Pagina 2 van 2

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 27 jul 2013 01:02
door olaf79
devious schreef:ja klopt. En de retailer moet er ook van leven, ik zeg daar echt niks van. Maar vind het nog steeds absurd dat providers tòch retailprijzen durven te vragen.
Mediamarkt 220 euro, ziggo bestaande klant 119. Hoezo retailprijzen? Ziggo nieuwe klant 49 euro. Dat is bijna weggeven...

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 02 aug 2013 11:32
door fries1984
[Belediging verwijderd door de Moderator]

iedereen heeft bij de start van zijn/haar abonnement gebruik kunnen maken van een dergelijke aanbieding. Logisch dat Ziggo niet 2-maal dit doet. Juist lof voor Ziggo dat ze de prijs compenseren voor trouwe abonnees!

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 02 aug 2013 11:46
door sjohie
fries1984 schreef:[Belediging verwijderd door de Moderator].

iedereen heeft bij de start van zijn/haar abonnement gebruik kunnen maken van een dergelijke aanbieding. Logisch dat Ziggo niet 2-maal dit doet. Juist lof voor Ziggo dat ze de prijs compenseren voor trouwe abonnees!
Toen wij overgingen naar alles in 1, was er helemaal nog geen interactieve-tv, dus je "met de start van het abonnement" gaat voor echte trouwe klanten, zoals wij met onze 13+ jaar, niet echt op. :wink:

Maar goed, als ik liefdadigheid wil, ga ik wel naar de kerk, niet naar een bedrijf waar ik een zakelijke overeenkomst mee heb. Daarom vind het inderdaad netjes dat ze bestaande klanten tegemoet komen, maar zakelijk slim dat ze ze niet (ook) gratis geven aan bestaande klanten.

Als ik met de auto naar de garage ga, krijg ik toch ook niet accessoires/systemen van een nieuwer modeljaar gratis gemonteerd?

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 16 aug 2013 14:43
door icetea24
Ik vind het van de zotte dat mensen nu voortaan zo omgaan met andere om hun zin te krijgen. Ik ga toch ook niet naar de winkel en eisen dat ik korting wil op producten omdat ik daar altijd al winkel?? slaat echt nergens op..Overigens is het zo dat iedereen (is het at home of casema etc) is geweest toentertijd ook heeft kunnen genieten van evt korting op een nieuw abonnement.En Ziggo geeft wel korting op de recorder als je lang genoeg klant bent maar neeeee dat is niet genoeg..die dingen zijn ontzettend duur in de winkel maar korting van 80 euro??nee hoe durft Ziggo dat nu te doen?..pfff.. Nee de wereld is nu zo: kei hard gaan schreeuwen dat je iets wil dan dreigen om iets op te zeggen om het dan te kunnen krijgen..Het is niet mijn ding en ben ook niet meer 6 jaar oud ofzo..Erg triest. Jammer dat Ziggo (als dat zo is) de drammers hun zin geven,het zou verboden moeten worden.

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 16 aug 2013 15:48
door sjohie
icetea24 schreef:Ik vind het van de zotte dat mensen nu voortaan zo omgaan met andere om hun zin te krijgen. Ik ga toch ook niet naar de winkel en eisen dat ik korting wil op producten omdat ik daar altijd al winkel?? slaat echt nergens op..Overigens is het zo dat iedereen (is het at home of casema etc) is geweest toentertijd ook heeft kunnen genieten van evt korting op een nieuw abonnement.En Ziggo geeft wel korting op de recorder als je lang genoeg klant bent maar neeeee dat is niet genoeg..die dingen zijn ontzettend duur in de winkel maar korting van 80 euro??nee hoe durft Ziggo dat nu te doen?..pfff.. Nee de wereld is nu zo: kei hard gaan schreeuwen dat je iets wil dan dreigen om iets op te zeggen om het dan te kunnen krijgen..Het is niet mijn ding en ben ook niet meer 6 jaar oud ofzo..Erg triest. Jammer dat Ziggo (als dat zo is) de drammers hun zin geven,het zou verboden moeten worden.
Tsja, dan kan je het tv programma van Radar ook meteen de helft korter maken. :wink:

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 16 aug 2013 16:26
door wiseger
hugha002 schreef:Hallo,

nu ben ik niet 1 van het snelle klagen maar met het volgende heb ik toch problemen. Wellicht al elders op dit forum besproken maar ik maak er toch maar een nieuw topic van.

Als klant van Ziggo ontvang ik een mailing waarin oa een interactieve HD recorder aangeboden wordt. Toen ik een tijd geleden mijn abonnement bij Ziggo afsloot waren deze recorders op en was toen onbekend wanneer ze weer zouden komen.

Nu komt er een mailing waarin een dergelijke recorder wordt aangeboden voor € 49,00. Deze zou ik graag willen. Na een telefoontje met de klantenservice wordt aangegeven dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Een nieuwe kan je aanschaffen, echter voor € 119,00. Speciaal voor klanten is dit, want normaal is de recorder € 199,00 maar is er voor klanten een actieprijs gemaakt omdat er klachten over kwamen.

In mijn ogen is dit geheel respectloos naar de vaste klanten. ik overweeg dan ook om alles bij Ziggo weg te halen.

Hoe kan ik toch in aanmerking komen of hoe kan Ziggo bewogen worden om dit voor de vaste klanten ook te doen?
Ik heb de ook de gewone ontvanger van Ziggo, echter als je echterin een usb stick stopt, kan je gewoon alsnog opnemen en time-shift gebruiken. Alleen heeft de gewone ontvangen maar 1 tuner, je kan dus niet opnemen en tergelijkertijd kijken.

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 16 aug 2013 17:06
door Harrie Kierie
wiseger schreef: Ik heb de ook de gewone ontvanger van Ziggo, echter als je echterin een usb stick stopt, kan je gewoon alsnog opnemen en time-shift gebruiken. Alleen heeft de gewone ontvangen maar 1 tuner, je kan dus niet opnemen en tergelijkertijd kijken.
Welke is dat dan? Die van mij werkt echt niet met een usb stick. Wel met een externe harde schijf.

Re: Ziggo actie interactieve HD recorder

Geplaatst: 20 sep 2013 00:17
door Wubo
Denk dat er mensen zijn die het normaal vinden dat zo een bedrijf tablets of interactieve recorders aan alle klanten weggeven.

Mwoaahh, 3,5 miljoen klanten?

Heb het gevoel dat wanneer Ziggo (of elke andere provider) zou handelen zoals sommige mensen die ik hier voorbij zie komen, dan denk ik dat de boel snel failliet zou zijn.

Is dat wat we willen?

Denk eens aan al die mensen op straat... jeetje...
En dat alleen maar doordat we allemaal een actie willen buiten de actievoorwaarden...






Nou.. ... ....

Ik ga nu maar ff naar de bakker.

Even mekkeren dat deze week de croissants in de reclame zijn en ik er al jaren kom.
Heb notabene 2 wkn. terug nog de volle pond betaald.

Ik zou ze gratis moeten krijgen.

Tss..