En ineens waren er 2...F.van Holten schreef:sjoegel schreef:Het handelen van de fedex rechtvaardigd niet je grove taalgebruik. Ik denk nu echt dat Hootie een aso is en dat doet je betoog geen goed.
Het is te hopen dat Fedex een zwartboek heeft voor onbeschofte klanten, gauw Hootie er in zetten.
Over en uit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
2 mensen die fatsoen wel belangrijk vinden !
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Flikkeren zeg je, was het pakket dan ook beschadigd?Hootie schreef:Het is ontiegelijk dom om te denken dat als je 10 keer aan de deur bent geweest en er altijd vriendelijk wordt opgedaan en in ontvangst wordt genomen dat je dan de 11de keer kunt denken dat het wel oké is om pakketje op de stoep kunt flikkeren!sjohie schreef:Ik lees dat FedEx vaker bij je komt, en de koerier op basis van voorgaande ervaringen ,meende zo te mogen handelen? Dat kan je een inschattingsfout noemen, waar hij terecht op aangesproken wordt, echter is de andere kant van die medaille dat je mogelijk in het verleden wat te amicaal bent geweest in de omgang met die koerier?Hootie schreef:Dit betreft een aangetekende zending vanuit Engeland met een waarde van een slordige €3000,-. Waar bij aflevering voor getekend zou moeten worden!
Wat doen ze bij FedEx?
Ze pleuren het gewoon op de oprit achter de auto!
En als je verhaal gaat halen dan weten ze het volgende te melden.
=========================
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden dat uw zending in de bus geleverd is.
Er dient inderdaad voor getekend te worden. Wij hebben het nagevraagd bij de koerier en hij gaf aan vaker bij u te hebben geleverd en hij dacht dat u dit goed vond.
De desbetreffende manager is hiervan op de hoogte gebracht en de koerier zal hierop aangesproken worden zodat het niet meer zal gebeuren.
Wij verzorgen graag uw volgende zending en verzekeren u ervan dat wij onze uiterste best zullen doen om uw nieuwe opdracht naar volle tevredenheid uit te voeren.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice, bereikbaar op werkdagen via ons gratis telefoonnummer 0800 0222 333, van 8:00 tot 19:00 uur of via [email protected].
Met vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Customer Relations Representative
FedEx Express Europe, Middle East, Indian Subcontinent & Africa
=========================
Uit deze reactie maak ik op dat een oprit of stoep door FedEx als brievenbus wordt beschouwd!
Waarom betaal ik verdomme €27,- euro voor een pakje van nog geen kilo en ter grote van een schoenendoos maatje 34?
En hun koeriers worden daar dan alleen maar op aangepoken?!
**** You FedEx…
Dat soort koeriertjes moet je buitentrappen! Incl. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
PS.
Voor alle lezers.
Onze naw gegevens zijn natuurlijk van het briefje gewist.
ik wil niet dat straks heel mijn stoepje volstaat met gelukzoekers…
Ze spreken de koerier er op aan, jij hebt gewoon je pakje, wat moeten ze dan doen behalve hem/haar er op aanspreken? Op het dorpsplein standrechtelijk een nekschot geven, zodat jij nog even over het lijk heen kan rijden met de auto waar het pakje achter stond ofzo?
Dan kom je desnoods een 12de keer.
Maar dan flikker je het niet achter de auto!
Ik heb hem nooit gezegd om het eventueel bij de buren af te geven of achter de auto te flikkeren als er niemand is.
Ik betaal om de zending in mijn hand gedrukt te krijgen.
En zo wil ik het hebben ook.
En niet anders.
Punt!
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Ja.. Jij bent een echte fatsoenrakker hoor...sjoegel schreef:2 mensen die fatsoen wel belangrijk vinden !
Zo werken ze schijnbaar bij FedEx... Heel het beleid daar is gebaseerd op fatsoen...
Fatsoen en respect krijg je alleen als je het verdient.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Nou nou, 1 actie van 1 medewerker is natuurlijk niet representatief voor dat bedrijf..Hootie schreef:Ja.. Jij bent een echte fatsoenrakker hoor...sjoegel schreef:2 mensen die fatsoen wel belangrijk vinden !
Zo werken ze schijnbaar bij FedEx... Heel het beleid daar is gebaseerd op fatsoen...
Fatsoen en respect krijg je alleen als je het verdient.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Ja... Het pakket was ook beschadigd.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Nou daar lijkt het anders wel opsjohie schreef:Nou nou, 1 actie van 1 medewerker is natuurlijk niet representatief voor dat bedrijf..Hootie schreef:Ja.. Jij bent een echte fatsoenrakker hoor...sjoegel schreef:2 mensen die fatsoen wel belangrijk vinden !
Zo werken ze schijnbaar bij FedEx... Heel het beleid daar is gebaseerd op fatsoen...
Fatsoen en respect krijg je alleen als je het verdient.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
sjohie schreef:Hootie schreef:sjoegel schreef:2 mensen die fatsoen wel belangrijk vinden !
Fatsoen en respect krijg je alleen als je het verdient.
Dus u weet het wel !
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Slaat dat nou weer op, alleen omdat ie 'flikkeren' zegtF.van Holten schreef:
Het is te hopen dat Fedex een zwartboek heeft voor onbeschofte klanten.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Ach ik weet het allemaal zo verdomde goed. Alleen bij FedEx weten ze het altijd beter!
Ze hebben alleen zelf nog niet in de gaten dat ze dezelfde kant op gaan als TNT en PostNL.
Ze hebben alleen zelf nog niet in de gaten dat ze dezelfde kant op gaan als TNT en PostNL.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Ik zou ook pissig zijn als ze mn pakketje gewoon op de stoep zouden achterlaten, zeker als t aangetekend is. Maar wel goed dat ze de bezorger erop aanspreken.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Potdikke.. ik had inplaats van 'flikkeren', 'achterlaten' moeten zeggen..sephora30 schreef:Ik zou ook pissig zijn als ze mn pakketje gewoon op de stoep zouden achterlaten, zeker als t aangetekend is. Maar wel goed dat ze de bezorger erop aanspreken.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Excuus, excuus, excuus aan de medewerkers van FedEx...
-
- Berichten: 32792
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Hoodie, je loopt hier wel een flink eind te schelden, maar mijn vraag heb je nog niet beantwoord. Ik kan dus niet anders dan concluderen dat dit topic geen enkel doel dient. Over je fatsoen (ik ben dus nummer 3) zullen we het nog maar niet hebben.
witte angora schreef:ehm... hootie
De koerier wordt er op aangesproken, dat is voor jou niet voldoende. Wat wil je dan dat er gaat gebeuren?
(overigens stel jij dat je de koerier 10 keer vriendelijk hebt aangesproken, hier merk ik er niet veel van eerlijk gezegd)
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
sephora30 schreef:Slaat dat nou weer op, alleen omdat ie 'flikkeren' zegtF.van Holten schreef:
Het is te hopen dat Fedex een zwartboek heeft voor onbeschofte klanten.
Exuus naar " [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]" die er uitgetrapt moet worden, is wel op z,n plaats.
Deze dame was alleen maar aan het werk, meer niet.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Het doel van deze topic.witte angora schreef:Hoodie, je loopt hier wel een flink eind te schelden, maar mijn vraag heb je nog niet beantwoord. Ik kan dus niet anders dan concluderen dat dit topic geen enkel doel dient. Over je fatsoen (ik ben dus nummer 3) zullen we het nog maar niet hebben.
witte angora schreef:ehm... hootie
De koerier wordt er op aangesproken, dat is voor jou niet voldoende. Wat wil je dan dat er gaat gebeuren?
(overigens stel jij dat je de koerier 10 keer vriendelijk hebt aangesproken, hier merk ik er niet veel van eerlijk gezegd)
1. Mijn frustraties uiten over de bezorgdienst FedEx.
2. Dat een klacht goed gelezen wordt alvorens deze wordt beantwoord.
Achter de auto is niet in de brievenbus.
3. Dat personeel beter op de hoogte is van het beleid alvorens ze de weg op worden gestuurd.
Een aangetekende zending is en blijft een aangetekende zending. Daar betaal je ook vet voor.
4. En de sancties moeten zwaarder zijn dan een toespraak in de vorm van een weesgegroetje.
Want een koerier werkt dan wel voor, in dit geval FedEx maar rijdt wel rond met mijn kostbare goederen.
En als mijn personeel €3000 over de balk flikkert dan trap ik hem zeker buiten.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Ik hoop het, ik ben zéér tevreden over de pakketbezorging van PostNL in onze wijk. Ook met die van DHL, UPS en FedEx trouwens, de enige die ik mijdt als de pest is selectvracht, daar heb ik alleen maar matige ervaringen mee.Hootie schreef:Ach ik weet het allemaal zo verdomde goed. Alleen bij FedEx weten ze het altijd beter!
Ze hebben alleen zelf nog niet in de gaten dat ze dezelfde kant op gaan als TNT en PostNL.
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Hootie schreef:Het doel van deze topic.witte angora schreef:Hoodie, je loopt hier wel een flink eind te schelden, maar mijn vraag heb je nog niet beantwoord. Ik kan dus niet anders dan concluderen dat dit topic geen enkel doel dient. Over je fatsoen (ik ben dus nummer 3) zullen we het nog maar niet hebben.
witte angora schreef:ehm... hootie
De koerier wordt er op aangesproken, dat is voor jou niet voldoende. Wat wil je dan dat er gaat gebeuren?
(overigens stel jij dat je de koerier 10 keer vriendelijk hebt aangesproken, hier merk ik er niet veel van eerlijk gezegd)
1. Mijn frustraties uiten over de bezorgdienst FedEx.
2. Dat een klacht goed gelezen wordt alvorens deze wordt beantwoord.
Achter de auto is niet in de brievenbus.
3. Dat personeel beter op de hoogte is van het beleid alvorens ze de weg op worden gestuurd.
Een aangetekende zending is en blijft een aangetekende zending. Daar betaal je ook vet voor.
4. En de sancties moeten zwaarder zijn dan een toespraak in de vorm van een weesgegroetje.
Want een koerier werkt dan wel voor, in dit geval FedEx maar rijdt wel rond met mijn kostbare goederen.
En als mijn personeel €3000 over de balk flikkert dan trap ik hem zeker buiten.
Ik denk dat u groot gelijk heeft, ze moeten aan de hoogste boom.
Eerder bent u niet tevreden.
Prettige dag verder. Pfffffffffffffff.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Dan moet je voor de aardigheid eens een afzenderstickertje van je zaak erop plakken zoals wij dat voorheen deden met de tekst erop dat je een juwelierszaak hebt. Dan moet jij eens opletten!sjohie schreef:Ik hoop het, ik ben zéér tevreden over de pakketbezorging van PostNL in onze wijk. Ook met die van DHL, UPS en FedEx trouwens, de enige die ik mijdt als de pest is selectvracht, daar heb ik alleen maar matige ervaringen mee.Hootie schreef:Ach ik weet het allemaal zo verdomde goed. Alleen bij FedEx weten ze het altijd beter!
Ze hebben alleen zelf nog niet in de gaten dat ze dezelfde kant op gaan als TNT en PostNL.
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Als het niet aan de koerier ligt, dan lig het aan de beleidmakers.Ik denk dat u groot gelijk heeft, ze moeten aan de hoogste boom.
Eerder bent u niet tevreden.
Prettige dag verder. Pfffffffffffffff.
En dan mogen ze die van mij in zijn plaatst opknopen en het koeriertje gewoon zijn ritjes laten maken.
Want ergens gaat er iets fout en niemand is verantwoordelijk bij FedEx...
Re: Let op! FedEx beschouwt uw stoep en oprit als brievenbus.
Want ergens gaat er iets fout en niemand is verantwoordelijk bij FedEx...
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)