LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Albert »

Dag Sonja,

Dan horen we het wel in ieder geval is het beter dan wachten, wachten en nog eens wachten.

Groetjes,

Albert.

Wibi
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 okt 2003 10:52

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Wibi »

Mijn contracten liepen ook in juni 2003 af. Ik blijf "on line".

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door pallu »

mijn contract al in mei 2003

dus de datum is blijkbaar niet belangrijk

Trees
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 sep 2003 15:12

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Trees »

Hoi ik heb een WVD die in juni 2003 afliep, we zijn eegaleasegeval en mijn man heeft al in 2002 vernietigd. Ik heb wel alle termijnen betaald. Dus geen contractbreuk.
Waar het mij om gaat is dat ik al 5 brieven van GGN heb gekregen en die incassokosten lopen dus aardig op, wat zeg ik? Ruim 1700 euro!
Dus nogmaals, als ik een dagvaarding krijg dan heeft het incassobureau dus niets meer te vorderen op mij, want ze hebben hun werk niet gedaan voor Dexia, of wel?

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Als je zelf gaat procederen dan kun je geen aanspraak meer maken op de rechten van de Stichtingen.

Hans.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Trees,

Het gaat er niet om hoeveel geld dexia van jou wilt, maar om hoeveel jij van dexia vordert!

dexia probeert op allerlei dreigende en onbeschofte manieren gedupeerden over te halen te betalen, dreigen met de deurwaarder, incasso bureaus en benaderen van familie en buren. Dit soort praktijken van banken hoort niet thuis in Nederland!

Laat het duidelijk zijn:
dexia KRIJGT GEEN GELD VAN ONS, WIJ KRIJGEN GELD VAN dexia!!

Het uitgangspunt van onze advocaten is duidelijk, laat dexia ons maar dagvaarden, vervolgens doen wij een tegenvordering(in reconventie gaan) en eisen al ons geld terug!

Doe het NU, voordat dexia zich opsplitst, verdwijnt en er straks weinig meer te halen valt.

spaar select is hier al druk mee bezig!!

Groeten,
Piet

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Piet

In vorige topic haal je een aantal zaken aan kun je die ook funderen.


met vriendelijke groet,

joost

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Adriaan »

Quote:
Geplaatst op 18 Aug 2003 19:09 door Sara Etty


--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad Harry, voor het overgrote deel blijven die advocaatkosten voor jouw rekening komen, ook al win je en wordt er een kostenveroordeling toegekend. Je krijgt er wel iets van terug via die kostenveroordeling overigens. Maar dat denkt de kosten aan uurloon natuurlijk niet.



Piet wel de juiste info geven, anders worden er mensen op het verkeerde been gezet.
In de topic van Lennaert wie weet wat de advocaatkosten zijn, geeft Piet ook verkeerde info. Als je het niet zeker weet, zet het dan ook niet op het forum.

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Adriaan »

Wie weet wat een advokaat normaal kost?
geplaatst door lennart op 15-01-04

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Joost1,

In welke topic, wat bedoel je, wat wil je weten??

Bedoel je dat ik moet verwijzen naar een persbericht van dexia of spaar select waarin ze mededelen dat ze bezig zijn zich in te dekken?

de stichting Leaseverlies heeft een rechtszaak aangespannen tegen dexia i.v.m. opdeling. Helaas is deze verloren.
Vorig jaar is er in de media aandacht geweest over spaar select en de vestiging in Zeeland...

Moet ik hier bronnen gaan vermelden terwijl de vijand meekijkt?

De toekomst zal laten zien wie nu gelijk heeft.

Dit kan al heel snel zijn.

Groeten,
Piet

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Adriaan »

Piet,

Blaas je niet een beetje te hoog van de toren ? Je gaat nergens op in!!

Wat zijn jouw motieven nu nog ?? Leden werven of wat.!!

Je kraamt er onzin uit en zet mensen op het verkeerde been m.i. Je noemt Dexia mietjes ze mogen jouw dagvaarden etc. Wees eens duidelijk ga jij Dexia dagvaarden ?

Wie is jouw advocaat ?? Wie ben jij dat EL jou wel te woord staat. Geef eens aan voor alle gedupeerden waar sta je nu.

Groet.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Adriaan,

Is het zo moeilijk om zelf een advocaat te bellen en deze vraag te stellen?????

Ik heb dat wel gedaan bij meerdere advocaten en bij alle advocaten het zelfde antwoord gekregen.

Dus, maandag heb je een uitdaging.....

Proceskosten en procureurkosten zijn voor de verliezende partij, de advocaatkosten moet je zelf betalen.

Ik wou dat het anders was, ik moet ook alle kosten zelf betalen.

De advocaatkosten liggen tussen de 150 en 200 euro per uur.
Uiteraard heb je uitschieters naar boven, of dit kwaliteit en grotere winst zal opleveren laat ik aan mensen over die hier ervaring mee hebben.

Groeten,
Piet

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Adriaan »

Geplaatst op 18 Aug 2003 19:09 door Sara Etty


--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad Harry, voor het overgrote deel blijven die advocaatkosten voor jouw rekening komen, ook al win je en wordt er een kostenveroordeling toegekend. Je krijgt er wel iets van terug via die kostenveroordeling overigens. Maar dat denkt de kosten aan uurloon natuurlijk niet.



Piet wel de juiste info geven, anders worden er mensen op het verkeerde been gezet.
Piet je doet gewoon geheimzinnig omdat je geen antwoord geeft. Zelf heb ik mijn zaakjes al geregeld. Geef eens antwoord op mijn vragen en stop met die geheimzinnigheid. Pay-back eigen. Als je via Pb een naam van een advocaat wilt krijgen, moet je eerst lid worden. Onzin.

groet, adriaan

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Adriaan »

Geplaatst op 16 Jan 2004 22:52 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Adriaan,

Is het zo moeilijk om zelf een advocaat te bellen en deze vraag te stellen?????

Ik heb dat wel gedaan bij meerdere advocaten en bij alle advocaten het zelfde antwoord gekregen.

Dus, maandag heb je een uitdaging.....
Wat bedoel je daar mee ????

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Adriaan,
Geef eens antwoord op mijn vragen en stop met die geheimzinnigheid. Pay-back eigen. Als je via Pb een naam van een advocaat wilt krijgen, moet je eerst lid worden. Onzin.
Wat een ongeloofelijke Hollandse mentaliteit laat je hier weer zien. Blijkbaar moet iedereen maar voor je klaar staan en de kastanjes voor je uit het vuur halen en dat mag volgens jou niets kosten. Denk je trouwens dat een vereniging geen kosten maakt? Het komt nogal zielig op mij over zoals jij nu bezig bent. Probeer inderdaad maar op een koopje je gelijk te behalen dan kom je vroeg of laat er wel achter dat goedkoop duurkoop blijkt te zijn.

Julia
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2003 12:51

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Julia »

Roos,

Heb jij je niet genoeg afgezet tegen Pay-back. Heb eens een mening. Als gast 2 en 3 etc. ging je te keer tegen deze vereniging en de ex voorzitter.

Doei
Laatst gewijzigd door Julia op 17 jan 2004 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

gast2
Berichten: 57
Lid geworden op: 02 nov 2003 19:54

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door gast2 »

Alle antwoorden lijken al gegeven te zijn op de vragen die hier gesteld worden. Lezen is en blijft een vak op zich. Nederlanders blijven Nederlanders. Ons ben zunig en we willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Gast4 »

Misschien zijn we binnenkort wel op elkaar aangewezen. Ik kan vergeten maar jij kunt niet vergeven.

Es könnte sehr schön sein. Noch immer.

Pit ze.

gast2
Berichten: 57
Lid geworden op: 02 nov 2003 19:54

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door gast2 »

Verklaar je nader gast4. Wat dient er vergeven te worden en waar zijn we binnenkort op elkaar aangewezen?

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Beantwoorden brieven van GGN, Dexia etc.

Ongelezen bericht door Gast4 »

Voor een demonstratie in Amsterdam natuurlijk.

Gesloten