Pagina 2 van 2
Re: UPC, abonnement en facturering (Horizon abonnement))
Geplaatst: 11 jul 2013 09:41
door Har06
M.Martens schreef:devious schreef:M.Martens schreef:Weer een leuke UPC klant. Lijkt net Vodafone met de gebrekenstelling.
Hier voor hebben we 2 optie's.
Optie een: De geschillencommissie. Kun je nog eens lachen.
Optie twee: Een gebrekestelling met de wettelijke rente van 2.5 procent.
een gebrekestelling met 2½ % rente? Dus volgend jaar zijn ze 102½ % gebreke?
keiraar
Voordat de Geschillencommissie in beeld komt moet je ze eerst in gebreke hebben gesteld met een redelijke periode om het op te lossen. Dus dat eerst.
Dat is 1 maand. Redelijk genoeg met al die tijd die ze hebben.
Kijk eens naar de A V van die club, eigen reles bedenken levert niets op
Re: UPC, abonnement en facturering (Horizon abonnement))
Geplaatst: 13 jul 2013 22:37
door highrider
Har06 schreef:M.Martens schreef:devious schreef:
een gebrekestelling met 2½ % rente? Dus volgend jaar zijn ze 102½ % gebreke?
keiraar
Voordat de Geschillencommissie in beeld komt moet je ze eerst in gebreke hebben gesteld met een redelijke periode om het op te lossen. Dus dat eerst.
Dat is 1 maand. Redelijk genoeg met al die tijd die ze hebben.
Kijk eens naar de A V van die club, eigen reles bedenken levert niets op
Hier ook al deskundige ? Ook hier sla je de plank helemaal mis. 1 maand is wettelijk vast gelegd als redelijk. Wat er dus verder in de A.V staat is van geen belang. Dat is onredelijk bezwarend.
Re: UPC, abonnement en facturering (Horizon abonnement))
Geplaatst: 15 jul 2013 18:31
door ciske
Dat denken de meeste hier
Ik ben toch blij dat de meesten hier, niet als jouw denken!!
Re: UPC, abonnement en facturering (Horizon abonnement))
Geplaatst: 16 jul 2013 11:06
door Har06
ciske schreef:Dat denken de meeste hier
Ik ben toch blij dat de
meesten hier, niet als jouw denken!!
oeps dat tikt aan, het product wordt door de niet gebruikers de hemel in geprezen
Re: UPC, abonnement en facturering (Horizon abonnement))
Geplaatst: 16 jul 2013 11:12
door ciske
Har06 schreef:
oeps dat tikt aan, het product wordt door de niet gebruikers
de hemel in geprezen
Dat is ook zo'n overdreven reactie van mensen, de ene heeft het goed lopen, de ander heeft er niks dan gedoe mee.
Re: UPC, abonnement en facturering (Horizon abonnement))
Geplaatst: 17 jul 2013 09:14
door UPC Webcare
@boschke7, wat rot dat de overstap naar UPC zo belabberd is verlopen. Dat afspraken niet worden nagekomen is natuurlijk helemaal een slechte zaak. Heb je inmiddels al een reactie via chelloo.com?
Zo niet, dan raad ik je aan een e-mail te sturen met je postcode en huisnummer en een korte omschrijving van wat er aan de hand is, naar:
[email protected] onder vermelding van 'Tros Radar Forum GS'.
Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,
Sarah
Webcare UPC