Pagina 2 van 2
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 08 feb 2014 16:20
door rozemarijntje
Tess_t schreef:Ik heb hetzelfde met Canon. Houd er vooral geen rekening mee dat je geld terug krijgt.
Misschien moet je duidelijker zijn in je posts...ik geen last
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 26 jun 2014 09:14
door impala
Zelfde verhaal hier.
Ik had de streepjescode uitgeknipt, op een papiertje geplakt en dat VASTGENIET aan het aanvraagformulier.
En toch beweren ze dat ze de code niet hebben ontvangen.
Toen moest ik idd een foto maken van het serienummer. Nou, dat lukt je dus alleen met een camera met een macrostand want die letters zijn zo klein dat je ze met het blote oog niet eens kan lezen. Gelukkig heb ik zo'n camera.
Heb de foto net gemaild. Ben benieuwd of ik nu mijn geld ga krijgen.
Ik denk, ik ga even kijken of ik de enige ben met deze ervaring en nu stuit ik op dit forum. Ben ervan overtuigd dat ze er alles aan doen om onder hun belofte uit te komen. Bah.
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 27 jun 2014 08:31
door Dirkie
Na alle negatieve berichten was ik toch wel wat bang geworden. Ik heb rond 20 april 2 smartphones gekocht (Galaxy S4) met een 100 euro cashback. Ik heb vervolgens alle forumulieren, kopieeën, foto's en wat nog meer nodig was, opgestuurd. En na een tijdje kreeg ik mailtjes, dat alles in behandeling genomen was. Vervolgens mailtjes dat de uitbetaling zou gaan plaats vinden.
Enige tijd daarna het geld gehad. Kortom, het kan goed ook goed gaan.
En voor iedereen die alles per mail denkt op te lossen. Bij de cashback akties kun je bellen naar een gewoon nummer voor een normaal tarief en daar kunnen ze alles uitleggen. In de mail stond ook de mogelijkheid van een webchat. Voordeel daarvan is, dat je na afloop de complete tekst gemaild krijgt. Bij problemen kun je daar op terugkomen.
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 04 jul 2014 22:09
door paarswit
Ik moet via een Samsung cashback-actie 329,58 euro terugkrijgen. Omdat ik dit soort acties op voorhand al niet helemaal vertrouwde, heb ik alles heel nauwgezet opgestuurd en bijgehouden. Op 1 februari 2014 zijn de documenten bij Samsung toegekomen. Nadat ik geen terugbetaling ontving binnen de 6 weken, heb ik volgende stappen gezet:
1) 24 maart 2014: gechat met klantendienst Samsung. Medewerkster beweerde niets te kunnen terugvinden, maar gaf me twee e-mailadressen door.
2) 24 maart 2014: gemaild naar deze beide e-mailadressen
3) op 25 maart 2014 van het ene e-mailadres antwoord gekregen dat ze niets hadden ontvangen, dat de actie al afgelopen was en dat ze niet verantwoordelijk zijn voor verloren documenten. Van het andere mailadres op 24 maart 2014 antwoord gekregen dat ze de documenten wel (!) hadden ontvangen en dat ik recht heb op terugbetaling, maar wegens succes van de actie kon dit tot 12 weken duren in plaats van 6.
4) Na afloop van die 12 weken op 22 mei 2014 opnieuw mail gestuurd omdat ik nog altijd de terugbetaling niet had ontvangen.
5) Antwoord gekregen op 23 mei 2014 dat de terugbetaling nog eens 4 tot 6 weken langer kan duren.
6) Na die 6 weken extra op 4 juli 2014 nog altijd geen terugbetaling ontvangen. Nieuwe mail gestuurd op 4 juli 2014.
Nu dus weer aan het wachten op antwoord. Hier zit echt een zwaar reukje aan zoals de vorige reacties al duidelijk maakten. Jammer dat hier niet meer tegen wordt opgetreden door de bevoegde overheden.
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 30 sep 2014 17:25
door Dianneb
Wat een vermoeiende en droevige werkwijze van Samsung, bij elk contact verzinnen ze iets nieuws: stuur je kopieën op, moet je je registreren, heb je je geregistreerd dan moet je toch nog de originele per post opsturen, heb je dat gedaan, dan moet je de kopieën weer mailen. Dit riekt toch echt naar oplichting, onder valse voorwendselen wordt je enthousiast gemaakt voor een bepaald product mede gezien de actie, en vervolgens maken ze je het onmogelijk om van die actie gebruik te maken. Voor mij nooit meer Samsung.ik heb dit overigens meegemaakt met de Samsung Galaxy s 5 en de motion sync stofzuiger. Ik hoop echt dat hier media-aandacht voor komt, want er worden veel mensen gedupeerd en de meeste geven met een diepe zucht op.
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 23 okt 2014 18:59
door Megaladon
Ik heb ook weer een probleem met de cash back actie. Ik heb bij bol.com een kids tablet gekocht die met de actie mee doet. Nu blijkt dat de EAN code op de doos niet hetzelfde is als op de site. Op mijn factuur staat wel de juiste EAN code. Samsung komt nu met een rot smoes dat ik nu niet mee kan doen omdat deze code geen Benelux product is. Samsung wil totaal niet klant vriendelijk zijn en mij helpen en sturen mijngewoon door richting bol.com. Ik gaf aan dat ik toch nooit kan zien als ik online bestel dat er een andere EAN code op de doos is geplakt. Er is maar 1 kids tablet die mee doet aan de actie en dat is de tablet die ik heb gekocht. Ik ben echt helemaal klaar met dit soort praktijken van Samung. Ik ga hem terug sturen naar bol.com en ik ga gewoon maar een Apple mini kopen. Echt een bagger bedrijf dat Samsung.
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 17 dec 2014 18:14
door arno1961
Ook in 2014 wordt door Samsung nog steeds met de cashback gerommeld. Ik vind het, zoals bij mij ook, schandalig als je niet volledig volgens hun regels via Internet de handelingen hebt gedaan zoals zij die wensen, je je cashback voor je ogen ziet verdwijnen, terwijl iedereen er recht op heeft, ook als je niet geheel de kennis hebt van de technische zaken.
Bij mij zaten op mijn galaxy tab S in oktober 3 stickers op de doos en heb de verkoper nog gevraagd of dit alles klopte. (20 euro voucher voor pathe thuisbioscoop, 50 euro kontant terug op bankrekening en 10 e-books cadeau). Ja zei de verkoper.
Mijn laatste kans is nu inderdaad bij mm, alwaar ik de koop gedaan heb. Ik denk er zelfs aan een proces tegen samsung aan te gaan en bij de rechter voor elkaar te krijgen dat deze cashbacks illegaal dan wel onrechtmatig zijn en volgens de privacywet verboden, volgens mij.
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 17 dec 2014 19:59
door berndv
arno1961 schreef:Ik denk er zelfs aan een proces tegen samsung aan te gaan en bij de rechter voor elkaar te krijgen dat deze cashbacks illegaal dan wel onrechtmatig zijn en volgens de privacywet verboden, volgens mij.
Ik zou daar niet mijn hele fortuin in steken als dit uw argumenten zijn ...
arno1961 schreef:Ook in 2014 wordt door Samsung nog steeds met de cashback gerommeld. Ik vind het, zoals bij mij ook, schandalig als je niet volledig volgens hun regels via Internet de handelingen hebt gedaan zoals zij die wensen, je je cashback voor je ogen ziet verdwijnen, terwijl iedereen er recht op heeft, ook als je niet geheel de kennis hebt van de technische zaken.
Wat ging er mis dan? Er zitten voorwaarden vast aan de actie. Ook moeten er een paar handelingen uitgevoerd worden, veelal om aan te tonen dat u voldoet aan de voorwaarden, en dit is niet gelukt ofzo?
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 18 dec 2014 00:08
door rozemarijntje
U vind het schandalig als je niet alle regels volgd voor de cashback actie,dat je dan buitengesloten wordt...ja sorry,dan nog met rechtzaak dreigen ook
Bent u ook zo,n type als de postcodeloterij valt in u straat en u bent geen lid,toch geld gaat eissen,u voldoet ook niet helemaal aan de eissen maar woont wel in de straat mmm...
Kom op,lees terug,te lachwekkend voor woorden.
Ik heb tot nu toe geloof ik 5 x meegedaan en tot op heden alles gehad en zeer snel,aangetekend dingen ook nog opgestuurd,alles gedaan wat moest( kopieen gemaakt voor bewijs)
Ook andere acties canon,nespresso,nooit problemen...
Sorry..
Maar regels die ze maken,zijn er om nageleeft te worden,doet u dat niet,jammer...
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 20 dec 2014 00:01
door sephora30
2 December alles opgestuurd voor de caschback tab 3. Staat in de voorwaarden dat je een bevestigingsmail krijgt. Het is nu de 20e en noppes nada. Zeker toevallig niks ontvangen
Re: samsung cashback acties
Geplaatst: 23 feb 2015 16:52
door dokter diamond
Samsung beloofd veel om de verkoop te laten stijgen maar komt zijn beloftes niet na.
Er werd bij een cashback beloofd van 100 € (wat niet min is ).
Actie lopende tot 31/12/2014 .Alles werd zoals gevraagd opgestuurd op 22/12.
Bij het lang uitblijven van reactie ,nam ik contact op via mail en werd van het ene paaltje naar het ander gestuurd .De ene keer had ik dit te kort en dan dat .Bij ieder contact die ik had via mail of telefoon was het iemand anders .
Ze wisten dan te vertellen dat ik te traag had gereageerd op hun mails terwijl ik de zelfde dag nog reageerde .En waarschijnlijk vonden ze geen excuses meer om mij te kunnen afschudden en vertelden dan dat de actie al te lang verlopen was .
Dus 100 € in hun pokket
Conclusie
Voor mij geen samsung meer