| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 40 % Ziet af van rechtzaak????????
-
Eefje
Re: 40 % Ziet af van rechtzaak????????
In oktober 2002 belde dexia dat we moesten betalen en dat er een regeling getroffen kon worden maar dat we dan al onze gegevens op zouden moeten sturen zodat zij konden bekijken wat de beste regeling zou zijn. In die tijd achter stichting leasverlies gekomen en ons aangemeld. We hebben daarna nog 1 x telefoon gehad van Dexia en 1 of 2 x een brief dat we moesten betalen. De laaste brief werd door Dexia aangetekend verstuurd. En op die brief hebben wij een reactie ook aangetekend teruggestuurd. Daarop kreeg ik dus donderdag 22 mei een telefoontje dat we moeten betalen en wat we nu van plan zijn. In dat telefoongesprek heb ik o.a. te kennen gegeven dat wij bij de stichting leasverlies zijn aangemeld en dus willen wachten met betalen tot dat er een uitspraak is. Nou dat ging niet op dus na uitgelegd te hebben dat wij het financieel niet op kunnen brengen wees hij me op de hardheidsclausule. Wat moeten we nu doen. Het aan laten komen op een incassoprocedure met als gevolg dat het ook negatief uit kan pakken en we nog meer geld terug moeten betalen of in gaan op de regeling van Dexia en dan maar hopen op een "coulance"regeling.
-
ron
Vraag: Ik zit op dit moment een aantal maanden in het buitenland en dat houdt in dat ik van actuele info verstoken ben. Ik las via dit forum over de verruiming van het aanbod. Houdt dit aanbod ook in dat na drie jaar afbetalen Dexia stopt met innen indien men kiest voor de renteloze lening tbv afbetalen??? Net zoals in dat artikel in het AD van enkele weken geleden?? Ik heb net 010-7109909 gebelt en daar wist men niets van dit nieuwe aanbod.
Hoe oud is dit nieuwe aanbod
Hoe oud is dit nieuwe aanbod
-
JoopB
Eefje,
Je moet niet telefonisch ingaan op vragen. 1. zij nemen de gesprekken op en die kunnen in een rechtzaak tegen je gebruikt worden.2. Als jij het niet op neemt, hoe wil je dan bewijzen dat zij iets gezegd hebben? Telefoon annnemen en als het Dexia is dan in geval van nietig contract door Eega melden dat je geen contract hebt. Of/en als ze bellen melden dat er alleen schriftelijk gecommuniceerd wordt en dat bellen geen zin heeft.
Verdedig jezelf en laat je niet afvoeren naar de slachtbank.
Ron,
Er is nog geen nieuw aanbod, er is er wel één (volgens zeggen van Dexia) in de maak. Het huidige aanbod is verlengt tot 13 juni om nog meer mensen over te halen op hun "aanbod" in te gaan.
JoopB
Je moet niet telefonisch ingaan op vragen. 1. zij nemen de gesprekken op en die kunnen in een rechtzaak tegen je gebruikt worden.2. Als jij het niet op neemt, hoe wil je dan bewijzen dat zij iets gezegd hebben? Telefoon annnemen en als het Dexia is dan in geval van nietig contract door Eega melden dat je geen contract hebt. Of/en als ze bellen melden dat er alleen schriftelijk gecommuniceerd wordt en dat bellen geen zin heeft.
Verdedig jezelf en laat je niet afvoeren naar de slachtbank.
Ron,
Er is nog geen nieuw aanbod, er is er wel één (volgens zeggen van Dexia) in de maak. Het huidige aanbod is verlengt tot 13 juni om nog meer mensen over te halen op hun "aanbod" in te gaan.
JoopB