LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BVA-Auctions en koopgoedkoop.nl -> prijsmisleiding?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
rra

Re: BVA-Auctions en koopgoedkoop.nl -> prijsmisleiding?

Ongelezen bericht door rra »

Dan weer DIT , als je door het bos de bomen niet meer ziet of is het door de bomen het bos niet meer ziet . Zie onder

In deze mailbox vind ik geheel geen mail van u terug (behalve deze).
Naar welk mailadres heeft u herhaaldelijk een mail gestuurd?

Dan kan ik dit bij de betreffende afdeling navragen.

Met vriendelijke groet,

Manja Klaver

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

rra schreef:Beste ,

Mailen!!! ik doe niks anders . Ze reageren zie onderstaande, dit krijg ik tig keren als reactie
Ja, heel leuk, heeft u ook verder gelezen dan de eerste 6 woorden? Ik lees namelijk nergens dat u ze in gebreke heeft gesteld.

Dat zij problemen hebben met hun verkoper is niet uw zaak. Zij kunnen u of een boxspring leveren met dezelfde specificaties en kwaliteit of u uw geld terug geven. Maar met het indienen van uw klacht zal dat niet snel gebeuren, als u ze in gebreke stelt gaat u het juridische traject in.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

berndv schreef:
rra schreef:Beste ,

Mailen!!! ik doe niks anders . Ze reageren zie onderstaande, dit krijg ik tig keren als reactie
Ja, heel leuk, heeft u ook verder gelezen dan de eerste 6 woorden? Ik lees namelijk nergens dat u ze in gebreke heeft gesteld.

Dat zij problemen hebben met hun verkoper is niet uw zaak. Zij kunnen u of een boxspring leveren met dezelfde specificaties en kwaliteit of u uw geld terug geven. Maar met het indienen van uw klacht zal dat niet snel gebeuren, als u ze in gebreke stelt gaat u het juridische traject in.

@Rra
Simpel gezegd bedoelt berndv dat u ze een brief/mailtje moet sturen en daarin vermelden dat, als ze het niet binnen 14 dagen leveren, u ze dan in gebreke stelt en uw geld teruggestort wenst te hebben.

Als ze dan nog doen alsof hun neus bloed kunt u na 14 dagen (als u niets heeft ontvangen) hen nog een brief/mailtje sturen (zorg voor ontvangstbevestiging of aangetekend versturen) waarin u ze ook daadwerkelijk in gebreke stelt en dat uw geld binnen de termijn van 30 dragen teruggestort dient te worden op uw rekening.

Beter lezen is trouwens aan te raden. :roll:

rra

PLots dit vandaag ,

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail, ik heb uw reactie in goede orde ontvangen.

Excuses voor het ongemak, de creditering zal in gang worden gezet. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een creditnota van onze financiële afdeling per e-mail.
Binnen 8 werkdagen zal uw volledige aankoopbedrag vanuit BVA aan u worden overgemaakt.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groeten,

Tom van Duinkerken

cwmslobbe

Ongelezen bericht door cwmslobbe »

Ik heb bij BVA een Rysto moodcase gekocht maar dat zijn neppers!!Nergens een label erin en de prijs wad 69 euro voor een tas.Het prijskaartje hing eraan en geen 169 euro of meer zoals op de site staat.Ik heb hierop gereageerd en ze hebben de helft van het geld teruggestort.Nu zie ik dat er weer van deze tassen worden aangeboden.Op de foto kun je de kwaliteit niet zien ,maar die is ook niet geweldig.Jammer dat BVA dit blijft doen ,want ik heb het ze gemeld ,dat dit nooit de echte Rystomoodvcase kan zijn.Ook lastig voor het echte merk want hun goede naam wordt nu te grabbel gegooid.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

cwmslobbe schreef:Ik heb bij BVA een Rysto moodcase gekocht maar dat zijn neppers!!Nergens een label erin en de prijs wad 69 euro voor een tas.Het prijskaartje hing eraan en geen 169 euro of meer zoals op de site staat.Ik heb hierop gereageerd en ze hebben de helft van het geld teruggestort.Nu zie ik dat er weer van deze tassen worden aangeboden.Op de foto kun je de kwaliteit niet zien ,maar die is ook niet geweldig.Jammer dat BVA dit blijft doen ,want ik heb het ze gemeld ,dat dit nooit de echte Rystomoodvcase kan zijn.Ook lastig voor het echte merk want hun goede naam wordt nu te grabbel gegooid.
En deze beschuldiging heeft u ook uitgesproken naar de curator die verantwoordelijk is voor de verkoop van deze goederen? Het advocatenkantoor dat het faillissement afhandelt waar deze goederen uit voort komen staat er bij vermeld. De prijs die u betaalt heeft was die 69 euro?

rra

Het is gewoon een bende , wegblijven is de boodschap wat ze ook vertellen . Het is puur mijn mening . En degene die er goede ervaringen mee heeft , fijn voor hun . Mij niet meer gezien !!!!

Gesloten