LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH fotobestellen, begrijpt iemand het???

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Oblomova

Re: AH fotobestellen, begrijpt iemand het???

Ongelezen bericht door Oblomova »

Ik vraag me toch altijd af wat het voor figuren zijn die hier iedere klacht tegen bedrijven afzeiken. Wellicht is er een markt voor.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Wat voor antwoord wil je , je vertrouwd niks of niemand. Dan wordt het wel lastig.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Oblomova schreef:Ik vraag me toch altijd af wat het voor figuren zijn die hier iedere klacht tegen bedrijven afzeiken. Wellicht is er een markt voor.
Tsja, er staan hier op het forum, en eigenlijk op het hele internet, legio "klachten" aan bedrijven, die gevoed worden door desinteresse of regelrechte onkunde van de klager in kwestie. Ik vind het persoonlijk dan niet netjes om dit het bedrijf in kwestie maar aan te wrijven. Net als in dit geval trouwens, als jij niet snapt hoe software of de hieraan gerelateerde windows veiligheidsinstellingen werken, blijf er dan van af, en vraag er iemand naar die er wél verstand van heeft, in plaats van dit op het makkelijke doelwit, AH in dit geval, af te vuren.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

De oplossing is zo eenvoudig: als je niemand meer vertrouwt die iets op internet doet, neem dan gewoon je memory card mee naar de plaatselijke fotovakhandel en die zorgen voor het best mogelijk resultaat.

Of nog beter: koop gewoon weer filmpjes want die lui van de fotovakhandel zullen ook wel niet te vertrouwen zijn en meteen jouw memory card vol met spyware gooien als je daar bent....

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Oblomova schreef:Ik vraag me toch altijd af wat het voor figuren zijn die hier iedere klacht tegen bedrijven afzeiken. Wellicht is er een markt voor.
Dan kan ik ook andersom zeggen, wat voor figuren zijn aan klagen ofwel er al een aantal oplossingen geschreven zijn, en jij het niet wil geloven.
Ik vraag mij af, vertrouw je wel jezelf? :shock:

Gesloten