Pagina 2 van 2

Re: Woon square

Geplaatst: 27 aug 2013 08:00
door deborah1995
Geachte lezer ,

Eind mei 2013 heb ik meubels gekocht bij woonsquare ik zag in de folder een leuke set staan om mee te starten toen ik naar alkmaar gereden was en aankwamen bij de des betreffende set vonden ik de eetstoelen en de bank toch wel erg hard zitten .. dit kon dan ook gewoon veranderd worden nadat ik een andere bank en eetstoelen uit gekozen had in de kleur antreciet grijs ging ik het lijstje af met wat ik precies wou hebben.. ook kreeg je de maand mei een fiets erbij later in het gesprek werd er gesproken over korting ..tja wie wil dat nou niet nadat we alles besproken hadden moest er getekend worden en een klein bedrag betaald worden begin juli 2013 werden de meubels afgeleverd tot mijn spijt was de bank niet antreciet grijs maar bruin ze vertelde mij dat ik foto’s moest mailen met het kleurverschil nadat gedaan te hebben kon de bank 5 dagen later omgeruild worden ook kwam ik erachter dat het dressoir niet meegeleverd was nadat ik gebeld had vertelde ze dat dat niet mee gerekend was.. ikvoelde me op dat moment al een beetje belazerd ik ben dezelfde dag nog naar alkmaar gereden want er was wel degelijk gesproken over het dressoir de vrouw die mij de meubels verkocht had beweerde hier niet over gesproken te hebben dus eigenlijk met de gezegde dat ik lieg ook staat in hun volder tv audio hd/dressoir dus mensen gaan er vanuit dat je een tv meubel krijgt en een dressoir maar helaas hun vinden een tv meubel een dressoir een instinkertje dus toch wou ik graag het dressoir waar voor ik ook nog €500,00 voor moest betalen uit eindelijk kom je overal dus veel duurder mee uit na dat opgelost te hebben kwamen onze eetstoelen 5 weken na de rest van onze meubels samen met het dressoir tot mijn spijt had ik weer bruine eetstoelen en ook was het zakje schroeven die bij het dressoir zat al geopend geweest na weer gebeld te hebben en foto’s gemaild te hebben zou er iemand langs komen van de fabriek die kwam in de maand augsutus langs want de mensen van woonsquare vertelde mijn dat de eetstoelen van een andere fabriek kwamen dan de bank die we gekocht hadden in exact de zelfde stof de dag was aangebroken de man van de fabriek zou langskomen met een kleurenkaart en ja hoor wie stond er voor de deur iemand van woonsquare die dat allemaal op het blote oog kon zien want volgends hem zitten de stoelen onder de grijze marche van de fabriek Uh? Ik ben toch niet kleuren blind ? toen vroeg ik aan hem hoe weet jij hoeveel procent dit van de marche is? Hij vertelde mij ja dat kan ik zien… Juist hier kwam ik geen steek verder mee deze heer vertelde mij dat ik binnen een paar dagen gebeld werd door de directie wat weer niet gedaan was twee weken later zelf maar gebeld dat was zo ongeveer rond 19 augustus en deze lieve heer vertelde mijn dat dit mijn probleem is dat het klaar is en dat ze niets meer doen geen geld terug en geen andere stoelen Uiteindelijk zit ik dus nog steeds met de verkeerde kleur stoelen…Ook geen fiets gehad omdat we volgends hun korting hadden gehad maar er werd niet gevraagd wilt u korting of een fiets? Ja je word gewoon genept waar je bij staat schandalig!!!
Nog nooit zoiets iets mee gemaakt veel problemen en ik zal het ieder ook afraden dit was de eerste keer en ook de laatste keer hele slechte klantenservice


mvg

Re: Woon square

Geplaatst: 27 aug 2013 08:58
door sjoegel
Geachte lezer ,

Eind mei 2013 heb ik meubels gekocht bij woonsquare ik zag in de folder een leuke set staan om mee te starten toen ik naar alkmaar gereden was en aankwamen bij de des betreffende set vonden ik de eetstoelen en de bank toch wel erg hard zitten .. dit kon dan ook gewoon veranderd worden nadat ik een andere bank en eetstoelen uit gekozen had in de kleur antreciet grijs ging ik het lijstje af met wat ik precies wou hebben.. ook kreeg je de maand mei een fiets erbij later in het gesprek werd er gesproken over korting ..tja wie wil dat nou niet nadat we alles besproken hadden moest er getekend worden en een klein bedrag betaald worden begin juli 2013 werden de meubels afgeleverd tot mijn spijt was de bank niet antreciet grijs maar bruin ze vertelde mij dat ik foto’s moest mailen met het kleurverschil nadat gedaan te hebben kon de bank 5 dagen later omgeruild worden ook kwam ik erachter dat het dressoir niet meegeleverd was nadat ik gebeld had vertelde ze dat dat niet mee gerekend was.. ikvoelde me op dat moment al een beetje belazerd ik ben dezelfde dag nog naar alkmaar gereden want er was wel degelijk gesproken over het dressoir de vrouw die mij de meubels verkocht had beweerde hier niet over gesproken te hebben dus eigenlijk met de gezegde dat ik lieg ook staat in hun volder tv audio hd/dressoir dus mensen gaan er vanuit dat je een tv meubel krijgt en een dressoir maar helaas hun vinden een tv meubel een dressoir een instinkertje dus toch wou ik graag het dressoir waar voor ik ook nog €500,00 voor moest betalen uit eindelijk kom je overal dus veel duurder mee uit na dat opgelost te hebben kwamen onze eetstoelen 5 weken na de rest van onze meubels samen met het dressoir tot mijn spijt had ik weer bruine eetstoelen en ook was het zakje schroeven die bij het dressoir zat al geopend geweest na weer gebeld te hebben en foto’s gemaild te hebben zou er iemand langs komen van de fabriek die kwam in de maand augsutus langs want de mensen van woonsquare vertelde mijn dat de eetstoelen van een andere fabriek kwamen dan de bank die we gekocht hadden in exact de zelfde stof de dag was aangebroken de man van de fabriek zou langskomen met een kleurenkaart en ja hoor wie stond er voor de deur iemand van woonsquare die dat allemaal op het blote oog kon zien want volgends hem zitten de stoelen onder de grijze marche van de fabriek Uh? Ik ben toch niet kleuren blind ? toen vroeg ik aan hem hoe weet jij hoeveel procent dit van de marche is? Hij vertelde mij ja dat kan ik zien… Juist hier kwam ik geen steek verder mee deze heer vertelde mij dat ik binnen een paar dagen gebeld werd door de directie wat weer niet gedaan was twee weken later zelf maar gebeld dat was zo ongeveer rond 19 augustus en deze lieve heer vertelde mijn dat dit mijn probleem is dat het klaar is en dat ze niets meer doen geen geld terug en geen andere stoelen Uiteindelijk zit ik dus nog steeds met de verkeerde kleur stoelen…Ook geen fiets gehad omdat we volgends hun korting hadden gehad maar er werd niet gevraagd wilt u korting of een fiets? Ja je word gewoon genept waar je bij staat schandalig!!!
Nog nooit zoiets iets mee gemaakt veel problemen en ik zal het ieder ook afraden dit was de eerste keer en ook de laatste keer hele slechte klantenservice

Een beetje ligt de schuld ook bij uzelf. Wanneer u even op google gezocht had op de ervaringen met dit bedrijf voordat U daar wat ging kopen dan was u daar nooit naar binnen gestapt. Er zijn heel veel klachten over. [ongefundeerde uitspraak verwijderd door de Moderator]

Doe voor grote aankopen altijd even onderzoek zodat u weet waar u aan begint.

Re: Woon square

Geplaatst: 27 aug 2013 10:32
door Teunbosseman
Heb het wel eens eerder geschreven.....snap niet dat deze zaken nog bestaansrecht hebben.

Hoeveel klachten moeten deze bedrijven krijgen voordat niemand daar meer koopt en ze over de kop gaan ?

Re: Woon square

Geplaatst: 29 aug 2013 09:29
door Serdiana
Is dit nu een klacht?? Ben zelf gisteren bij Woonsquare in Heerlen geweest, zeer behulpzaam personeel, goede uitleg over de actievoorwaarden, in dit geval een gratis scooter, prijzen zijn altijd vanaf prijzen, natuurlijk zijn de prijzen in de reclameblaadjes altijd bedoeld voor de goedkoopste uitvoeringen van de banken. Het bijbehorende cadeau staat duidelijk aangegeven bij elke bank, kortom ik zie het probleem niet. Kwestie van goed lezen en kijken.

Re: Woon square

Geplaatst: 29 aug 2013 09:50
door Teunbosseman
Serdiana schreef:Is dit nu een klacht?? Ben zelf gisteren bij Woonsquare in Heerlen geweest, zeer behulpzaam personeel, goede uitleg over de actievoorwaarden, in dit geval een gratis scooter, prijzen zijn altijd vanaf prijzen, natuurlijk zijn de prijzen in de reclameblaadjes altijd bedoeld voor de goedkoopste uitvoeringen van de banken. Het bijbehorende cadeau staat duidelijk aangegeven bij elke bank, kortom ik zie het probleem niet. Kwestie van goed lezen en kijken.

Ben je een van de weinige :wink:

Om goed te kunnen lezen heb je onderhand een vergrootglas nodig om de voorwaarden te kunnen lezen, die staan veelal sneaky ieniemiene weggemoffeld.


Mooi dat jij een goede ervaring hebt, veel plezier met je aankoop. Nu nog de klachten van al die anderen oplossen, zijn deze ook weer blij.

Re: Woon square

Geplaatst: 29 aug 2013 10:36
door devious
Serdiana schreef:Is dit nu een klacht?? Ben zelf gisteren bij Woonsquare in Heerlen geweest, zeer behulpzaam personeel, goede uitleg over de actievoorwaarden, in dit geval een gratis scooter, prijzen zijn altijd vanaf prijzen, natuurlijk zijn de prijzen in de reclameblaadjes altijd bedoeld voor de goedkoopste uitvoeringen van de banken. Het bijbehorende cadeau staat duidelijk aangegeven bij elke bank, kortom ik zie het probleem niet. Kwestie van goed lezen en kijken.
Wel raar dat je speciaal hiervoor een account maakt. Je googelt achteraf? Hmm, het kan, maar het lijkt meer op "damage-control"

Re: Woon square

Geplaatst: 23 feb 2014 12:56
door Doornkamp
Ik zat net het commentaar van woonsquare te lezen waarin werdt verteld dat je niet kan meepraten als je geen ervaring met jullie heb. Nou dat heb ik wel en dat is zeker niet positief. Ik zou jullie mijn ervaring delen deze is nog in behandeling. Als dit positief uit pakt dan vermeld ik dat ook maar tot nu toe zeer negatief. Op 26-7-2013 heb ik bij woonsquare een boxspring en een hoekbank gekocht. Bij levering bleek dat er 1poot was afgebroken (kan gebeuren) direkt een melding over gemaakt een week later was mijn hoekbank aan de zijkanten van de zitting vlink doorgezakt. Waar ik telefonish melding van had gemaakt. Mijn bank werdt opgehaald op 9-12-2013 na het concluderen van een monteur. Het bed zou direkt worden gemaakt maar de monteur wist van niets (dit komt omdat het personeel van de service afdeling, telefoniste niet goed naar de klachten luisterd) op 6-1-2014 werdt mijn bank opnieuw bezorgd, merkte direkt dat de verzakking niet was verholpen. Direkt een melding over gemaakt aan chaufeur en service afdeling. Hier werdt me verteld dat er opnieuw een afspraak moest worden gemaakt met een service monteur. Na 3 weken kwam er een andere monteur (de bank was inmiddels verder doorgezakt) die mij vertelde dat het binnen de marges was en dat ze er niets aandeden.( er wordt nergens gesproken over doorzak marges, en dat zoiets na een paar jaar gebeurdt oke, maar na nog geen maand is wel erg snel) ik had via de mil een brief gestuurdt dat ik er juridisch werk van ging maken, na een dag werdt ik gebeld dat het bankstel opnieuw zou worden opgehaald. Dit moet nog gaan gebeuren. Ik ben benieuwd of het probleem nu uit de wereld geholpen wordt. Wat betreft de boxspring, na een voorstel van mezelf om 1nieuw onderstel te bestellen is dut eindelijk opgelost. Om even terug te komen op woonsquare, dat er klachten zijn dat kan, maar hoe ga je daar als bedrijf mee om en hoe los je dit op. Ik hoop dat woonsquare hier iets van leert. Want op zo'n manier kan een bedrijf niet lang blijven bestaan. Service en de prijs zijn het belangrijkste voor een klant! Gr Eric

Re: Woon square

Geplaatst: 24 feb 2014 07:46
door stefander1982
Goedemorgen Eric,

Het is bij deze familie niet meer dan normaal om klanten te lokken met allerlei aanbiedingen welke ze in de winkel niet waar kunnen maken. Eenmaal in deze winkels aangekomen vliegt de prijs vaak al direct met 50% omhoog omdat de stof uit de folder niet om aan te zien is en de normale stoffen zijn nooit tegen actieprijzen, en service hoef je bij deze bedrijven ook niet te verwachten.

Er zijn diverse topics op Radar over deze firma's en er is zelfs een tros radar filmpje over Seat's and Sofa's. En toch zijn er altijd nog mensen die hier niets over lezen, niets over weten en er dus toch met open ogen intrappen.

Laten we hopen dat jouw tekst wel gelezen word en dit mensen ervan weerhoudt naar de bovengenoemde toko's te gaan voor meubelen.

Voor wat betreft het inzakken: Zoals je hierboven leest draag ik de familie Poppuliers totaal geen warm hart toe. Maar feit blijft wel dat na het in gebruik nemen van de bank schuim gaat inzitten. Het schuim gaat zich vormen (kan na 1 of enkele avonden al) en de stof krijgt daardoor enige speling. Hieraan zit inderdaad een bepaalde marge (ongeveer 10/15%) verbonden.

Vaak word dit verschijnsel gezien als klacht, maar is dit, zeker bij polyether schuimsoorten, normaal.
Ben de laatste die zegt dat je klacht niet gegrond is want daarvoor zou ik het zelf moeten zien.

Succes in ieder geval met de Poppuliers