LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 websites

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Chocomelk

Re: 2 websites

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Voor die tabaksdinges teken ik niet, vind roken veel te lekker. :wink:

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Chocomelk schreef:Zie dat het burgerforum ondertussen al 53.313 handtekeningen heeft. :)
Maar in feite stelt dat nog niet veel voor op 17 miljoen inwoners.
de meeste babies stemmen niet en tieners zal het onderwerp vaak nog niet aanspreken tenzij ze tegen de 20 lopen en veel bejaarden zitten niet vaak op internet
verder heb ik alleen maar een keer iets op TV over het burgerforum gehoord
de andere berichten heb ik blijkbaar gemist
je moet ook precies de naam kennen om het terug te vinden op internet
ik ben toen nog wel even aan het zoeken geweest, omdat ik de zoekterm referendum gebruikte
vandaar dat ik het hier ook heb gepost

ruud_a

Chocomelk schreef:Voor die tabaksdinges teken ik niet, vind roken veel te lekker. :wink:
dat komt nog wel tegen de tijd dat u met zo'n zuurstofcylinder op uw rug loopt

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ruud_a schreef: dat komt nog wel tegen de tijd dat u met zo'n zuurstofcylinder op uw rug loopt
Dat kan maar hoeft niet.
Niet alle rokers gaan dood aan roken of hebben problemen door het
roken.

ruud_a

Chocomelk schreef:
ruud_a schreef: dat komt nog wel tegen de tijd dat u met zo'n zuurstofcylinder op uw rug loopt
Dat kan maar hoeft niet.
Niet alle rokers gaan dood aan roken of hebben problemen door het
roken.
nee er zijn inderdaad mensen die voor die tijd door een vrachtwagen worden overreden

maar serieus, inderdaad zal niet iedereen overlijden, dan wel ernstige complicaties van het roken krijgen
maar dat het in zijn algemeen behoorlijk ongezond is, daar hoeven we niet aan te twijfelen
het enige voordeel lijkt te zijn dat mensen die roken minder vaak verkouden zijn
dit waarschijnlijk omdat de bacterien die tabaksrook ook niet overleven

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

het enige voordeel lijkt te zijn dat mensen die roken minder vaak verkouden zijn
Rare uitspraak , ik rook al maanden niet meer, maar ben toch heel vaak verkouden. :lol:

ruud_a

ciske schreef:
Rare uitspraak , ik rook al maanden niet meer, maar ben toch heel vaak verkouden. :lol:
bewijst dit mijn punt?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

ruud_a schreef: bewijst dit mijn punt?
:lol: :oops: oeps ja, je hebt gelijk

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

De andere aktie (dus niet over roken) heeft kennelijk wel succes gehad: moest gisteren in Den Haag zijn: afspraak Belastingdienst: mooi alles afgesloten: iedereen liep daar met grote protestborden: politie voor en achter: het vreemde was wel wel dat, sorry hoe dit nu keurig te brengen, ik alleen maar mensen zag die duidelijk "niet oorspronkelijk uit Nederland afkomstig waren". Was veel te laat op afspraak; gelukkig was de Belastingdienst op de hoogte en hadden alle afspraaktijden "opgeschoven naar later".

ruud_a

tenormin schreef:De andere aktie (dus niet over roken) heeft kennelijk wel succes gehad: moest gisteren in Den Haag zijn: afspraak Belastingdienst: mooi alles afgesloten: iedereen liep daar met grote protestborden: politie voor en achter: het vreemde was wel wel dat, sorry hoe dit nu keurig te brengen, ik alleen maar mensen zag die duidelijk "niet oorspronkelijk uit Nederland afkomstig waren". Was veel te laat op afspraak; gelukkig was de Belastingdienst op de hoogte en hadden alle afspraaktijden "opgeschoven naar later".
waarschijnlijk liep die politie daar om te zorgen dat die mensen met die borden er niet vandoor zouden gaan

Gesloten