kuklos schreef:Zo lust ik er nog wel een. Je zat er volledig naast. Mensen hebben niet allemaal kanker in hun lichaam. Het is iets compleet anders wat jij zei en wat de medische organisaties zeiden.
@ kuklos ik zeg niet iedereen heeft kanker!!!!
Kankercellen ....en het is de vraag blijven die cellen gewoon normaal in tact of onstaat er verkeerde deling...
Ga zelf eens op onderzoek,uit...
Ik heb al heel wat jaren in de daniel doorgebracht,jij ook..
Je lijkt een bepaald persoon hier wel...
Ga eens op je gemak googlen en verdiep je heeeeel grondig hoe een mens in elkaar zit,
Misschien dan eens een paar consulten klinishe genetica en bezoek aan erasmus,kom je verder alsmaltijd iedereen afkraken met je alu hoedje??
Idd sohjie,
Ik heb zoveel info in me kop erover dat het moeilijk uitleggen is wat ik bedoel!
Dusik zwets niet en zeker niet over zo,n ziekte over geen ene ziekte...trouwens
Hopelijk snap,je wat ik bedoel.nee ik geef niet toe,want ik weet hoe het zit ik weet alleen niet precies hoe,uit te legen en als ik links neerzet krijg je commantaar ja zo kan ik het ook...ervaringen kuklos helaas...en veel teveel i fo gekregen als er zoveel mensen dicht om je heen het krijgen ,en,fam in de molen zit en allemaal naar klinische genetica moeten dat is geen pretje...
Dus denk eens ma waarom,mensen zoiets neerzetten,niet om het beter te weten,althans niet mijn intentie..dat laat ik aan anderen over..
Enik ben ook geen goeroe typ..
Dus als je dit ook eem verschrikkelijke ziekt vind zoek je geen ruzie en ga je eens op je gemakkie verdiepen in wat bedoeld ze nou precies,als je echt wilt weten
Maar iets. Zegt me dat da je niet interesseert en je gewoon elke topic waar mensen maar over iets alternatiefs beginnen afkraken?
Vogels die probeert me nog te berijpen,geloof ik
Nogmaals dit is gewoon moeilijk voor mij helemaal tot detail uit te,leggen,vogels robjee snappen hem..