Pagina 2 van 2

Re: Klantenforum HI werkt voor geen meter

Geplaatst: 14 okt 2013 15:19
door harley68
@ Thunderr, we zijn weer enige maanden verder. Al een uitslag?

Re: Klantenforum HI werkt voor geen meter

Geplaatst: 27 nov 2013 09:32
door thunderr
Even de laatste stand van zaken.
Wellicht dat belangstellenden hebben gemerkt dat de leaseconstructie van Hi is gestopt. Blijkbaar was(en dat merkte ik ook aan de reacties) niet de enige die problemen had met het interpreteren van de leaseregels.
Nog even heel kort:
IPhone van mijn zoon is gevallen...barst in het glas en niet goed meer werken...blij met een leaseconstructie en vervangend toestel. Reparatie was 187 euro...kon en wilde ik niet betalen want geen goed verhaal bij van de monteur behalve 'zegt het hoofdkantoor'. ....Maar mijn zoon kreeg een androidtoestel terug!!! een heel simpele en kon dus geen gebruikmaken van zijn iphonemogelijkheden . Het hoefde ook geen nieuw toestel te zijn of zo een tweedehands was prima maar wel met hetzelfde besturingssysteem en in mijn visie is lease een constructie waarbij je een gelijkwaardig(besturingssysteem) toestel terugkrijgt. Volgens de vele medewerkers die mij hebben geantwoord wil KPN/HI geen vervangende iPhone geven omdat die te duur is!!!??
Hele discussie online en hier gevoerd met HI....klacht neergelegd bij de ombudsorganisatie en wat gebeurd de leaseconstructie wordt gestopt!!! Dank u HI...niet even een briefje met je had gelijk Ron...de regels waren erg onduidelijk ...nee een briefje van beste klant we zijn gestopt met de leaseconstructie maar uw contract wordt niet gestopt en loopt gewoon door . Kortom ik heb mijzelf de blaren op de vingers getikt om aan te tonen dat die leaseconstructie onduidelijk was c.q. niet deugde..en het nettoresultaat is dat de constructie al na een paar maanden wordt gestopt en mijn zoon nog steeds geen vervangende IPhone heeft en vastzit aan een contract van 2 jaar!!! Onwijs slechte service...wat is dat KPN/HI bedrijf toch een onvoorstelbaar slechte organisatie geworden...Vroeger was ik waanzinnig fan van die gasten maar tegenwoordig onwijs slechte service...onbereikbaar geworden voor klachten...een chatdienst die niet werkt...ontvangst die gewoon slecht is...
Schandalig eigenlijk een waanzinnige klus voor die nieuwe directeur consumentenmarkt....
Ik laat het er niet bij zitten en vervolg mijn strijd tegen HI...net zolang tot mijn zoon zijn vervangende toestel heeft.