LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Unilever te groot op 4 euro te vergoeden
Re: Unilever te groot op 4 euro te vergoeden
Denk eerder dan Frank het bonnetje niet meer had; daarom maar direct met Unilever in "gesprek" gaat, natuurlijk in de hoop dat ze een nieuwe voorraad ijsjes sturen (Unilever stuurt wel degelijk vaker een compensatie). Alleen, dan moet je van de foute artikelen de barcodes uitknippen en die, in begeleidende brief opsturen naar de consumentenafdeling van Unilever. (Dit dus als je er met het desbetreffend verkooppunt niet uitkomt).
Verwacht je nou serieus van een miljardenbedrijf als Unilever, met zijn ~170.000 werknemers, verspreid over alle continenten, dat die binnen 2 weken even dit onderzoeken, en je die 2,50 overmaken?Frank D schreef:2 weken geleden kocht ik voor mijn vriendin met haar 3 kinderen een door magnums almound 8 stuks. Kosten 4 euro. Thuis aangekomen bleken de magnums een fabrieksfout te bevatten. De magnums waren uitgeslagen en zagen er vies uit. Ik heb dit netjes gemeld bij unilever en die stuurde mij een brief dat ze hun excuus aanboden en dat ze de desbetreffende afdeling hebben ingelicht. Een vergoeding ho maar. Ik heb opnieuw gebeld en de mevrouw in questie zou mij een link sturen zodat ik finacieel ruim gecompeseerd zou worden. Op de 25 heb ik de mail gehad en zou gecompenseerd worden met 2,50. Opnieuw een teleurstelling. Zo'n groot bedrijf zo moeilijk doen. Ongelofelijk dit wilde ik even met u delen.
@sjohie, als je een product koopt wat fout is (dus supermarkt is daar niet op aan te spreken) krijg je wel degelijk een heel snel antwoord plus een heel goede afhandeling. Wat voor artikel het ook betreft. Nu gaat het om ijsjes, die op de één of andere manier fout zijn behandeld onderweg of in de super, maar dat was geen productiefout, anders waren al die ijsjes wel teruggeroepen. Ze hebben echt een heel goede afdeling PR. Meestal komt er nog een extraatje bij, met hun nieuw te zenden product en "sorry brief".