LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile en GEEN service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dana22

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door dana22 »

De 1 heeft een slechte ervaring met t mobile de andere met telfort en weer een andere met vodafone. Zo kan je bezig blijven. Ik geloof best dat t mobile vervelend kan zijn maar dat kan telfort net zo goed als kpn of orange of wie dan ook. Ik bel zelf met t mobile al drie jaar en heb nog nooit wat gehad. Daarin tegen met telfort heb ik wel problemen gehad maar ik ga ook niet gelijk roepen telfort sucks wat dat is niet zo

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

BEste Dana22,

Kijk er is verschil tussen klachten en waanzinnig veel klachten en er is ook vershil tussen klachten oplossen of niet oplossen.

T-Mobile doet het altijd in de negatieve zin, dus waanzinnig veel klachten krijgen en ook niet oplossen! Een enkele keer, sporadisch is er een geval dat een probleem wel wordt opgelost.

Natuurlijk zijn er wel tevreden klanten bij T-Mobile en dan ben ik daar natuurlijk ook blij om. Want alleen slecht kan natuurlijk niet.

Maar als Dana22 geen problemen heeft met T-Mobile wil het niet zeggen dat T-Mobile nu ineens geweldig is en dat andere mensen ineens niet mogen vinden dat T-Mobile een stelletje malaviede oplichters zijn! Opeens tellen de anderen niet en degene die klachten en problemen heeft die kan die niet hebben. ONZIN!!! Ik heb constant problemen gehad gedurende 1 jaar en ik garandeer je, je wordt er niet vrolijk van! :cry: :!: Als het niet lag aan het slechte bereik was het een verkeerde factuur, dan weer onvriendelijke service en lange wachttijden en als het niet dat was dan was het weer zus :!: :evil:

Het zijn allemaal punten die niet alleen ik heb moeten ondergaan, maar tig mensen op dit deze forum en andere forums. VEEL KLANTEN WORDEN BEHANDELT ALS VUIL BIJ T-MOBILE!!! :cry:

PAULTJE

Piet K.

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Piet K. »

Ik ben het geheel met Paultje eens, ik heb ook een hele rare ervaring gehad met T-mobile.
Ik dacht ook dat alles is op te lossen, maar dit telt echter niet voor T-mobile, die wil maar één ding en wel geld zien!.
Dana22 ik ben blij dat jij geen probleem hebt met T-mobile en dat je die hopelijk dan ook niet gaat krijgen (je weet waar je dan je verhaal kwijt kunt).
Maar ik wel medelijden met de velen, die wel problemen hebben met deze provider.
Een provider die wel veel geld in sponsering stopt, maar totaal geen service biedt aan haar klanten.

:(

Sam23

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Sam23 »

Ik heb ook nooit probleemen met t-mobile heb mijn contract al 2 keer verlengt nu heb iok er een gratis digitale videocamera bij gekregen en een niewe telefoon. Alles thuisbezorgd en geen gezeur. Jullie kunnen natuurlijk pech hebben, maar heti s wel toevallig dat er zoveel mensen zijn die wel hele goede dingen meemaken met T-Mobile. Ik ken ook overal bellen waar ik kom, niet alleen in de steden en zo.

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Beste sam,

Het is juist andersom! Het is toevallig dat er zo weinig mensen zijn die positieve ervaringen hebben met T-Mobile! Kijk maar eens goed :shock: maar ook echt goed rond om dit forum en je zult zien, veel klachten van T-Mobile.

PAULTJE

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie eigenlijk alleen maar steeds dezelfde z**kerds die oude onderwerpen naar boven halen!

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie alleen maar een z e i k e r d, die zich als gast meld, net als zoveel anderen.
En trouwens ter informatie, ik word ook gek van al die topic's over T-mobile.
Omdat het gaat om een aanbieder van telefoondiensten, kan het ook niet anders dan over deze dienst zijn.

Je gaat tenslotte bij de bakker ook niet staan zeuren, dit omdat het vlees zo duur is.

En jij als gewaardeerde gast, kunt toch stilzwijgend door bladeren, of heb ik dit mis, of ben je een stiekemerd die toevallig belangetjes heeft.

Aan de ietwat geirriteerde reactie zou je dit wel zeggen!

Groeter zeikerd

Gelukig van T-mobile af :D

Klaas V.

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Klaas V. »

Ik zie eigenlijk alleen maar steeds dezelfde z**kerds die oude onderwerpen naar boven halen
Zeikerds als jouw zijn er ook genoeg op deze forums te vinden. En mensen die ook problemen met T-mobile hebben gehad "provisiat" en die ze nog hebben "veel, heel veel sterkte".

:evil:

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie eigenlijk alleen maar steeds dezelfde z**kerds die oude onderwerpen naar boven halen
Dag Pom.

:D

PommetjeH.
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2004 11:33

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Dag gast.

Post niet van mij. Doch goede strekking.

Mvg.
PommetjeH.

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Dag Pom., ik mag zomers ook graag vissen, maar zo snel heb ik nog nooit beet gehad.

Groeten, bijna van de T-mobile ellende af!!

:D

Michieltje

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Michieltje »

Ik ben al jaren lang abonnee van T-Mobile en heb alleen positieve ervaringen. (Tegenwoordig) alleen goed bereik en goede service, en dat allemaal tegen redelijke tarieven! Kom op zeg! Hartritmestoornissen om een telecomaanbieder....

Gast

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Gast »

Zo Micheltje ook hier even lekker positief doen, maak een topic van T-mobile de beste (wel anoniem TIP), je weet maar nooit of er een dokter in de zaal zit ha ha.

:(

Michieltje

Re: T-Mobile en GEEN service

Ongelezen bericht door Michieltje »

Ik beweer niet dat T-Mobile de beste is. Ik wil ook best geloven dat er mensen zijn die slechte ervaringen hebben met het bedrijf. Dat is heel normaal, er is geen enkel bedrijf dat louter tevreden klanten heeft. Punt is dat op dit forum veel mensen berichten plaatsen die kant noch wal raken. Ongenuanceerd en niet onderbouwd. Dat is erg gemakkelijk. Daar is dit forum volgens mij niet voor in het leven geroepen. Toch, gast?

Gesloten