Pagina 2 van 2

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 24 jul 2013 12:55
door hollandsnieuwe
Beste klant,

Omdat de simkaart tijdens het activeren in het toestel zat is uw abonnement ingegaan op 21 juni. Wij kunnen niets meer veranderen aan deze activatie datum. De bundel is 3 maanden geldig, dus u kunt nog gewoon gebruik maken van het abonnement. Verder kunnen wij hierin niks meer voor u betekenen, ondanks dat de brief niet helemaal duidelijk voor u geweest is. Zoals ik eerder aangegeven heb kan ik dat begrijpen en wij zullen dit meenemen ter evaluatie het proces.

Wat betreft het activeren van Facetime. Een ipod biedt geen sim mogelijkheden, waardoor de registratie via een email account verloopt. Bij een iphone is dit gekoppeld aan de simkaart en registreert automatisch een telefoonnummer voor het gebruik van FaceTime en iMessage tijdens de activering. In het activatie menu van de iphone kunt u met een ja/nee aangeven of u dit wel of niet wil activeren.

Vanuit deze situatie begrijpen wij dat dit proces niet helemaal duidelijk geweest is voor u en nemen dit mee ter evaluatie.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 24 jul 2013 15:48
door devious
zie ik nou een medewerker met verstand van telefoons?

poehee! toppie!

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 26 jul 2013 15:20
door hollandsnieuwe
Beste klant,

Ten aanzien van het actitveren van facetime. Een ipod heeft geen sim mogelijkheden, waardoor Imassage en Facetime via een mailadres geregristreerd worden. Bij een Iphone wordt imassage/facetime geactiveerd d.m.v. een bericht. Op het moment dat er een simkaart in het toestel zit, wordt er bij activatie dus een sms verstuurd. Bij het activeren van de Iphone kan je ervoor kiezen om imassage wel of niet te installeren. Zoals uit onze gegevens blijkt, is er bij het instellen van de Iphone gekozen om dit wel te activeren.

De simkaart zat in het toestel tijdens het activeren, waardoor op 21/06 het abonnement geactiveerd is. Wij kunnen deze activatiedatum achteraf niet meer wijzigen. Zoals eerder aangegeven begrijpen we dat voor u de begeleidende brief niet helemaal duidelijk was. Wij zullen dit zeker meenemen ter evaluatie van dit proces, om te zorgen dat in de toekomst de informatie voorziening naar klanten nog duidelijker is.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 26 jul 2013 21:07
door devious
imassage? :lol:

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 16 mar 2014 20:24
door RJvdLeij
Soms maak je fouten, een contract bij Hollands Nieuwe is er een van. Mobiel net terug van al de derde reparatie. Je krijgt geen mens te pakken, geen mail of nummer op de site, Nummer wat in de mails staat werkt niet meer. Heb al 3 maand geen gebruik kunnen maken van internet en de mobiel en betaal er doodleuk voor. Wil 3 maand abonnementsgeld terug en een ander toestel. Echt dag terug en weer stuk, drie keer! En maar naar elkaar wijzen. Studentmobiel stuurt me naar provider. Maar die bereik je niet! Htc zelf dan maar, nou die helpen keurig maar toestel moet eerst drie keer stuk dan recht op ander. Maar mijn kosten die ik gemaakt heb voor abonnement wat niet werkt en het gezeik al die maanden ben er e echt spuugzat van! Iemand nog een idee?

RJ

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 15 apr 2014 16:20
door hollandsnieuwe
RJvdLeij schreef:Soms maak je fouten, een contract bij Hollands Nieuwe is er een van. Mobiel net terug van al de derde reparatie. Je krijgt geen mens te pakken, geen mail of nummer op de site, Nummer wat in de mails staat werkt niet meer. Heb al 3 maand geen gebruik kunnen maken van internet en de mobiel en betaal er doodleuk voor. Wil 3 maand abonnementsgeld terug en een ander toestel. Echt dag terug en weer stuk, drie keer! En maar naar elkaar wijzen. Studentmobiel stuurt me naar provider. Maar die bereik je niet! Htc zelf dan maar, nou die helpen keurig maar toestel moet eerst drie keer stuk dan recht op ander. Maar mijn kosten die ik gemaakt heb voor abonnement wat niet werkt en het gezeik al die maanden ben er e echt spuugzat van! Iemand nog een idee?

RJ
Beste RJvdLeij,

Wat een vervelende situatie. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet leuk is. Bent u naar tevredenheid geholpen? Anders ontvangen wij graag uw postcode, huisnummer, e-mail adres, 06-nummer en ordernummer in een privebericht hier op TROS Radar of Facebook of Twitter zodat we gezamelijk naar een oplossing kunnen werken.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 16 sep 2014 11:54
door geldwolven
Goedendag

Mijn Nummer overgenomen worden door Hollandse Nieuwe
is tot op heden nog niet gebeurd
Dit nummer heb ik al meer dan 10 jaar en is vaker overgenomen geweest door providers zonder geen enkele probleem

De nummer behoud is al maand geleden aangevraagd en goedgekeurd

nu ben ik dus al dagen onbereikbaar

Re: Onduidelijke informatie Hollands Nieuwe

Geplaatst: 16 sep 2014 17:28
door Har06
geldwolven schreef:Goedendag

Mijn Nummer overgenomen worden door Hollandse Nieuwe
is tot op heden nog niet gebeurd
Dit nummer heb ik al meer dan 10 jaar en is vaker overgenomen geweest door providers zonder geen enkele probleem

De nummer behoud is al maand geleden aangevraagd en goedgekeurd

nu ben ik dus al dagen onbereikbaar
Oh mail vaste phone phone van de partner etc etc