Re: Woon square
Geplaatst: 27 aug 2013 08:00
Geachte lezer ,
Eind mei 2013 heb ik meubels gekocht bij woonsquare ik zag in de folder een leuke set staan om mee te starten toen ik naar alkmaar gereden was en aankwamen bij de des betreffende set vonden ik de eetstoelen en de bank toch wel erg hard zitten .. dit kon dan ook gewoon veranderd worden nadat ik een andere bank en eetstoelen uit gekozen had in de kleur antreciet grijs ging ik het lijstje af met wat ik precies wou hebben.. ook kreeg je de maand mei een fiets erbij later in het gesprek werd er gesproken over korting ..tja wie wil dat nou niet nadat we alles besproken hadden moest er getekend worden en een klein bedrag betaald worden begin juli 2013 werden de meubels afgeleverd tot mijn spijt was de bank niet antreciet grijs maar bruin ze vertelde mij dat ik foto’s moest mailen met het kleurverschil nadat gedaan te hebben kon de bank 5 dagen later omgeruild worden ook kwam ik erachter dat het dressoir niet meegeleverd was nadat ik gebeld had vertelde ze dat dat niet mee gerekend was.. ikvoelde me op dat moment al een beetje belazerd ik ben dezelfde dag nog naar alkmaar gereden want er was wel degelijk gesproken over het dressoir de vrouw die mij de meubels verkocht had beweerde hier niet over gesproken te hebben dus eigenlijk met de gezegde dat ik lieg ook staat in hun volder tv audio hd/dressoir dus mensen gaan er vanuit dat je een tv meubel krijgt en een dressoir maar helaas hun vinden een tv meubel een dressoir een instinkertje dus toch wou ik graag het dressoir waar voor ik ook nog €500,00 voor moest betalen uit eindelijk kom je overal dus veel duurder mee uit na dat opgelost te hebben kwamen onze eetstoelen 5 weken na de rest van onze meubels samen met het dressoir tot mijn spijt had ik weer bruine eetstoelen en ook was het zakje schroeven die bij het dressoir zat al geopend geweest na weer gebeld te hebben en foto’s gemaild te hebben zou er iemand langs komen van de fabriek die kwam in de maand augsutus langs want de mensen van woonsquare vertelde mijn dat de eetstoelen van een andere fabriek kwamen dan de bank die we gekocht hadden in exact de zelfde stof de dag was aangebroken de man van de fabriek zou langskomen met een kleurenkaart en ja hoor wie stond er voor de deur iemand van woonsquare die dat allemaal op het blote oog kon zien want volgends hem zitten de stoelen onder de grijze marche van de fabriek Uh? Ik ben toch niet kleuren blind ? toen vroeg ik aan hem hoe weet jij hoeveel procent dit van de marche is? Hij vertelde mij ja dat kan ik zien… Juist hier kwam ik geen steek verder mee deze heer vertelde mij dat ik binnen een paar dagen gebeld werd door de directie wat weer niet gedaan was twee weken later zelf maar gebeld dat was zo ongeveer rond 19 augustus en deze lieve heer vertelde mijn dat dit mijn probleem is dat het klaar is en dat ze niets meer doen geen geld terug en geen andere stoelen Uiteindelijk zit ik dus nog steeds met de verkeerde kleur stoelen…Ook geen fiets gehad omdat we volgends hun korting hadden gehad maar er werd niet gevraagd wilt u korting of een fiets? Ja je word gewoon genept waar je bij staat schandalig!!!
Nog nooit zoiets iets mee gemaakt veel problemen en ik zal het ieder ook afraden dit was de eerste keer en ook de laatste keer hele slechte klantenservice
mvg
Eind mei 2013 heb ik meubels gekocht bij woonsquare ik zag in de folder een leuke set staan om mee te starten toen ik naar alkmaar gereden was en aankwamen bij de des betreffende set vonden ik de eetstoelen en de bank toch wel erg hard zitten .. dit kon dan ook gewoon veranderd worden nadat ik een andere bank en eetstoelen uit gekozen had in de kleur antreciet grijs ging ik het lijstje af met wat ik precies wou hebben.. ook kreeg je de maand mei een fiets erbij later in het gesprek werd er gesproken over korting ..tja wie wil dat nou niet nadat we alles besproken hadden moest er getekend worden en een klein bedrag betaald worden begin juli 2013 werden de meubels afgeleverd tot mijn spijt was de bank niet antreciet grijs maar bruin ze vertelde mij dat ik foto’s moest mailen met het kleurverschil nadat gedaan te hebben kon de bank 5 dagen later omgeruild worden ook kwam ik erachter dat het dressoir niet meegeleverd was nadat ik gebeld had vertelde ze dat dat niet mee gerekend was.. ikvoelde me op dat moment al een beetje belazerd ik ben dezelfde dag nog naar alkmaar gereden want er was wel degelijk gesproken over het dressoir de vrouw die mij de meubels verkocht had beweerde hier niet over gesproken te hebben dus eigenlijk met de gezegde dat ik lieg ook staat in hun volder tv audio hd/dressoir dus mensen gaan er vanuit dat je een tv meubel krijgt en een dressoir maar helaas hun vinden een tv meubel een dressoir een instinkertje dus toch wou ik graag het dressoir waar voor ik ook nog €500,00 voor moest betalen uit eindelijk kom je overal dus veel duurder mee uit na dat opgelost te hebben kwamen onze eetstoelen 5 weken na de rest van onze meubels samen met het dressoir tot mijn spijt had ik weer bruine eetstoelen en ook was het zakje schroeven die bij het dressoir zat al geopend geweest na weer gebeld te hebben en foto’s gemaild te hebben zou er iemand langs komen van de fabriek die kwam in de maand augsutus langs want de mensen van woonsquare vertelde mijn dat de eetstoelen van een andere fabriek kwamen dan de bank die we gekocht hadden in exact de zelfde stof de dag was aangebroken de man van de fabriek zou langskomen met een kleurenkaart en ja hoor wie stond er voor de deur iemand van woonsquare die dat allemaal op het blote oog kon zien want volgends hem zitten de stoelen onder de grijze marche van de fabriek Uh? Ik ben toch niet kleuren blind ? toen vroeg ik aan hem hoe weet jij hoeveel procent dit van de marche is? Hij vertelde mij ja dat kan ik zien… Juist hier kwam ik geen steek verder mee deze heer vertelde mij dat ik binnen een paar dagen gebeld werd door de directie wat weer niet gedaan was twee weken later zelf maar gebeld dat was zo ongeveer rond 19 augustus en deze lieve heer vertelde mijn dat dit mijn probleem is dat het klaar is en dat ze niets meer doen geen geld terug en geen andere stoelen Uiteindelijk zit ik dus nog steeds met de verkeerde kleur stoelen…Ook geen fiets gehad omdat we volgends hun korting hadden gehad maar er werd niet gevraagd wilt u korting of een fiets? Ja je word gewoon genept waar je bij staat schandalig!!!
Nog nooit zoiets iets mee gemaakt veel problemen en ik zal het ieder ook afraden dit was de eerste keer en ook de laatste keer hele slechte klantenservice
mvg