Pagina 2 van 2

Re: Klantenservice V&D

Geplaatst: 19 apr 2013 08:02
door bprosman
Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.
Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.

Re: Klantenservice V&D

Geplaatst: 19 apr 2013 09:16
door Teunbosseman
Barman schreef:
Teunbosseman schreef: En zou je daarom erachteraan hebben geschreven dat het horloge dan niet meer waterdicht is :roll:
Is dat toevallig niet in relatie tot het direct een batterij laten plaatsen met een geringe wachttijd?

Teunbosseman schreef: V&D heeft uitbesteed aan geauthoriseerde reparatie bedrijven welke volgens de herstelprocedures werken aangewezen en opgesteld door de fabrikant.
En als die fabrikant ziet dat er door derden reeds aan gesleuteld is, daaaaag garantie.
Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.

Of het toevallig is is jouw intrepetatie maar zoasl bprosman reeds schreef:
Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.
Horloge is zoals ik de 2de post van TS lees gekocht bij V&D.

Re: Klantenservice V&D

Geplaatst: 19 apr 2013 10:25
door Barman
bprosman schreef:
Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.
Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.
Dan zijn we dus weer terug bij mijn eerste antwoord.
Barman schreef:Niks absurds aan. Dat is de normale procedure voor waterdichte horloges. Dan moet je er maar gewoon alleen een batterij in laten zetten. Heb je hem direct terug, maar is hij niet waterdicht mee.

Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Zullen we nog een rondje doen? Zet ik hem in.

Waarom vervalt de garantie?

Re: Klantenservice V&D

Geplaatst: 19 apr 2013 22:47
door Teunbosseman
Barman schreef:
bprosman schreef:
Ja natuurlijk. En V&D is de enige die horloges van die fabrikant verkoopt en ze dus op kan sturen aan geauthoriseerde reparatie bedrijven.
Nee hoor maar de klacht van TS ging over de duur van de afhandeling bij V&D. TS kan dit ook aanbieden bijv. bij een juwelier die ook Dit soort horloges in zijn programma heeft.
Dan zijn we dus weer terug bij mijn eerste antwoord.
Barman schreef:Niks absurds aan. Dat is de normale procedure voor waterdichte horloges. Dan moet je er maar gewoon alleen een batterij in laten zetten. Heb je hem direct terug, maar is hij niet waterdicht mee.

Zes tot acht weken is wel lang, maar jij gaat zelf naar V&D toe. Dan had je dat horloge maar ergens anders moeten brengen.
Zullen we nog een rondje doen? Zet ik hem in.

Waarom vervalt de garantie?

Lees ff terug zou ik zeggen.....tis vaak genoeg geschreven.

Re: Klantenservice V&D

Geplaatst: 20 apr 2013 01:32
door Barman
Teunbosseman schreef: Lees ff terug zou ik zeggen.....tis vaak genoeg geschreven.
Maar klopt het ook?

Re: Klantenservice V&D

Geplaatst: 20 apr 2013 08:54
door Teunbosseman
Barman schreef:
Teunbosseman schreef: Lees ff terug zou ik zeggen.....tis vaak genoeg geschreven.
Maar klopt het ook?

Teruglezen en je weet het

Re: Klantenservice V&D

Geplaatst: 20 apr 2013 10:26
door Leo The Emperor
Ik begrijp best waarom Willem4de dit horloge eerder terug wil hebben.
Ander weet hij niet wanneer hij volgende week dinsdag in Amsterdam verwacht wordt.
Mocht hij nog een rondvaarttochtje over het ij willen maken dan is het inderdaad handig als het horloge ook waterdicht is.

:mrgreen: