Mijn curator heeft zelfs toestemming gegeven om zelf mijn schuldeisers te bellen om tot een akkoord te komen, dit heb ik zwart op wit.snuffel1 schreef:Ts was/is zelfstandig ondernemer, éénmans bedrijven en zzpérs zijn dan hoofdelijk aansprakelijk. Ik heb de reacties hier geventileerd eens doorgelezen maar helaas zo werkt het niet want Ts is nog steeds als het ware een zelfstandige die in een faillissement verkeert. De aangestelde curator is de enige die het faillissement kan beëindigen. Ik lees verder dat uw advocaat een dwangaccoord wil afdwingen omdat die een aantal schuldeisers heeft benaderd die accoord zijn. Is dat slim!! nee echt niet want u benadeeld dan weer andere schuldeisers die niet accoord zijn. Sec gezien heeft u faillissements wet overtreden door buiten de curator om schuldeisers te benaderen. De curator kan zelfs een aangifte tegen u doen vanwege faillissementsfraude zeker met de bedragen waar u mee strooit, dat roept twijfel op, als u een baan bij Intratuin heeft.
Hij is van mijn situatie op de hoogte, hij weet ook dat mijn broer me gaat helpen met het geld bij elkaar te krijgen. Er zijn 4 grote schuldeisers en 2 kleine van onder de 100 euro.
De curator heeft me zelfs nog gevraagd om het zelf op te lossen, snapt u mijn frustratie ook dat ik het er niet mee eens ben dat hij 20.000 euro wilt hebben??