LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nivea voor onder de douche levensgevaarlijk spul
Re: Nivea voor onder de douche levensgevaarlijk spul
Gebruik het nu een paar weken en vind het geweldig spul. Het druipt niet en ook na afspoelen is de vloer totaal niet glad. De enige mogelijkheid die ik kan bedenken waardoor je gevallen bent is dat je een dikke kwak hebt laten vallen, anders is het niet mogelijk in mijn ogen.
Ik blijf het in ieder geval gebruiken
Ik blijf het in ieder geval gebruiken
Moraal van het verhaal, geen kwak(jes) op de douchevloer
Had laatst ook een kwakje en ging er met mn voet door om te voelen of het dan glad was (nav dit topic) maar ook dat was niet t geval. Dus moet dan wel een hele grote kwak zijn geweest
En dat is dan weer een kwestie van goed kauwen...voor de insiders:)
-
Kauwen? Op vloeibAar vloeistof het is toch slikken of stikken bij nivea ( doordenkers onder ons)
Voor de doordenkers onder ons en voor de insiders onder ons: ik glij hier van uit, snap er niks van: is toch slikken (stikken) of....verzuipen?rozemarijntje schreef:Kauwen? Op vloeibAar vloeistof het is toch slikken of stikken bij nivea ( doordenkers onder ons)
-
tenormin schreef:Voor de doordenkers onder ons en voor de insiders onder ons: ik glij hier van uit, snap er niks van: is toch slikken (stikken) of....verzuipen?rozemarijntje schreef:Kauwen? Op vloeibAar vloeistof het is toch slikken of stikken bij nivea ( doordenkers onder ons)
Ja kan ook,ligt eraan hoeveel de kwak is..
...voor de insiders:) -> Kauwen, Koot en Bie -> en dan op het einde.
http://www.youtube.com/watch?v=CvFbL2iGAUw
http://www.youtube.com/watch?v=CvFbL2iGAUw
Hèhè....dat duurde even...