LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] in-app aankoop candy crush

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Misspaty
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2013 00:22

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door Misspaty »

Ik heb ook het zelfde mee gemaakt, gelukkig betaalde ik via ideal en kon ik gelijk via mijn bank zien dat er wel betaald was, maar niks gekregen had, maar precies wat je zegt, je stuurt ze een mail en geen reactie, geen geld terug of waar je recht op hebt. Bij mij is het 21-11-13 gebeurd, ik stuur ze om de 3 dagen een mail, gelukkig is het van mij maar 7,56euro, maar ik hou het vol met mails sturen :D

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door Prolix »

en ik blijf het niet begrijpen waarom mensen iets zouden kopen in dat spelletje...De bedragen die ze vragen zijn absurd voor hetgeen je krijgt.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door gilas »

Prolix schreef:en ik blijf het niet begrijpen waarom mensen iets zouden kopen in dat spelletje...De bedragen die ze vragen zijn absurd voor hetgeen je krijgt.
Het is een soort verslaving.Je wilt het uit spelen en op een gegeven moment ga je dan maar kopen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Je kunt geholpen worden tegen verslavingen. Dat lijkt me slimmer dan geld in zo'n spel blijven stoppen....

Gesloten