LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belangrijke links en topics

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
agnes

Re: Belangrijke links en topics

Ongelezen bericht door agnes »

weer op pagina 1

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Zie ook mijn Home Page, daar heb ik al een aantal belangrijke topics in gezet die direct aan te klikken zijn en dan worden weergegeven direct via het forum. Dit is nog maar een begin en wanneer men op dit forum aangeeft welke topics aan de lijst moeten worden toegevoegd dan zal ik ze er in plaatsen. De link naar mijn Home Page is:

http://home.hccnet.nl/l.blok

m.v.g. L. Blok

L. Blok

Er is iets merkwaardigs aan de hand met boven ingetypte link. Daarom type ik hem opnieuw in:

http://home.hccnet.nl/l.blok

Hopelijk werkt hij nu correct.

L. Blok

Waar het aan ligt weet ik niet maar als de twee bovenstaande links worden aangeklikt gaat er iets fout via mijn Home Page bij het weergeven van topics. Als ik via een andere topic deze link aanklikt werkt alles corect. Zeer vreemd. Gebruikt u in deze topic de links niet maar doet u dat via de ander topics met deze link.

m.v.g. L. Blok

de zoekmug

Ongelezen bericht door de zoekmug »

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Meneer Blok,
Bij mij werkt de link in dezxe topic ook perfect hoor.
m.vr.gr.
rob v.d.

L. Blok

Zoekmug,

Helaas werkt deze ook niet correct. Het zou kunnen zijn dat de URL's die bovenin deze topic staan de boel vernaggelen.

Normaal wordt bij weergave van een topic alleen de eerste maal het Radar scherm zichtbaar en altijd wordt bij een tweede etc. topic deze direct weergegeven. Op starten via de boven geplaatste link's volgd na elke topic steeds het Radar scherm!

m.v.g. L. Blok

L. Blok

De bovenstaande links naar mijn home page in deze topic niet gebruiken. De gegeven URL's aan het begin van deze topic, gooien roet in het eten.

m.v.g. L. Blok

L. Blok

Ok, ik geef toe dat dit aardig op een feuilleton begint te gelijken, maar Radar heeft mij benaderd en wat tips gegeven zodat dit probleem nu ook is opgelost en waarvoor mijn dank! !

m.v.g. L. Blok

stef

Ongelezen bericht door stef »

Deze bedoel ik.

stef

Ongelezen bericht door stef »

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

,

de zoekmug

Ongelezen bericht door de zoekmug »

up

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

jullie geloven me niet

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Ruud,

Ik was nog niet zolang met dit forum bekend, en als je alles moet lezen ben je wel even bezig. Daarom was het voor mij handig dat alle belangrijke topics bij elkaar werden gezet. Bovendien lijkt het mij voor jullie ook handig om zo dezelfde vragen te voorkomen. Mij scheelt het in ieder geval veel tijd, hoewel ik ook zelf natuurlijk wel wat andere topics heb gelezen, en niet alleen die hier staan beschreven. Ook heb ik weleens vragen gesteld aan bv Maarten, maar die zie je hier helaas niet meer. Het is niet zo dat ik nu een andere mening heb dan voor ik al die topics las, maar er staat gewoon veel informatie op die nuttig kan zijn, als Dexia echt moeilijk gaat doen. Door jouw vraag te beantwoorden Ruud haal ik deze topic weer naar boven. Agnes je doet heel goed wek met dit alles, bedankt voor je bijdragen.

Groetjes Linda.

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Ik bedoel in de laatste zin niet wek maar werk. Ach het is al laat.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Agnes, ook namens mij bedankt voor deze informatie! Het lijkt me best een klus te zijn geweest, maar zoveel mensen hebben er profijt van.

.

Ongelezen bericht door . »

on top...

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Weer veel nieuwkomers die op zoek zijn naar info, dus maar weer even naar boven.

Gesloten