rozemarijntje schreef:@ruud nee dat is coffeine....
para codeine is er idd uit sinds 1 jan..
ik heb het jaren geslikt in hevige dosis...1500/50 3x per dag,dwz 2x20 en 1x 20 en dat 3x...
tot ik bloed ging prikken en mijn lever het niet fijn meer vond...
ik wil je alleen waarschuwen para jarenlang gebruik is niet goed! en lang niet zo onschuldig als men denkt.
denk niet jij hebt makkelijk praten ik heb zat andere medicatie...en nog kom ik nooit maar dan ook nooit pijnvrij..
je bent helaas niet de enige die veel medicatie bij moet betalen,er zijn hier al veel topics over geweest.
ze halen steeds meer eruit en je moet steeds meer gaan betalen,bv de anti depri middelen geef voorbeeld,diazepam moet ik zelf betalen,drank voor mijn maag op voorschrft van internist zelf betalen ,fles a 7,49 doe ik 2,5 dag mee,gelukkig de maagbeschermers die ik krijg wel vergoed omdat het chronisch is,
ik krijg maandelijks due een hele hoge rekening...
het enige wat je kan doen,is dit jaar alle rekeningen bewaren volgend jaar proberen af te trekken van de belasting..
helaas is mijn drempel altijd net te....omdat mijn man gelukkig een goede baan heeft..
dus mij hoor je niet klagen,al hoewel ik het van de gekke vind,wordt op alles gestraft maar goed.
ik heb het beter als een chronisch zieke die van minimum moet leven en ook dit nog eens moet betalen..
heb het er met je huisarts over of er geen andere pijnstilling is,er is genoeg!!
ik ben na de slechte leverwaarde accuut gestopt en hoef never nooit meer een para...
godzeidank herstelde hij zich,zag me al op de lijst staan..
dus kan je het niet betalen of wil je het niet betalen...ga naar huisarts en heb het erover...
nogmaals je bent niet de enige.....en geloof me het wordt steeds erger!
Wist niet dat Para Codeine uit het pakket waren ,gebruik al jaren 2 per dag,mag geen andere pijnstilling vanwege maagkalchten,maar Rozemarijntje,als jij je internist naar Omepazerol vraagt[oude losec] ,ik gebruik er 3 40mg p.d is veel ,maar mijn man 1 van 20,dit zit in het pakket.
Diazepam heb ik ook ,weet niet of jou dit door huisarts is voorgeschreven of Specialit,als dit het geval is kan je een aantekening vragen en krijg je ze ook ,heb ze eerst ook zelf betaald omdat ik dat niet wist,maar heb ze van revelidatiearts ooit gehad.
Wel weer vervelend dat er weer iets uit gaat ,wat moet je dan ,lees bij jou iets ,maar ik mag niets anders,althans dat zegt de Huisarts.
Overigens schrijft onze Apotheek maar voor 1 maand voor ,maar je bent snel door je eigen bijdrage heen en hij is 100,00 duurder en ik heb hem altijdin april al helemaal gehad,mijn man is diabetis,en die ook ,lekkere rekening,betalen wij dan ook van het vakantiegeld ,erg eigenlijk ,maar je moet de middelen maar hebben.