Pagina 2 van 2
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 23 mei 2014 09:28
door Martine Luca
Kaartjes voor Cliff Richard kwamen niet zoals beloofd maximaal 7 dagen voor aanvang concert. Toen ik belde zeiden ze bij Tickets4u dat de kaarten die wij besteld hadden er nog niet waren en we waarschijnlijk een upgrade zouden krijgen. Dit kon wel tot zaterdagochtend voor het concert op zaterdagavond 24 mei 2014 kunnen duren. Ze deden erg geïrriteerd toen ik begon te argumenteren en dat ik gewoon mijn tickets of zelfs een downgrade wilde. Zij zijn mijn inziens niet de enige die kunnen sturen in de levering? Een vriendin van mij heeft ze gebeld om langs te komen voor andere tickets en contant te betalen. Dit zou blijkbaar kunnen. Toen ik belde om mijne dan ook op te halen waren ze er ineens weer niet. Ik confronteerde ze met dit verhaal en ineens stuurde ze de binnen 5 minuten duurdere kaarten. Helaas waren die niet op naam maar gelukkig wel echt. Heb ik laten controleren bij Ticketmaster die heel erg aardig waren. Wij waren als één van de eerste in de rij en konden naar binnen. Maar dus bijna een week in de rats gezeten tot het laatste moment. En wie weet zijn er mensen die later kwamen dus wél gedupeerd. Want we weten immers niet hoe vaak deze tickets zijn afgedrukt!! Deze firma Tickets4U moet echt een halt toegeroepen worden!! Dat je er met Ideal kunt betalen is voor mij, die sporadisch tickets koopt, zeer misleidend. Als je hun voorwaarden leest zie je dat je bijna "nergens" bent mocht je de tickets niet ontvangen. Ze kunnen zich altijd op overmacht beroepen met die voorwaarden en als tussenhandelaar. Ik hoop echt dat velen dit verhaal lezen en verspreiden. Hopelijk komt het nog eens bij Tros Radar. Ik wil echt wel komen om mijn verhaal te vertellen. Heb ook namen van medewerkers.
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 23 mei 2014 12:03
door GJvdZ
Tsja, als je van een willekeurige voorbijganger op straat iets koopt moet je ook niet verwachten dat je garantie en service krijgt.... Tickets kopen bij dit soort bedrijven is hetzelfde.
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 27 mei 2014 00:28
door VioletPrue
Martine Luca schreef:Kaartjes voor Cliff Richard kwamen niet zoals beloofd maximaal 7 dagen voor aanvang concert. Toen ik belde zeiden ze bij Tickets4u dat de kaarten die wij besteld hadden er nog niet waren en we waarschijnlijk een upgrade zouden krijgen. Dit kon wel tot zaterdagochtend voor het concert op zaterdagavond 24 mei 2014 kunnen duren. Ze deden erg geïrriteerd toen ik begon te argumenteren en dat ik gewoon mijn tickets of zelfs een downgrade wilde. Zij zijn mijn inziens niet de enige die kunnen sturen in de levering? Een vriendin van mij heeft ze gebeld om langs te komen voor andere tickets en contant te betalen. Dit zou blijkbaar kunnen. Toen ik belde om mijne dan ook op te halen waren ze er ineens weer niet. Ik confronteerde ze met dit verhaal en ineens stuurde ze de binnen 5 minuten duurdere kaarten. Helaas waren die niet op naam maar gelukkig wel echt. Heb ik laten controleren bij Ticketmaster die heel erg aardig waren. Wij waren als één van de eerste in de rij en konden naar binnen. Maar dus bijna een week in de rats gezeten tot het laatste moment. En wie weet zijn er mensen die later kwamen dus wél gedupeerd. Want we weten immers niet hoe vaak deze tickets zijn afgedrukt!! Deze firma Tickets4U moet echt een halt toegeroepen worden!! Dat je er met Ideal kunt betalen is voor mij, die sporadisch tickets koopt, zeer misleidend. Als je hun voorwaarden leest zie je dat je bijna "nergens" bent mocht je de tickets niet ontvangen. Ze kunnen zich altijd op overmacht beroepen met die voorwaarden en als tussenhandelaar. Ik hoop echt dat velen dit verhaal lezen en verspreiden. Hopelijk komt het nog eens bij Tros Radar. Ik wil echt wel komen om mijn verhaal te vertellen. Heb ook namen van medewerkers.
Met andere woorden, eerst de tickets besteld en het hokje 'Ja, ik heb de voorwaarden gelezen en ga daarmee akkoord' en pas toen er een mogelijk kink in de kabel kwam de voorwaarden ook echt gelezen.
Want anders snap ik niet waarom u bij hen besteld heeft.....
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 02 jun 2014 19:51
door nita hertog
Wij hadden 7 mei 2 tickets besteld bij.
Tickets-gezocht.nl , voor de musical Soldaat van Oranje netjes geld over gemaakt maar de tickets nooit binnengekregen we voelen ons echt genaaid,de site is trouwens van internet af, telefoon neemt ook niemand op, we zijn vreselijk teleur gesteld.
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 05 jun 2014 09:31
door Guardian72
nita hertog schreef:Wij hadden 7 mei 2 tickets besteld bij.
Tickets-gezocht.nl , voor de musical Soldaat van Oranje netjes geld over gemaakt maar de tickets nooit binnengekregen we voelen ons echt genaaid,de site is trouwens van internet af, telefoon neemt ook niemand op, we zijn vreselijk teleur gesteld.
Waarom daar? Waarom niet via de officiele site?
Dit is dus de reden dat er zoveel van dit soort bedrijfjes zijn - mensen blijven daar kopen.
Als men niet levert, en 'weg' lijkt te zijn - doe dan in elk geval aangifte.
Kans is klein dat je wat terugkrijgt - maar niet geschoten..
Whois is nogal vaag :
Domeinnaam tickets-gezocht.nl
Status actief
Houder Isaac Pieternella
Administratieve contactpersoon
[email protected]
Technische contactpersonen
[email protected]
Datum registratie 2013-04-02
Datum laatste wijziging 2014-05-28
Succes
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 02 sep 2014 11:56
door the_dude
Tickets4u zegt lid te zijn van branchevereniging EUSTA.
Hierbij de garanties die bij EUSTA gegeven worden:
Artikel 8 – Garanties
1. Als een bestelling is voltooid, de toegangsbewijzen zijn gegarandeerd en de overeenkomst niet wordt nagekomen en zulks niet is te wijten aan de koper, dan is de koper gerechtigd tot een terugbetaling van 120% van de overeengekomen prijs, tenzij de tekortkoming niet toerekenbaar is aan de secundaire marktpartij (bijv. bij surséance of faillissement van de organisator) of de secundaire marktpartij binnen 3 werkdagen na totstandkoming van de overeenkomst tot ontbinding is overgegaan. In die gevallen zal 100% van de overeengekomen prijs worden betaald. Ingeval een toegangsbewijs blijkt te zijn gestolen of vervalst en de secundaire marktpartij het toegangsbewijs te goeder trouw heeft gekocht, dan is de koper gerechtigd tot een terugbetaling van 100% van de overeengekomen prijs.
Ingeval een toegangsbewijs als gevolg van een blokkade geen toegang verschaft tot het evenement, dan is de koper gerechtigd tot terugbetaling van de door de koper betaalde prijs van het toegangsbewijs.
2. Elke aangesloten secundaire marktpartij is verplicht bij afgelasting van het evenement 100% van de door de koper betaalde prijs van het toegangsbewijs terug te betalen, tenzij de koper van het ticket de kosten anderszins kan verhalen (bijv. via een afgesloten verzekering). Deze terugbetaling kan plaatsvinden middels terugboeking, krediet of verrekening van de verkoopprijs van een nieuw toegangsbewijs.
Declareren die boel!
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 02 sep 2014 17:00
door berndv
the_dude schreef:Tickets4u zegt lid te zijn van branchevereniging EUSTA.
Heb je die site al bekeken? En welke verkopers er lid van zijn? Iedere verkoper die daar lid is komt in meerdere topics hier op dit forum voor. En dat is niet geheel zonder reden, dat blijkt.
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 04 sep 2014 14:40
door the_dude
Prima toch!?
Zo stellen ze zichzelf regels op waar ze zich aan dienen te houden.
Re: Tickets4u.nl site offline, geen kaarten . Opgelicht ?
Geplaatst: 04 sep 2014 17:06
door berndv
the_dude schreef:Prima toch!?
Zo stellen ze zichzelf regels op waar ze zich aan dienen te houden.
Ze stellen ook dat ze tickets verkopen en getuige dit topic gebeurt dat ook niet. Dan kun je 20 keurmerken en overkoepelende organisaties zelf gaan oprichten. Als die net zo betrouwbaar zijn ...