Pagina 2 van 2
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 02 jul 2013 14:09
door sjohie
LeontienSuzanne schreef:De ziggo dame aan de telefoon vond het ook misleidend. Dus ligt niet alleen aan mij. En die 49 euro kan dus wel voor bestaande klanten alleen dan moet ik ineens een contract voor 24 maanden aangaan. Lekkere klantenbinding.... Ik blijf toch klant! Ik vind het echt raar en nog steeds blijf ik erbij dat ik het heel onduidelijk en niet juist op de site vind staan.
Dat is inderdaad goede klantenbinding, en vanuit ziggo gezien gewoon goed zakendoen. Ik vind het wel wat naïef om te denken dat je zo'n apparaat kan krijgen met 75% korting, én de mogelijkheid om maandelijks op te kunnen zeggen kan behouden. Ziggo wil je graag als klant behouden, en biedt je daarvoor een leuke korting, maar verwacht een zekere trouw, en wil dat bevestigd hebben middels een contract van 2 jaar.
Liefdadigheid krijg je bij de kerk, niet bij een bedrijf als Ziggo.
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 02 jul 2013 14:14
door LeontienSuzanne
Bedankt devious voor de chat. Kwam het ook aan de orde of het voor bestaande klanten is?
@sjohie: u leest mijn teksten niet goed! Ik vind het prima om een jaarcontact aan te gaan. Ik zou ook niet anders verwachten. Maar 2 jaar wil ik niet.
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 02 jul 2013 14:21
door PeterW1572
LeontienSuzanne schreef:De ziggo dame aan de telefoon vond het ook misleidend.
Dat zegt niet zoveel. Als die webcare medewerkers beginnen hun reactie ook altijd dat ze het zo vervelend vinden. Wat die Ziggo dame zegt is gewoon een beetje slijmen richting klant. Het zal me geeneens verbazen als het zo in het telefoonscript staat (op zich nog wat voor te zeggen ook: als een klant zich misleid voelt heeft het geen zin om daar telefonisch tegenin te gaan).
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 02 jul 2013 14:30
door LeontienSuzanne
De ziggo dame was verder erg kattig en bozig en zei dat zij het eindstation was en ik niet door verbonden kon worden. Ik kon alleen een klacht indienen. Haar toon stond zeker niet in het script omschreven
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 02 jul 2013 15:02
door sjohie
LeontienSuzanne schreef:Bedankt devious voor de chat. Kwam het ook aan de orde of het voor bestaande klanten is?
@sjohie: u leest mijn teksten niet goed! Ik vind het prima om een jaarcontact aan te gaan. Ik zou ook niet anders verwachten. Maar 2 jaar wil ik niet.
En dan wil Ziggo je geen 75% korting geven, simpel toch?
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 02 jul 2013 21:50
door TheLD
Als je doorklikt kom je nooit bij €49,-.
Waarom zou je dan bellen/chatten/mailen? Bestel hem dan via hun site voor dat bedrag. Succes!
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 02 jul 2013 22:32
door Barman
LeontienSuzanne schreef:@sjohie doe het dan eens op de manier die ik al een paar keer heb omschreven. Ga naar alles in 1 Basis. Klik op meer informatie en dan zie je rechts in beeld ''al klant bij ziggo?' Daar kun je verder en dan kom je bij de prijs van 49 euro uit.
Niks misleidends aan. "Al klant bij Ziggo" staat gewoon heel duidelijk voor mensen die al een Ziggo product hebben, maar nog niet Alles in één. Dat blijkt uit ALLES, dus het gaat gewoon niet op voor jou.
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 03 jul 2013 16:03
door Ziggo WebTeam Julius
Goedemiddag LeontienSuzanne,
Vervelend dat u de informatie op onze website als misleidend ervaart. Ik zal proberen wat meer duidelijkheid te geven.
Op de website staat duidelijk vermeld dat de aanbieding van 49 euro voor een Interactieve HD recorder valt onder de actie 'Kies je voordeel'. Hier staat bij: 'Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen.'
Als je zoals u zegt naar 'Al Ziggo klant?' gaat staat daar inderdaad de Interactieve HD recorder weer voor 49 euro, echter in combinatie met een abonnement. Dit staat ook bovenaan: 'U bestelt een ontvanger of recorder heel voordelig in combinatie met een abonnement.' Als u al een abonnement heeft is het natuurlijk niet mogelijk om nogmaals een abonnement te bestellen. Als er al een abonnement wordt afgenomen is de decoder los te bestellen voor de prijs die beschreven staat.
De aanbieding is dus alleen geldig voor nieuwe klanten. Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Julius
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 03 jul 2013 16:53
door devious
Ziggo WebTeam Julius schreef:Goedemiddag LeontienSuzanne,
Vervelend dat u de informatie op onze website als misleidend ervaart. Ik zal proberen wat meer duidelijkheid te geven.
Op de website staat duidelijk vermeld dat de aanbieding van 49 euro voor een Interactieve HD recorder valt onder de actie 'Kies je voordeel'. Hier staat bij: 'Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen.'
Als je zoals u zegt naar 'Al Ziggo klant?' gaat staat daar inderdaad de Interactieve HD recorder weer voor 49 euro, echter in combinatie met een abonnement. Dit staat ook bovenaan: 'U bestelt een ontvanger of recorder heel voordelig in combinatie met een abonnement.' Als u al een abonnement heeft is het natuurlijk niet mogelijk om nogmaals een abonnement te bestellen. Als er al een abonnement wordt afgenomen is de decoder los te bestellen voor de prijs die beschreven staat.
De aanbieding is dus alleen geldig voor nieuwe klanten. Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Julius
Grappig, ik heb inmiddels al twee collegae van je gesproken die ook beweren dat het gewoon WEL van toepassing is op bestaande abo's , maar nog geen alles-in-1...
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 03 jul 2013 17:04
door LeontienSuzanne
Mijn contractperiode is allang verlopen. Ik ben al sinds 2009 klant bij Ziggo. Ik heb dus niet echt een 'abonnement' meer. Ik kan elk moment opzeggen. Ik wil wel een nieuw abonnement van een jaar aangaan en gebruik maken van de actie.
Ik blijf de onduidelijkheid raar vinden. En de prijs die beschreven staat zegt u, Julius van het Ziggo webteam? Dat klopt dus ook niet, want ik heb nu gehoord dat het 119 euro is voor bestaande klanten. Onduidelijkheid alom!
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 03 jul 2013 17:10
door Barman
devious schreef:
Grappig, ik heb inmiddels al twee collegae van je gesproken die ook beweren dat het gewoon WEL van toepassing is op bestaande abo's , maar nog geen alles-in-1...
Bestaand abbo, maar nieuwe "Alles in 1" klanten dus.
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 03 jul 2013 17:57
door devious
vogels schreef:devious schreef:Ziggo WebTeam Julius schreef:Goedemiddag LeontienSuzanne,
Vervelend dat u de informatie op onze website als misleidend ervaart. Ik zal proberen wat meer duidelijkheid te geven.
Op de website staat duidelijk vermeld dat de aanbieding van 49 euro voor een Interactieve HD recorder valt onder de actie 'Kies je voordeel'. Hier staat bij: 'Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 klanten die de afgelopen 6 maanden geen Alles-in-1 hebben afgenomen.'
Als je zoals u zegt naar 'Al Ziggo klant?' gaat staat daar inderdaad de Interactieve HD recorder weer voor 49 euro, echter in combinatie met een abonnement. Dit staat ook bovenaan: 'U bestelt een ontvanger of recorder heel voordelig in combinatie met een abonnement.' Als u al een abonnement heeft is het natuurlijk niet mogelijk om nogmaals een abonnement te bestellen. Als er al een abonnement wordt afgenomen is de decoder los te bestellen voor de prijs die beschreven staat.
De aanbieding is dus alleen geldig voor nieuwe klanten. Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Julius
Grappig, ik heb inmiddels al twee collegae van je gesproken die ook beweren dat het gewoon WEL van toepassing is op bestaande abo's , maar nog geen alles-in-1...
Nou, dat staat er toch ook in de reactie?
Maar ook weer niet... zie je nou hoe raar Ziggo is?
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 05 jul 2013 00:50
door 53o
Ziggo ligt voor mij 2x per jaar plat voor 1-4 uur. Voor de rest is snelheid en verbinding consistent.
Vrienden en collega's die ADSL proberen in dezelfde regio leveren 30% snelheid in als ze hun TV aan hebben staan en hun verbinding is verre van betrouwbaar of consistent. Meer mensen in de buurt wakker? Lagere snelheid...internet ligt plat? Volgende dag nog steeds.
Ben zelf best wel tevreden over Ziggo in de randstad. Afgezien van dat ik moet betalen voor TV om kabel internet te ontvangen, terwijl deze nooit aan staat.
Misschien heeft TS wel gelijk, heb niet verder gelezen dan zijn/haar eerste post, maar wil wel even zeggen dat Ziggo best wel een goede provider is voor internet volgens mijn ervaringen.
Re: Misleiding op website Ziggo
Geplaatst: 07 jul 2013 13:07
door tampie74
LeontienSuzanne schreef:Ik ben klant bij Ziggo met een lopend contract voor een Alles in 1 plus pakket. Dit contract is maandelijks opzegbaar. Wij kijken alleen nog steeds analoog en ik zil graag een HD recorder hebben om "zoals op de reclame" tv te kunnen kijken.
Ik vind het heel knap dat je al een lopend contract bij Ziggo hebt met alles in 1 plus pakket. Maar nog steeds anoloog kijkt.
En zoals vele mensen hier al op het forum zeggen je hebt géén gelijk het staat er duidelijk als je al een alles in 1 pakket hebt heb je géén recht op de aanbieding. Wat jij wilt is een verandering van pakket en daar geldt dan niet voor.
VB: je hebt alleen digitale tv. en wilt er internet en telefonie bij (alles in 1) dan ben je wel een nieuwe klant en heb je er wel recht op.