Pagina 2 van 2
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 11:21
door Gast
nu betaal je 10 cent per minuut. en nog moet je lang wachten. dat slaat dus nergens op.
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 12:03
door mari
je hoeft helemaal niet lang te wachten, je bent er zo doorheen. Ik kan het weten, heb er vanochtend zelf heen gebeld.
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 13:05
door Gast
lang wachten kan helemaal niet. maximale wachttijd is 30 sec ( exclusief de tijd van het telefoonmenu)
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 13:31
door Gast
Droom lekker verder!!
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 13:59
door davidt
Sinds half september 03 zijn wij bezig met de opzegging van het gehele UPC abonnement met het verzoek dit te doen per 31 December 2003. 2 briefen en 3 faxen zeggen zij nooit ontvangen te hebben .
Uiteindelijk belt er iemand van UPC, diegene die er bij ons thuis over ging was er op dat moment niet. Ze laten geen naam achter op mijn mobiel spreken ze niet in en als jezelf terug belt kunnen ze je niet helpen omdat ze niet weten wie ons gebeld heeft.
Het is zoo slecht en armoedig hoe ze daar werken!
Nu schijnt het per 31 januari opgezegd te zijn maar ik hou mijn hart vast!
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 16:47
door Gast
Ik heb wel eens 50 minuten gewacht waarna de verbinding verbroken werd!!!!!!!!!!!!!! En dat is toch echt waar!!!!!!!!!!!!!!
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 16:58
door Gast
Ik heb mezelf voorgenomen dat nummer nooit meer te bellen. De manier waarop ik aan de telefoon werd behandelt is echt niet normaal. "U moet gewoon betalen!!!" Voor wat moet ik betalen. "De facturen" was het antwoord. HEt gaat er m.a.w. niet om wat voor diensten je afneemt maar dat je gewoon de factuur moet betalen. Ze bekijken het maar.
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 17:05
door Dwaashaas
HEt gaat er m.a.w. niet om wat voor diensten je afneemt maar dat je gewoon de factuur moet betalen. Ze bekijken het maar.
Weer zo'n gast die niet begrijp waar een factuur voor dient. Hier staan de kosten op voor de afgenomen producten en die moeten inderdaad gewoon betaald worden. Maar goed, weet je wat UPC denkt als jij belt met de vraag over de brief die u straks ontvangen heeft van het incassobureau ?
HIJ BEKEIJKT HET MAAR !
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 17:09
door Gast
Bekeijkt ?????????
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 17:13
door Gast
Nee UPC begrijpt niet waar het om gaat. Als je geen diensten afneemt dan kunnen ze facturen sturen tot ze er dood bij neervallen. Ik heb geen internet meer van UPC en ik wil geen internet van UPC en daarom zal ik de facturen niet betalen. Logisch toch. ik heb volgens de voorwaarden opgezegd. 1 keer opzeggingsbrief persoonlijk langsgebracht, 10 keer gefaxt, 1 keer aangetekend en 1 keer per mail. Modem gewoon ingeleverd en toch gaan ze door met factureren. Zeg nou niet dat het dan aan de klant ligt. Deze facturen zal ik NOOIT betalen. Over my dead body!!!!!!!!!
UPC lees de brieven die binnenkomen!!!
Voer vervolgens uit wat in de brieven staat!!!!!!!!!!!!
En bevestig dit naar de klant!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is wat normale bedrijven doen!
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 17:53
door Dwaashaas
Bekeijkt ?????????
kijk maar naar mijn naam, dan weet je waarom
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 18:18
door Gast
Ja maar, dat hoef je toch niet aan iedereen te laten zien? Dat wisten we al!
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 16 jan 2004 22:26
door Chris
Geplaatst op 13 Jan 2004 10:53 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Ja de mensen maar bellen en UPC geld opstrijken van de mensen die zij met opzet in de wacht stand houden, Yeaaaahhhh right ben het helemaal voor de volle 100% met je eens gast.
Zeg dan niks ......
Idem dito gast!!
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 04 feb 2004 17:34
door Sandertje
klein voorbeeltje
Onderstaande berekening is gemaakt op basis van het volgende:
- Betaald nummer tegen een tarief van 10 eurocent per minuut.
- Aantal gesprekken per maand is 1000.
- Gemiddelde gespreksduur in seconden is 300.
gespreksopbrengsten euro 545,37
- AF: 19% BTW euro 87,07
- AF: verkeerskosten euro 491,89
- AF: incassokosten euro 0,08
- AF: abonnementskosten euro 90,00
--------------------------------------------------------------------------------
U betaalt (ex. BTW.) euro 123,68
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 05 feb 2004 08:24
door Dwaashaas
UPC verdient GEEN geld aan het 0900 nummer. het hebben van zo'n nummer kost UPC ook €0,10 p/minuut dus daar maken ze echt geen winst op.
Dus als je er geen verstand van hebt geef dan ook geen kritiek AUB
LEZEN ! Wie betaald er voor het 'lenen' van zo'n 0900-service nummer, die kunnen bedrijven als UPC zeker gratis krijgen !? Dream on...
Weet zeker dat wanneer er poen te halen valt (belspellen op tv) dat er heel wat mensen hiero dan wél bellen zonder te mouwen voor € 0.75 p.gesprek ..... (is al snel 7 minuten bellen met upc.....).[/quote]
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 05 feb 2004 11:15
door Gast
Expres in de wacht houden, yeah sure.
Re: kabelaansluiting upc
Geplaatst: 05 feb 2004 15:00
door marijke
Expres in de wacht houden??????
Get a life!
Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig!