Pagina 2 van 2

Re: Pas op met Tech repair Canon

Geplaatst: 21 jan 2017 16:55
door Moneyman
Bensel10 schreef:Ik heb nu een claim bij panasonic liggen en ik ben er klaar mee. Ik wil me geld terug of een nieuwe camera.
Waarom zou Panasonic in vredesnaam ineens aansprakelijk zijn als Tech Repair z'n werk niet goed zou hebben gedaan?

Re: Pas op met Tech repair Canon

Geplaatst: 23 jan 2017 08:17
door berndv
Moneyman schreef:
Bensel10 schreef:Ik heb nu een claim bij panasonic liggen en ik ben er klaar mee. Ik wil me geld terug of een nieuwe camera.
Waarom zou Panasonic in vredesnaam ineens aansprakelijk zijn als Tech Repair z'n werk niet goed zou hebben gedaan?
Die logica ontgaat mij ook. Fotowinkel stuurt naar techrepair, techrepair doet zijn werk niet goed, en nu moet Panasonic er voor op draaien. Ik lees nergens hoe oud de camera is, of de fotowinkel de officiele verkoper is of dat het gewoon een reparatie op bestelling was, ik mis voor mijn geval wat details om dit verhaal compleet te maken.

Re: Pas op met Tech repair Canon

Geplaatst: 01 mar 2017 16:38
door jschenk
Ik heb een aantal mindere ervaringen met Tech Repair gelezen en was dus weinig hoopvol toen ik met twee defecte flitsers afreisde naar Bergen op Zoom. Nadat ik uitgelegd had dat ik een aantal vage klachten had over de werking van de flitsers (580EXII) heeft de medewerkster aan de balie er even een technicus bijgeroepen, die heeft snel de flitsers bekeken en gaf aan dat de vermoedelijk oorzaak een losse flitservoet op de body zou zijn.
Voor alle zekerheid had ik die ook meegenomen, er lijkt inderdaad een heel klein beetje speling op te zitten.
De technicus heeft de body even mee genomen en was met 5 minute weer terug, flitsers allebei getest en beiden werken weer prima.
Kosten ? € 0,00 ! Super service ! Goede ervaringen mogen zeker ook vermeld worden, dus bij deze een groot compliment!
Ik begrijp dat deze manier van werken een uitzondering is ivm de vage klachten, maar toch ... !