Pagina 2 van 2

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 12 jun 2013 13:19
door Bilas
shine:

Nr. Omschrijving Datum Bedrag
Saldo vorige afrekening 20,35

.....Betaling, automatische incasso 02-05-13 -20,35
.....Maandelijkse rekening(klik hier voor specificatie) 01-06-13 20,12

Nieuw saldo juni 2013 (te betalen) 20,12

- Het te betalen bedrag voor juni 2013 wordt rond 7 juni 2013 automatisch van uw rekening ..... afgeschreven.


Specificatie maandelijkse rekening nr......
Omschrijving Van Tot Bedrag incl. btw Totaal

Vaste kosten 20,12
Internet
Abonnement: Snel Internet 10 Mb/s 01-06-13 01-07-13 20,95
Actie: eerste 6 maanden 12 euro korting 01-06-13 01-07-13 -12,00
Doorbelasting lijnhuur 01-06-13 01-07-13 10,16
Huur: modem (EUR 3 draadloos en EUR 1 standaard) 01-06-13 01-07-13 4,07
Actie: korting op huur modem (draadloos) 01-06-13 01-07-13 -3,05

Totaal exclusief btw 16,63
btw 21.00 % over 16,63 3,49

Totaal maandelijkse rekening nr...... 20,12

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 12 jun 2013 13:27
door Bilas
nevermind,
na de zoekfunctie en factuur
krijg ik 1 zoekresultaat nml: "overstapservice"
en niet jou gevonden tekst
zou je het nog iets specifieker kunnen uitleggen hoe je bij die tekst komt?

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 12 jun 2013 13:59
door Shine
Kantenservice pagian onderdeel
Zoekwoord: factuur
Resulaten... Kies dan 'veelgestelde vragen over mijn factuur'

En dan zie je hem als laatste ertussen staan. (Lekker verborgen)

De link kan niet geplaatst worden omdat de resultaten als een soort van ingelegd frame in de website verschijnen. Main url blijft hetzelfde.

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 12 jun 2013 14:08
door Bilas
bedankt shine! ik heb het gevonden

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 12 jun 2013 14:14
door Bilas
ik begrijp dat Online de lijnhuur moet doorberekenen......
maar ik wist er niets van en dat zit mij dwars
het staat op hun website niet bij de aanbieding van internet
en mij is bij de telefonische aanbieding van het 2 jarige kontrakt ook niets hierover verteld
als mij nu een tegemoetkoming wordt gedaan hiervoor
door een webcare team van Online
kunnen wij tot een oplossing komen
maar mijn laatste mail aan Online werd niet meer beantwoord
(misschien omdat ik hulp heb ingeroepen op dit forum?)

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 12 jun 2013 20:12
door devious
Bilas

Die lijnhuur hoort er echt wel vanaf te gaan, want anders klopt er geen bal van. Bel naar Online, probeer rustig te blijven , en vraag naar iemand van het Klachtenteam. En leg het die persoon uit. Dan komt het echt wel goed.

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 14 jun 2013 13:23
door Bilas
beste devious,
devious schreef:Bilas

Die lijnhuur hoort er echt wel vanaf te gaan, want anders klopt er geen bal van. Bel naar Online, probeer rustig te blijven , en vraag naar iemand van het Klachtenteam. En leg het die persoon uit. Dan komt het echt wel goed.

heel hartelijk dank voor je advies
heb het opgevolgd en het komt nu vast en zeker wel goed
mijn vertrouwen in Online is weer gestegen
(ik was altijd al tevreden met Online tot dit "geintje")
hoor je over 1 maand niets meer op dit forum van mij
dan is alles goedgekomen
nogmaals dank aan allen en vooral devious

Re: Online faktureerd teveel

Geplaatst: 14 jun 2013 14:03
door devious
Nah Bilas.. Je hebt het helemaal aan jezelf te danken.

Mij mag je leren rustig te blijven aan de telefoon. Als ik zelf mijn provider bel kan ik alleen mijn naam nog rustig zeggen, daarna gaan mijn nekharen recht omhoog.. :lol: