LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Twinny Load eist verwijderen slechte consumenten review

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
vroem

Re: Twinny Load eist verwijderen slechte consumenten review

Ongelezen bericht door vroem »

Wat ons betreft kunt u een vervangend exemplaar krijgen of u kunt via de ANWB uw geld terug krijgen. Wel stellen we als voorwaarde dat u uw reviews verwijderd zolang wij de drager niet beoordeeld hebben. Nav onze bevindingen kunt u dan een nieuwe review schrijven.
lijkt mij geen onredelijke voorwaarde: eraf zolang niet duidelijk is hoe precies eea zit. En of een nieuwe of geld terug. Blijft review staan reparatie, wat natuurlijk gewoon wettelijke verplichting is (of vervanging wanneer reparatie niet mogelijk). Waar zit de chantage? Twinny doet een zakelijk aanbod boven wettelijke verplichting tot reparatie uit, met (uiteraard) de vrijheid wanneer bekend is hoe eea zit alsnog een nieuwe review te plaatsen. Daar hebben zij niets over te beslissen, en dat zien zij zelf ook.
TS is halstarrig in laten staan review, zijn keus dan toch?

bprosman

Re: Twinny Load eist verwijderen slechte consumenten review

Ongelezen bericht door bprosman »

Wel stellen we als voorwaarde dat u uw reviews verwijderd zolang wij de drager niet beoordeeld hebben. Nav onze bevindingen kunt u dan een nieuwe review schrijven.
Lijkt me ook geen onredelijk verzoek, ze vragen de review te verwijderen TOT zij de fietsdrager beoordeeld hebben. Tot die tijd is het ook niet uitgesproken of het een fabrieksfout en/of misschien wel gebruikersfout is. NA die tijd is TS vrij om een nieuwe review te schrijven met daarin verwerkt het oordeel van de fabrikant.
Nogmaals lijkt me niet onredelijk omdat de fabrikant dan ook de gelegenheid heeft gekregen "wederhoor" toe te passen.
Bovendien zegt de fabrikant niet dat na de bevindingen de review per se "positief" moet zijn.
Maar nu worden ze al "afgebrand" voor ze zelf hebben kunnen kijken.
Kortom, of de consument (ik dus) iets fout heeft gedaan of niet, de fabrikant moet er voor zorgen dat er geen fouten mee gemaakt kunnen worden omdat de gevolgen desastreus kunnen zijn voor die consument en voor de overige weggebruikers.
"If you make something idiot proof someone will just make a better idiot".

Gesloten