LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
berehok
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2004 19:32

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door berehok »

ik ben vanaf woensdag 25 febr. tot nu toe maandag 1 mrt.bezig om MIJN POSTBANK goed te laten draaien op de computer doch nu nog steeds de melding :EXCUUS VOOR HET ONGEMAK

Gast

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Gast »

aan allemaal,

heb al meer dan 35 jaar giro .

ben vanaf begin bij girotel, nog nooit een fout gemaakt!

kom daar maar eens om bij de banken.

en nee ben geen postbank medewerker!

gr

pechvogel

marsmannetje

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door marsmannetje »

Ik vind mijn Postbank.nl een ramp. Iedere dag storing en een sms met je Tan-code arriveert om 4.00 s morgens.... (12 uur later dus) Hopelijk nog kinderziekten...

bemore

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door bemore »

Dat belooft wat, heb girotel en wil overstappen naar mijn postbank.nl
Zit al 2 1/2 week te wachten op code's. Heb gebeld met de Postbank, ze hebben een "beetje" achterstand ivm de vele aanvragen.
Kreeg deze keer op girotel de melding dat het maximum aantal gebruikers bereikt was, kon dus ook niet girotellen.
Wordt vervolgd?????

klick

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door klick »

Ik heb ook mijn postbank.nl aangevraagd.
Ik ben al 2 jaar het huis uit en woonachtig in een ander dorp. Mijn broertje woont nog thuis. We hebben beide dezelfde voorletter en geboortedatum.. tevens een rekening bij de postbank ieder een andere rekening!!!!!!!!!!!.
God dank ging het verhuizen goed en kreeg ik netjes de afschriften op mijn nieuwe adres. 2 jaar later (nu) vraag ik mijn postbank aan met mijn gironummer, mijn pasnummer enz. Krijgt mijn broertje mijn inloggegevens toegestuurd. Lekker veilig wel ****!@#$%$#!@ postbank.nl :evil: :evil:

Jolanda K

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Klick,

Het zal vast niet de eerste keer zijn dat jullie verwisseld worden. Veel computergegevens worden geregistreerd a.h.v. geboortedata en naam + voorletters.
Het was ook niet echt slim van jullie ouders om jullie dezelfde voorletters te geven. Dit soort problemen, daar kan je dus op wachten.
Ik wens jullie veel succes in de toekomst :roll:

rapido

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door rapido »

Nou ja, er is een nieuw produkt'" postbank nL"dat zeeeeeeeeeeer slecht functioneert. De sever is overbelast, je kunt niet inloggen, je krijgt de gegevens niet, kortom: huilen,huilen, huilen en nog meer huilen.
Wat een K produkt!

Paul J

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Paul J »

Aan iedereen die Mijn Postbank.nl wil gaan aanvragen/gebruiken:

NIET DOEN DUS,

Het werkt voorlopig absoluut niet,paginas komen niet of minuten later ,en meestal kun je helemaal niet inloggen

dus blijf zolang het nog kan Girotel op de oude manier gebruiken

Afz een teleurgestelde girotelfan

bemore

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door bemore »

Zit nu dus al een maand te wachten op de code's om met Mijn Postbank te kunnen starten. Dat gaat weer toppie!!!!!

Matthijs

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door Matthijs »

ben nu bijna 2 maanden bezig om activeringscodes te mogen ontvangen voor mijn postbank.nl
inmiddels is het nu zover dat ik weet dat ze niet op het postkantoor liggen (tip van de postbank, werd uitgelachen op het postkantoor)en dat ze weten dat er problemen zijn met de verzending naar appartementencomplexen (alle mailingen e.d. komen wel aan).

Er zou een code handmatig zijn verstuurd (ook nooit ontvangen), ik zou eerst binnen 2 werkdagen antwoord krijgen, vervolgens werd dat verlengd met nog eens 5 werkdagen, en zojuist kreeg ik bericht op mijn vraag waarom ik na 9 werkdagen nog geen antwoord heb, dat ze nu nog eens 10 werkdagen nodig hebben om een antwoord te bedenken.

Over het toesturen van een code wordt nergens meer gesproken.

Ik meld mij weer zodra ik meer weet.

reuzepanda

Re: Girotel opzeggen en Mijn Postbank.nl nemen en € 22 besparen

Ongelezen bericht door reuzepanda »

ik heb nu al meer dan 5 jaar girotel en ben over gestapt naar girotel via internet maar ik heb helemaal geen problemen met de postbank want als ik op mijn werk hoor praten ze over de ander banken wel slecht !!!
dus ik blijf lekker bij de postbank heb ik ook geen problemen :) :wink:

Gesloten