Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice V&D
Re: Klantenservice V&D
-
- Contacteer:
Barman schreef:Is dat toevallig niet in relatie tot het direct een batterij laten plaatsen met een geringe wachttijd?Teunbosseman schreef: En zou je daarom erachteraan hebben geschreven dat het horloge dan niet meer waterdicht is![]()
Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.Teunbosseman schreef: V&D heeft uitbesteed aan geauthoriseerde reparatie bedrijven welke volgens de herstelprocedures werken aangewezen en opgesteld door de fabrikant.
En als die fabrikant ziet dat er door derden reeds aan gesleuteld is, daaaaag garantie.
Of het toevallig is is jouw intrepetatie maar zoasl bprosman reeds schreef:
Horloge is zoals ik de 2de post van TS lees gekocht bij V&D.Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.
Dan zijn we dus weer terug bij mijn eerste antwoord.bprosman schreef:Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.
Zullen we nog een rondje doen? Zet ik hem in.Barman schreef:Niks absurds aan. Dat is de normale procedure voor waterdichte horloges. Dan moet je er maar gewoon alleen een batterij in laten zetten. Heb je hem direct terug, maar is hij niet waterdicht mee.
Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Waarom vervalt de garantie?
-
- Contacteer:
Barman schreef:Dan zijn we dus weer terug bij mijn eerste antwoord.bprosman schreef:Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.
Zullen we nog een rondje doen? Zet ik hem in.Barman schreef:Niks absurds aan. Dat is de normale procedure voor waterdichte horloges. Dan moet je er maar gewoon alleen een batterij in laten zetten. Heb je hem direct terug, maar is hij niet waterdicht mee.
Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Waarom vervalt de garantie?
Lees ff terug zou ik zeggen.....tis vaak genoeg geschreven.
Maar klopt het ook?Teunbosseman schreef: Lees ff terug zou ik zeggen.....tis vaak genoeg geschreven.
-
- Contacteer:
Barman schreef:Maar klopt het ook?Teunbosseman schreef: Lees ff terug zou ik zeggen.....tis vaak genoeg geschreven.
Teruglezen en je weet het
-
Ik begrijp best waarom Willem4de dit horloge eerder terug wil hebben.
Ander weet hij niet wanneer hij volgende week dinsdag in Amsterdam verwacht wordt.
Mocht hij nog een rondvaarttochtje over het ij willen maken dan is het inderdaad handig als het horloge ook waterdicht is.

Ander weet hij niet wanneer hij volgende week dinsdag in Amsterdam verwacht wordt.
Mocht hij nog een rondvaarttochtje over het ij willen maken dan is het inderdaad handig als het horloge ook waterdicht is.