LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Identiteitsfraude door Lindorff

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
devos22206

Re: Identiteitsfraude door Lindorff

Ongelezen bericht door devos22206 »

Goed nieuws! Lindorff heeft mijn klacht ontvankelijk verklaard en excuses aangeboden! En ook heel snel, dezelfde dag waarop ik via hun eigen klachtenprocedure mijn bezwaar had geuit, kreeg ik al een reactie van Mevr Bosch. Zij heeft goed werk geleverd. Ook dat mag hier gezegd worden.
Zij heeft toegegeven dat ze wegens te summiere persoonsgegevens de verkeerde persoon bij de strot hadden; dat ze in strijd met hun eigen regels om een kopie van het rijbewijs hebben gevraagd; dat de bewijslast niet bij de beschuldigde ligt maar bij de aanklager. Precies die dingen waartegen ik bezwaar maakte.
Ik heb mij over deze zaak behoorlijk opgewonden. Ik heb nogal wild om mij heen geslagen en Lindorff met grote woorden om de oren geslagen. Dat is normaliter niet mijn stijl. Maar men heeft geen idee hoe zwaar zo'n onterechte beschuldiging aankomt. De hele incassowereld is naar mijn indruk een wild west gebeuren, waarin men een harde aanpak niet schuwt. Niet bepaald een wereld voor watjes! Ik zou Lindorff bij deze toch op willen roepen voortaan voorzichtiger te zijn, beter te verifiëren of men de juiste persoon te pakken heeft en of hun zwaar aangezette beschuldiging terecht is.
Voor mij is deze zaak nu afgesloten. Ik dank alle inzenders voor hun bijdrage. Het heeft mij echt geholpen een houding te vinden en een standpunt te bepalen. Inderdaad: gedeelde smart is halve smart! :D

Jan Willem de Vos

Jolijn

Re: Identiteitsfraude door Lindorff

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik zou Lindorff bij deze toch op willen roepen voortaan voorzichtiger te zijn, beter te verifiëren of men de juiste persoon te pakken heeft en of hun zwaar aangezette beschuldiging terecht is.

Lees eens wat topics hier en elders op het net. :wink:

Gesloten