nou dat vind ik een hele goede zet van je!
kinderen moet het duidelijk gemaakt worden op een of andere manier.
mijn ene vriendin doet dat dus ook zo..
ja luister jongens zegt ze dan,of idd dat en we kunnen verder niks meer doen of we doen het zo en we gaan een dagje extra weg...ja nou dan weten ze het wel...
maar als jij als ouders zijnde en dat is het ook veel! gelijk met alles begint dan weet het kind ookniet beter en die gaat dan zeuren als het op gegeven moment anders wordt...
wat ook weer logisch is...
je kan een kind soms best belonen door eens iets leuks te kopen..als het in de aanbieding is??
een keer...bv goed rapport ...of?
maar er zijn echt kinderen zoals de buren die schoppen ma tegen de benen,nee wil die
nou koopt ma het niet dan oma wel..dus ja??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kindermarketing
-
Re: Kindermarketing
Och, wat oma betreft... die mag de kinderen best wat meer verwennen als we daar op bezoek zijn. (en het niet te gek wordt...) zolang de kinderen het onderscheid maar zien tussen daar en thuis. En als de kinderen er maar niet om gaan zeuren.
De methode van Sandra vind ik ook een hele goede, om de kinderen bewust te maken van de kosten van sommige zaken. En wat je in plaats daarvan óók zou kunnen doen. En om ze zo ook direct de 'winst' te laten zien van bepaalde keuzes. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je geen 'leuke' dingen meer gaat doen. Ik heb het wel eens meegemaakt dat er in frankrijk vlak bij een supermarkt een ijsverkoper stond, waar de zelfde ijsjes bijna even duur waren als een pak van drie in die supermarkt. Dat was voor de kinderen een goed leermoment...
De methode van Sandra vind ik ook een hele goede, om de kinderen bewust te maken van de kosten van sommige zaken. En wat je in plaats daarvan óók zou kunnen doen. En om ze zo ook direct de 'winst' te laten zien van bepaalde keuzes. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je geen 'leuke' dingen meer gaat doen. Ik heb het wel eens meegemaakt dat er in frankrijk vlak bij een supermarkt een ijsverkoper stond, waar de zelfde ijsjes bijna even duur waren als een pak van drie in die supermarkt. Dat was voor de kinderen een goed leermoment...