| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe UPC beltarieven VERDUBBELEN telefoonrekening
Re: Nieuwe UPC beltarieven VERDUBBELEN telefoonrekening
Ik zit niet bij UPC en hoef dus ook geen rekeningen van hun door te spitten.jotsmzbx schreef:Inderdaad, net als de meeste UPC abonnees. Want als ik had willen weten wat dat voor mij betekende, dan had ik uit facturen van afgelopen jaar mijn belminuten naar vast en mobiel moeten destilleren, dit moeten vermenigvuldigen met de nieuwe beltarieven en dan was ik er na 3 uur uitzoek- en rekenwerk achter gekomen dat dit waarschijnlijk voor mij een fors nadeel zou opleveren. Dat is mijn punt, dat doet de gemiddelde consument niet, en de gemiddelde consument wordt daardoor fors benadeeld.Dirkie schreef:Maar U hebt dit, net zoals de meeste abonnees van UPC, gewoon naast U neergelegd en nu komt U er pas achter wat de gevolgen zijn in Uw geval.
Dat jij het kennelijk leuk vind cq. niets anders te doen hebt dan op je vrije zaterdagavond UPC facturen en UPC voorwaarden door te spitten is nogal uitzonderlijk hoor, maar dat realiseer je je waarschijnlijk niet.
En als ik met een paar uur op zaterdag heel veel geld kan besparen, lijkt me dat een zinvolle besteding van de zaterdagavond. U had dus ook inderdaad even kunnen kijken, nadat U de informatie van UPC ontvangen, wat voor U de gevolgen waren. Wat moet U tenslotte anders doen met die uitgesplitste rekeningen waarop U precies kunt zien welk nummer hoevaak en hoelang gebeld is. Toch niet om uw huisgenoten te controleren op Uw vrije zaterdagavond. En het was in mijn geval bij Ziggo niet zoveel werk, omdat daar de rekening al netjes gesplitst was.
Maar als U er voor kiest om op deze ene zaterdag avond iets anders te gaan doen, dan moet U hier niet gaan klagen, dat het U heel veel geld kost