LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gesprekken Leaseverlies en Dexia
Re: gesprekken Leaseverlies en Dexia
Is er intussen al wat meer duidelijkheid over deze gespreken.
op de site van de stichting is er niet over te lezen.
en johannes2
wil je misschien de titel aanpassen het moet leaseleed zijn
op de site van de stichting is er niet over te lezen.
en johannes2
wil je misschien de titel aanpassen het moet leaseleed zijn
Ik begrijp ook niet dat ondanks het feit dat je geld moet betalen voor een rechtzaak, je daarna HELEMAAL niet op de hoogte wordt gehouden!!!!!
Beetje jammer
Beetje jammer
Leaseleed is dus duidelijk weer zo'n organisatie die snel rijk hoopt te worden over de ruggen van de gedupeerden !
We worden wel op de hoogte gehouden maar na vorige week dinsdag is er nog niets verder besproken. Er is wel gezegd dat volgende gesprekken komende weken zullen plaatsvinden en dat daar geen maanden overheen gaan. Wil Dexia niet door de bocht dan zal de procedure opgestart worden. En dat zal wel gebeuren uiteindelijk denk ik. Dan zal het dus weer eindeloos gaan duren.
Ben er nu wel zat van. Ik wil graag een ander huis kopen maar met zo'n giga BKR notering zal ik misschien geen hogere hypotheek krijgen.
Ik betaal niet meer dus er zal ook nog wel een A achter komen te staan. Hoewel het van de kant van Dexia akelig stil blijft en ik geen post meer heb ontvangen de laatste tijd, met dreigende woorden over incassobureaus.
LL heeft ons uitdrukkelijk verzocht om info van hun kant niet te veel openbaar te maken. Begrijpelijk, want de duivel leest ook mee.
JH, ik vind dat een rotopmerking. Als "we" (LL) winnen, en daar ben ik nog steeds van overtuigd, dan profiteren andere gedupeerden hier ook van.
LL doet veel voor ons. We worden goed op de hoogte gehouden maar zoals ik al zei mogen we, dus ook in het belang van andere niet-LL-gedupeerden, niet teveel naar buiten brengen. LL doet tenminste wat, kan je van Leaseverlies niet zeggen.
Annet
Ben er nu wel zat van. Ik wil graag een ander huis kopen maar met zo'n giga BKR notering zal ik misschien geen hogere hypotheek krijgen.
Ik betaal niet meer dus er zal ook nog wel een A achter komen te staan. Hoewel het van de kant van Dexia akelig stil blijft en ik geen post meer heb ontvangen de laatste tijd, met dreigende woorden over incassobureaus.
LL heeft ons uitdrukkelijk verzocht om info van hun kant niet te veel openbaar te maken. Begrijpelijk, want de duivel leest ook mee.
JH, ik vind dat een rotopmerking. Als "we" (LL) winnen, en daar ben ik nog steeds van overtuigd, dan profiteren andere gedupeerden hier ook van.
LL doet veel voor ons. We worden goed op de hoogte gehouden maar zoals ik al zei mogen we, dus ook in het belang van andere niet-LL-gedupeerden, niet teveel naar buiten brengen. LL doet tenminste wat, kan je van Leaseverlies niet zeggen.
Annet
annet
het is denk ik zo wel duidelijk een beetje info is vaak al genoeg
als we maar zien dat er wat gaande is.
het is denk ik zo wel duidelijk een beetje info is vaak al genoeg
als we maar zien dat er wat gaande is.
-
Er zijn 2 stichtingen LeaseVerlies en LeaseLeed die blijkbaar door elkaar worden gehaald.
LV heeft heel veel leden voor alle soorten contracten, doen alleen mededelingen via hun site en hebben tot nu toe nog niets gepresteerd
terwijl ze heel veel geld tot hun beschikking hebben.
LL heeft slechts een kleinen 400 leden met eenzelfde vergelijkbaar contract, sturen voldoende mailtjes (aan de leden) en zijn zeer actief.
Wat LL uiteindelijk bereikt moeten we uiteraard nog afwachten.
LV heeft heel veel leden voor alle soorten contracten, doen alleen mededelingen via hun site en hebben tot nu toe nog niets gepresteerd
terwijl ze heel veel geld tot hun beschikking hebben.
LL heeft slechts een kleinen 400 leden met eenzelfde vergelijkbaar contract, sturen voldoende mailtjes (aan de leden) en zijn zeer actief.
Wat LL uiteindelijk bereikt moeten we uiteraard nog afwachten.
oom dagobert,je vergeet Eegalease en Payback zijn ook heel actief.andre de croos
-
Ik noemde LL en LV omdat die nog al eens met elkaar verwisseld worden en echt niet te vergelijken zijn.
ik denk dat wij SLV maar moeten voordragen voor de Gouden Eikel bij Ook Dat Nog
misschien kan Piet van PB dat gaan regelen
misschien kan Piet van PB dat gaan regelen
-
Ik vraag me af aan wie zij moeten verantwoorden wat ze met ons geld doen.
Als ze er vorig jaar mee naar de beurs zijn gegaan kunnen ze nu het dubbele hebben.
Wanneer de oprichters zichzelf een vorstelijk jaarsalaris hebben gegeven zal het nu wel op zijn.
Als ze er vorig jaar mee naar de beurs zijn gegaan kunnen ze nu het dubbele hebben.
Wanneer de oprichters zichzelf een vorstelijk jaarsalaris hebben gegeven zal het nu wel op zijn.
Hallo beste lotgenoten,
Zijn er dan helemaal geen pluspuntjes te noemen. En wat moet je nouw doen betalen onder protest of niet betalen en afwachten wat er gaat gebeuren.
Graag je reactie, b.v.d.
Groet
Jan
Zijn er dan helemaal geen pluspuntjes te noemen. En wat moet je nouw doen betalen onder protest of niet betalen en afwachten wat er gaat gebeuren.
Graag je reactie, b.v.d.
Groet
Jan