LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht werkend 3G VODAFONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
devious

Re: Slecht werkend 3G VODAFONE

Ongelezen bericht door devious »

En waarom niet Har06? De TS voldoet aan de voorwaarden voor een contractsontbinding. Provider komt met smoesjes en vindt van niet. Uiteindelijk weer een gevalletje van klantenservicemedewerkers die niet weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. Maar ondertussen loopt het maar door en is de geleverde service voor de TS onbruikbaar. Blindspots, en de Geschillencommissie heeft veel vaker met exact hetzelfde bijltje gehakt. Allemaal ten nadele van de providers.

:idea: Je mag ophouden met je negatieve houding Har06.

Madon31

Ongelezen bericht door Madon31 »

Oh Harry06, zullen we dat maar eerst even afwachten.
Of ben jij dat met die glazen bol.....pfffff.

En, ik hoef geen gelijk, maar een goed werkend 3G netwerk.
.....ben jij zo'n crew lid ofzo?

Dag Harry06

Madon31

Hoor ook niets meer van Vodafone......

Dit is toch heel slecht!

Madon31

@hanzegans......ben jij wel helemaal honderd??

devious

Ongelezen bericht door devious »

op dit forum zijn er paar mensen aktief onder de meest creatieve nicks. En dat is ook wat ze te doen hebben in het dagelijkse leven: niks. Vandaar dat ze dan komen gallen. Gewoon negeren.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:op dit forum zijn er paar mensen aktief onder de meest creatieve nicks. En dat is ook wat ze te doen hebben in het dagelijkse leven: niks. Vandaar dat ze dan komen gallen. Gewoon negeren.
Inderdaad :shock:

Madon31

Nu zie ik het 2130 berichten al van Har06......
teveel vrije tijd.

Man, zoek een baan en ga aan het werk;)

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Madon31 schreef:Nu zie ik het 2130 berichten al van Har06......
teveel vrije tijd.

Man, zoek een baan en ga aan het werk;)

Vutter genietend van de vrije tijd fietsen golfen campertje en verbaasd zijn over het non verbale geluid van medeprikkers :oops:

Miss Dani

Ongelezen bericht door Miss Dani »

Madon31 schreef:Bedankt, ik ga het maar voorleggen aan de geschillen Commissie....hou jullie
op de hoogte!...

Goedzo Madon31!
Je kunt altijd terugvechten doe ik ook, het maakt niet of je nu "wint" wat is winnen?
Als je voor je gevoel maar hebt gevochten voor je Consumentenrecht! :)

Zie mijn verhaal:

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=136545 https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=126411

Miss Dani

Ongelezen bericht door Miss Dani »

devious schreef:En waarom niet Har06? De TS voldoet aan de voorwaarden voor een contractsontbinding. Provider komt met smoesjes en vindt van niet. Uiteindelijk weer een gevalletje van klantenservicemedewerkers die niet weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. Maar ondertussen loopt het maar door en is de geleverde service voor de TS onbruikbaar. Blindspots, en de Geschillencommissie heeft veel vaker met exact hetzelfde bijltje gehakt. Allemaal ten nadele van de providers.

:idea: Je mag ophouden met je negatieve houding Har06.
Niets van aantrekken Devious gewoon laten gaan.
Ik heb bij geen enkele topic een positieve reactive gezien van Har06.
Wrm zou Har06 de moeite doen om dit allemaal te lezen, denk er eens aan dat de telecombedrijven ook mensen in dienst kunnen hebben om zo de consument te ontmoedigen met dergelijk commentaar!
Gewoon negeren...sommige uitspraken zijn lachwekkend en zouden gewoon direct door de Providers kunnen worden ingefluisterd!!! :lol:

Wacht de reactie op mijn bericht af en dan zul je zien dat ik gelijk heb...staat aan de andere kant van de streep althans dat denk ik! :mrgreen:

LeoZ

Ongelezen bericht door LeoZ »

Zelf heb ik ook een mobiele telefoon abo met 3G internet van Vodafone.

In Den Haag heb ik een goede ontvangst met o.a. 3G.

Maar ik ben regelmatig in Wassenaar alwaar ik bij iemand op een landgoed pas en daar in Wassenaar is van Vodafone zowel de mobiele- en 3G dekking vrijwel Nihil (niets) !!

Terwijl dat gedeelte van Wassenaar hemelsbreed slechts 3 km. van Den Haag is.

De Kpn dekking is daar wel goed.

Milan 1

Ongelezen bericht door Milan 1 »

Ik heb ook sinds een paar maanden Vodafone Red genomen met 4 G netwerk,maar tot nou toe nog geen 4G netwerk en zo te zien over een jaar nog steeds niet als het met deze tempo gaat.Over het dekking ben ik er ziek van woon zelf in Heemskerk en werk bij Tata Steel in IJmuiden dekking is wardeloos als ik simkaart van KPN in de zelfde toestel steek is bereik vele malen beter - Samsung Note 3, heb zelfde trucje ook met Iphone 5 geprobeerd en zelfde verhaal netwerk van KPN is prima.Helaas zit ik nou 2 jaar aan deze provider vast.Op m,n werk is het ergste want daar heb ik heel vaak geen bereik. :twisted:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Milan 1 schreef:Ik heb ook sinds een paar maanden Vodafone Red genomen met 4 G netwerk,maar tot nou toe nog geen 4G netwerk en zo te zien over een jaar nog steeds niet als het met deze tempo gaat.Over het dekking ben ik er ziek van woon zelf in Heemskerk en werk bij Tata Steel in IJmuiden dekking is wardeloos als ik simkaart van KPN in de zelfde toestel steek is bereik vele malen beter - Samsung Note 3, heb zelfde trucje ook met Iphone 5 geprobeerd en zelfde verhaal netwerk van KPN is prima.Helaas zit ik nou 2 jaar aan deze provider vast.Op m,n werk is het ergste want daar heb ik heel vaak geen bereik. :twisted:
Tsja, wat je daarmee aantoont is wat je gewoon had kunnen weten toen je dat Red 4G abonnement afsloot, namelijk dat KPN als eerste met de uitrol van een 4G netwerk is begonnen, en hun dekking logischerwijs beter/verder zal zijn als dat van Vodafone, omdat ze 6 maanden voorsprong hebben met de uitrol.

Erhan Ozdal

Ongelezen bericht door Erhan Ozdal »

Geachte gebruikers jullie zijn niet te enige ik ben ook nieuwe onteveren klant van Vodafone gewoorden en helaas 2 jaar abonemeent gemaakt :evil:

Ik wil meer over internet verbinding praten maar zelfs heb ik vaak geen gsm verbinding in Tilburg omgeving en in goirle. Ik heb ook zo dikkels gebeeld en doorgegeven zelfde verhalen weet ze zelf ook niet waar is toestel uit zetten simkaart 30 min uithalen dit dat maar werk geen meter en vandaag andere prachtige oplossing van een klantenservice medewerker gehoord hij heet John moet ik 4g 3g gewoon uit zetten en 2g gebruiken prachtig hee :D Bijna alle providers probeerd verbindingen nog sneller maken en stap vooruit gaan maar bij vodafone werk net andersom terug stappen naar jaren 90 of zo.

Gesloten