Re: Klacht Hollands Nieuwe
Geplaatst: 26 aug 2014 20:51
Op maandag ochtend 25 augustus 2014 om 9 uur heb ik de klantenservice weer gebeld om het probleem uit te leggen en om een oplossing te vinden. Hoewel 25 augustus 2014 binnen de betalingstermijn van 14 dagen valt die in de tweede brief opgelegd wordt, zei de medewerkster van de klantenservice dat zij niets voor mij kon doen. Waarom wilde de medewerkster mij niet gewoon een betalingslink geven?
Ik ben welwillend om te betalen, maar hollandsnieuwe geeft geen bank of girorekening nummer op, waar ik het bedrag naar kan over maken, hiervoor moet ik contact opnemen met de klantenservice, maar als ik dat doe wil de klantenservice mij geen rekeningnummer of link opgeven. Vervolgens sta ik als wanbetaler te boek en word er een incasso bureau op mij af gestuurd!
Die zelfde dag heeft mijn man nogmaals met de klantenservice van hollandsnieuwe gebeld, omdat wij beiden vonden dat het een heel vreemde gang van zaken is. Bovendien gaat het maar om 20 euro die wij al betaald hebben en alsnog weer betalen willen. Dus waarom kan dat niet?
Mijn man kreeg na 45 minuten gebeld te hebben met de klantenservice de garantie dat wij per email een link toegestuurd zouden krijgen om het bedrag alsnog te betalen. Elk uur heb ik in mijn email gekeken, alleen om uit te vinden dat er helemaal niets binnen kwam.
Vandaag 26 augustus 2014 vond ik weer een brief van hollandsnieuwe in de bus. Deze brief is gedateerd 11-8-2014…. Vreemd dat die pas op 26 augustus bezorgd wordt! Hierin staat dat de vordering uit handen gegeven is aan een incassobureau. Dit maal is er ook een rekening meegestuurd. Op de rekening is de 25 euro aansluitkosten verdwenen en wordt er € 25,- afsluitkosten in rekening gebracht.
Mijn man heeft vandaag weer gebeld met de klantenservice van hollandsnieuwe. Wij kregen te horen dat er niets meer voor ons gedaan kon worden. Alles is naar het incassobureau.
Maar wacht even, zijn mondelinge afspraken ook niet rechtsgeldig?
In de brieven die hollandsnieuwe aan mij gestuurd heeft staan een heleboel tegenstrijdigheden. Bovendien heb ik het bewijs dat ik de € 20,50 op 1 juli jl. betaald heb. Hollandsnieuwe heeft een mondelinge toezegging gedaan en die niet is nagekomen.
Ik heb binnen de betalingstermijn verschillende malen mijn bereidheid getoond en mij ingezet om te betalen, maar dat werd niet accepteert.
Wat wil hollandsnieuwe nu? Er zijn zoveel klachten en slechte berichten. Niet alleen op deze website maar op veel meer andere websites. Hollandsnieuwe lijkt alleen te reageren op deze website waarschijnlijk omdat het een link heeft met een televisie uitzending.
Leven we werkelijk in de wereld van Kafka?
Ik ben welwillend om te betalen, maar hollandsnieuwe geeft geen bank of girorekening nummer op, waar ik het bedrag naar kan over maken, hiervoor moet ik contact opnemen met de klantenservice, maar als ik dat doe wil de klantenservice mij geen rekeningnummer of link opgeven. Vervolgens sta ik als wanbetaler te boek en word er een incasso bureau op mij af gestuurd!
Die zelfde dag heeft mijn man nogmaals met de klantenservice van hollandsnieuwe gebeld, omdat wij beiden vonden dat het een heel vreemde gang van zaken is. Bovendien gaat het maar om 20 euro die wij al betaald hebben en alsnog weer betalen willen. Dus waarom kan dat niet?
Mijn man kreeg na 45 minuten gebeld te hebben met de klantenservice de garantie dat wij per email een link toegestuurd zouden krijgen om het bedrag alsnog te betalen. Elk uur heb ik in mijn email gekeken, alleen om uit te vinden dat er helemaal niets binnen kwam.
Vandaag 26 augustus 2014 vond ik weer een brief van hollandsnieuwe in de bus. Deze brief is gedateerd 11-8-2014…. Vreemd dat die pas op 26 augustus bezorgd wordt! Hierin staat dat de vordering uit handen gegeven is aan een incassobureau. Dit maal is er ook een rekening meegestuurd. Op de rekening is de 25 euro aansluitkosten verdwenen en wordt er € 25,- afsluitkosten in rekening gebracht.
Mijn man heeft vandaag weer gebeld met de klantenservice van hollandsnieuwe. Wij kregen te horen dat er niets meer voor ons gedaan kon worden. Alles is naar het incassobureau.
Maar wacht even, zijn mondelinge afspraken ook niet rechtsgeldig?
In de brieven die hollandsnieuwe aan mij gestuurd heeft staan een heleboel tegenstrijdigheden. Bovendien heb ik het bewijs dat ik de € 20,50 op 1 juli jl. betaald heb. Hollandsnieuwe heeft een mondelinge toezegging gedaan en die niet is nagekomen.
Ik heb binnen de betalingstermijn verschillende malen mijn bereidheid getoond en mij ingezet om te betalen, maar dat werd niet accepteert.
Wat wil hollandsnieuwe nu? Er zijn zoveel klachten en slechte berichten. Niet alleen op deze website maar op veel meer andere websites. Hollandsnieuwe lijkt alleen te reageren op deze website waarschijnlijk omdat het een link heeft met een televisie uitzending.
Leven we werkelijk in de wereld van Kafka?