16again schreef:oude drivers van windows 7 werken idd niet met windows 8
driver-model is sinds Vista niet veranderd, doorgaans werkt driver gewoon. Al zal 32bits driver nooit op 64 bit werken en omgekeerd.
Sinds paar dagen draai ik op nieuwe laptop met w8,en moet zeggen tis sneller dan w7.
Wat is sneller? Het nieuwe OS of nieuwe hardware?
Windows 8 bevindt zich nog in het beta-test-stadium en is gewoon nog niet klaar.
Beta test is al lang voorbij
Vandaag ontstond een fout bij het kopieren van bestanden van DVD naar harde schijf
Slechte dvd reader of (te goedkoop writable) medium zijn mijn hoofdverdachte.
denk bv aan de startknop.
Gewoon via classic shell de vertrouwde startknop weer terug
Na enkele dagen gewenning was dat bij mij niet nodig. ipv startknop heb je nu startscherm, even ruimte maken door ongebruikte apps te unpin-nen.....
Startknop in win7 vond ik al achteruitgang, omdat je zelf geen folders kon aanmaken om soortgelijke programmas te verzamelen.
Nogal onhandig ge-quote zonder de schrijver erbij te melden. Zie toevallig een gedeelte van mijn berichten tussen de vele quotjes staan.
Anyway, hierbij antwoord.
OS is binnen 20 tot 30 sec opgestart en werkend, dus niet dat alleen de icoontjes zichtbaar zijn maar ook echt werkend.
Welke hardware bedoel je ? Intern of extern ?
Tot nu toe geen problemen met externe hardware ( epson wifi printer, usb splitter, externe dl lightscribe brander, usbsticks )
Startknop bestaat al sinds w95 en wellicht zelfs nog daarvoor of jij moet wat anders bedoelen. Ik vindt die tegels helemaal niks. Vast handig voor tablet of aanraakscherm maar voor een pc / laptop niks.
Daarbij kan je prima folders verzamelen hoor in je startmenu. Vasthouden linkermuisknop en slepen naar waar je wilt hebben.
Ook kan je een nieuwe map aanmaken.