LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile minst geschikt volgens consumentengids

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
anti-t

Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids

Ongelezen bericht door anti-t »

wat een niveau om zo te reageren. Dat je pro duits, roze en t-mobile bent ok, maar je reactie...

T-Mobile gebruiker

Ongelezen bericht door T-Mobile gebruiker »

T-Mobile is gewoon slechter dan de andere providers en daarmee basta... Men dient zich er gewoon bij neer te leggen dat dat zo is, immers uit onderzoek van de consumentenbond blijkt dat zo. Zo duurt het bij T-Mobile bijna het langst om een verbinding tot stand te komen laten brengen. Bij Vodafone duurt het het langst. En zo is de binnendekking van T-Mobile gewoon wat slechter.

Ik bel zelf ook met T-Mobile en ik ben er tevreden mee, natuurlijk heb ik hier en daar wat minder bereik, maar thuis heb ik binnen wel goed bereik. Zo is dat bij iedere persoon anders, want bij het onderzoek houden ze geen rekening met specifieke gevallen. Dat wil dus zeggen dat men niet kan zeggen dat als Jantje en Pietje wel zeer goed bereik hebben met T-Mobile, dat meteen T-Mobile het beste van het beste is en dat het onderzoek niet deugt. Het gaat om een gemiddelde!

Groeten

mijn GOD

Ongelezen bericht door mijn GOD »

Jeetje mensen wat is dit Netwerk van T-Mobile bar!

Bijna nergens bereik!!! Na ja overal wel slecht bereik!!!
Binnenshuis geen bereik op meerdere plaatsen en buitenshuis bij mij in de buurt slecht bereik en dat dat ik in de randstad woon.
Ik kijk er nu al naar uit om een nieuw abootje af te sluiten bij een degelijke provider, zoals KPN of Telfort! Die hadden tenminste wel bereik!

GROETEN

!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!!!!! »

Ja tis en blijft slecht dat T-MOBILE!!!

??

Ongelezen bericht door ?? »

Het grappige is alleen dat het onderzoek van de Consumentenbond inderdaad niet deugde. Naar binnendekking hebben ze in het geheel niet gekeken (is nooit gemeten) terwijl ze daar wel uitspraken over doen.

Overigens niet de eerste keer dat de CB nat gaat op een onderzoek naar mobiele netwerken. Anders omschreven: ik heb nog geen enkel CB onderzoek gezien dat wel deugde. Wat mij dan weer meteen vraagtekens laat zetten bij de betrouwbaarheid van de gehele CB.

[Overigens: bij een test van mobiele telefoons heb ik ze eens een toestel tot beste toestel uit zien roepen terwijl dat kreng inmiddels al algemeen bekend stond als een type waar je ver vandaan moest blijven; dik 80 procent van die dingen ging binnen een jaar meerdere keren kapot].

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoewel ik het onderzoek van de CB ook wat kort door de bocht vind, is het zeer goed mogelijk om uitspraken over binnendekking te doen als je alleen buiten meet.
Voor de test meten ze namelijk de exacte netwerksterkte op een bepaald punt, vervolgens verrekenen ze dat met de gemiddelde uitdoving van een huis/muur/gebouw en zo weten ze wat de signaalsterkte binnen is. En voor goede ontvangst is weer een bepaalde minimale signaalsterkte nodig.
Zelf heb ik mijn twijfels over de locatiekeuze en de waarde die aan de minimale verschillen moet worden toegekend en met name over het nut van het gemiddeld beste netwerk, maar aan de andere kant was kan je moeilijk overal in nederland om de 100 meter een test doen....

johan 1

Ongelezen bericht door johan 1 »

Ik woon in aan de grens met belgie en heb een prima ontvangst met
T-mobiel binnen en buiten, voor heen had ik telfort en orange waardeloos!

Van Veensten

Ongelezen bericht door Van Veensten »

Dat verhaal kennen we inmiddels al! Dat eeuwenoude gel u l over waar je met de ene provider wel geen bereik hebt en toevallig weer met de ander wel.
Het bereik verschilt per plaats! Dat moet men inmiddels wel zo langzamerhand wel weten. Als de consumentenbond zo'n test heeft uitgevoerd dan mag je er wel van uit gaan dat het onderzoek naar behoren is uitgevoerd, dat het niet helemaal representatief is is niet zo erg, elk onderzoek is nooit representatief voor 100 procent. dus...

Gast

Ik geloof dat toen ze nog Ben heette, hun slogan de volgende was:
"Ben niet bereikbaar"

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Ook hier gaat het weer helemaal met de test .
Je kan toch niet iets testen als je het niet hebt gedaan.

Dat T-Mobile wat meer witte vlekken heeft is wel waar maar er de rest is prima.Vooral de helpdesk .Ik had wat problemen met me sim kaart door mijn eigen schuld maar kreeg gratis een nieuwe.
Bij de meeste raak ook zomaar je beltegoed kwijt als je bijna nooit belt.
Even bellen in half jaar en alles blijft staan.

toine

Ongelezen bericht door toine »

hoe zo wat meer witte vlekken, mijn buren bellen ook met t-mobile en als ze willen bellen moeten ze buiten in de tuin gaan staan anders hebben ze geen bereik, lekker nu met dat weer

Walter

Ongelezen bericht door Walter »

Ik heb een abbo bij T-mobile en heb niets te klagen,toen ik er in 1999 mee begon bij Ben was het nog niet helemaal zo als het zou moeten zijn,maar dat bij afsluiting van het abbo bekend.
Maar sinds 2001 is T-mobile(toen nog Ben) niet minder als de KPN en Vodafone,maar ik heb ook een telefoon van de werkgever met een KPN abbo en mijn ervaring is dat je hier binnen niet bereikbaar bent in huis.
Volgens mij is het maar net waar je woont en waar de zendmast staat en 100% tevreden klanten heb je toch nooit maar ik blijf lekker bij
T-mobile,want ik bel nog voor het oude tarief en de facturen klopen percies en als je de klantenservice belt wordt je vriedenlijk en deskundig te woord gestaan

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

toine
Gast

Geplaatst op 11 Apr 2004 01:23 door toine

--------------------------------------------------------------------------------

hoe zo wat meer witte vlekken, mijn buren bellen ook met t-mobile en als ze willen bellen moeten ze buiten in de tuin gaan staan anders hebben ze geen bereik, lekker nu met dat weer
Het is inderdaad maar waar je woont .Ik woon in de randstad en daar is het wat makkelijker om een zendmast te plaatsen .
Vooral de laatse jaren wordt dit steeds moelijker .
De schuld zit dan ik in de gemeentes (onterecht of terecht) die geen vergunnigen meer willen geven.
KPN en vodafone (vroeger Libertel) waren de eerste en die hebben hierdoor dit probleem niet.
Ook door te weinig kapitaal in het begin kan de oorzaak zijn.

Die tijd van BEN is al lang voorbij .Iets wat al lang is verbeterd met een klantenservice waar een ander een nog een voorbeeld aan kan nemen .
Als ze het zelf niet weten gaan ze het aan collega`s vragen .
Duurt het te lang dan bellen ze je terug.

MrCarrey

Ongelezen bericht door MrCarrey »

Mensen, trek niks van de onderzoeken aan en neem de provider die jij denkt het beste te zijn.

Gast

Precies MrCarry!!!

Ben het met je eens, eindelijk eens iemand die iets nuttigs zegt op deze forum van T-Mobile!

gast001

Ongelezen bericht door gast001 »

:D :) :( :?: :roll: :oops: :cry: :?: :shock: :mrgreen:

Mijn nonverbale ervaringen, geen last meer.

Teun

Ongelezen bericht door Teun »

Ik gebruik T-Mobile nu ongeveer 11 maanden. Het gebruik en de ontvangst is prima. Ook in gebouwen met veel staal. In uitzondelijke gevallen heb je slechte ontvangst maar dat heb je met alle providers. Ik heb er nog al wat in gebruik of heb ze geprobeert. Ik vind het alleen jammer dat ik de voicemail niet uit kan zetten. :D

11

Ongelezen bericht door 11 »

Ik gebruik T-Mobile nu ongeveer 11 maanden. Het gebruik en de ontvangst is prima. Ook in gebouwen met veel staal. In uitzondelijke gevallen heb je slechte ontvangst maar dat heb je met alle providers. Ik heb er nog al wat in gebruik of heb ze geprobeert. Ik vind het alleen jammer dat ik de voicemail niet uit kan zetten.
Beste Teun,

Om in algemene termen te spreken, je snapt het niet en dat is heel simpel: Je hebt een goed werkende telefoon en nog wel van T-mobile.
Duizenden zitten op deze site's om juist te vertellen, dat men deze voicemail niet uit, maar zeker niet meer aan kunnen zetten.
Maar ja, daar heb jij natuurlijk weer niet bij nagedacht????. :D

Grapje Teun, neem nog maar een Neut en wees blij net als de andere T-mobile gebruikers.

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Juist ja en van die witte T-mobile vlekken, krijg ik bij gebruik van mijn GSM hele RODE vlekken. Ik krijg heb dan het idee, dat ik een nat washandje in mijn handen heb, dat ik dan wil uitwringen. Toch maar even bezoek huisarts, psycholoog, psychiater en in therapie. Dit maakt een heleboel onbewuste gevoelens bij mij los.

:mrgreen:

Gesloten