Re: Lease contract mobiele telefonie van Hi (KPN) is ONBILLIJK
Geplaatst: 26 mar 2013 13:29
Nou Michel ik leef helemaal met je mee hoor! Ik heb mijn IPhone 4 nog geen twee maanden geleden aangeschaft via de KPN winkel en ook gevraagd naar de gang van zaken bij schade. Was het meest interessant voor mij want de eerste maanden hoefde ik maar € 25 per maand te betalen, daarna afstemmen op werkelijk gebruik. Allemaal prima en ook "doorgelezen" door mij. Vooral interessant omdat ik er heel veel mee moet bellen. De eerste maand werd er al geen € 25 maar bijna € 45 afgeschreven. Ik ben hiervoor diverse keren naar de KPN winkel geweest, na het laatste bezoek werd er geconstateerd dat die bijna € 20 onterecht was, vervolgens mocht ik zelf weer bellen om dit gecrediteerd te krijgen. Ik werd werkelijk als een hond behandeld en de dame in kwestie vertelde me ook nog dat ze het er niet mee eens was maar het dan wel terug zou boeken. Zij had mijn telefoon niet gezien zoals haar collega wel, die aangaf dat het onterecht was Echt zo onbeschoft behandeld dat ik daarover een klacht indiende en ik kreeg een kort mailtje terug waarin men sorry zei,.....
Maar goed dit ter zijde, ik heb mijn telefoon vorige week woensdag (heel dom ik weet het) in toilet laten vallen, direct naar de plaatselijke GSM winkel gereden die verwachtte hem te kunnen repareren. Helaas niet gelukt. Vandaag opgehaald door Smartcare maar de chauffeur gaf al aan dat repareren echt niet gaat lukken. Ter vervanging een Alcatel One Touch 903, waar ik weinig mee kan want ik had bewust gekozen voor de IPhone omdat ik ook de IPad heb (heel blij mee want mijn agendagegevens kan ik daar nog ophalen nu) In de winkel is mij gezegd dat het vervangende toestel gelijkwaardig zou zijn, dus ik vroeg om weer een IPhone. Helaas mevrouw dat kan niet. U mag nog bijna twee jaar met dit toestel doen.
Ik vind het echt te gek voor woorden dat dit kan en hoor graag van je wat de reactie van de OPTA is.
Maar goed dit ter zijde, ik heb mijn telefoon vorige week woensdag (heel dom ik weet het) in toilet laten vallen, direct naar de plaatselijke GSM winkel gereden die verwachtte hem te kunnen repareren. Helaas niet gelukt. Vandaag opgehaald door Smartcare maar de chauffeur gaf al aan dat repareren echt niet gaat lukken. Ter vervanging een Alcatel One Touch 903, waar ik weinig mee kan want ik had bewust gekozen voor de IPhone omdat ik ook de IPad heb (heel blij mee want mijn agendagegevens kan ik daar nog ophalen nu) In de winkel is mij gezegd dat het vervangende toestel gelijkwaardig zou zijn, dus ik vroeg om weer een IPhone. Helaas mevrouw dat kan niet. U mag nog bijna twee jaar met dit toestel doen.
Ik vind het echt te gek voor woorden dat dit kan en hoor graag van je wat de reactie van de OPTA is.