LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Louvre Hotels

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
HerbenHulst

Re: Louvre Hotels

Ongelezen bericht door HerbenHulst »

Dit is in wezen de actie van premiere classe hotels:

U hebt zin een bepaalde bestemming: Paris, Lyon, Bordeaux, Marseille… Boek minstens 5 dagen van te voren via onze website, en profiteer van een korting van 15% op de prijs van uw Première Classe-hotel.

Boek minstens 5 dagen van te voren via internet en profiteer van een korting van 15% op de prijs van de kamer voor 1 of 2 personen. Aanbieding geldig op de aangegeven data en in de deelnemende Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige-hotels, onder voorbehoud van beschikbaarheid van kamers met dit tarief. Deze aanbieding kan niet terugbetaald, gewijzigd of geannuleerd worden en kan niet gecombineerd worden met andere acties. Voorbehouden aan de individuele clientèle. Vooruit online betalen is verplicht.

In eerste instantie lees je er gewoon overheen wat ik vetgedrukt aangegeven heb.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Sorry, maar ook niet vetgedrukt is dit toch duidelijk te lezen in de context van de voorwaarden voor...Zou er in ieder geval niet overheen kunnen lezen.

Sarah40

Ongelezen bericht door Sarah40 »

Ik zou daar met de beste wil nog niet overheen kunnen lezen. Maar had bij het boeken 'dollartekens' in de ogen en vergat alle voorwaarden te lezen. Ik zou liever willen kunnen annuleren dan een armetierige 15% korting. Dat is de bewuste keuze die u maakt. Er is maar 1!! voorwaarde (niet kunnen wijzigen/annuleren) en zelfs daar leest u overheen in een stukje van net 5 regels. Persoonlijk vind ik dat heel erg knap.

Kortom, ik blijf erbij, volkomen onterecht dat u hiermee Louvre Hotels in een kwaad daglicht wil stellen.

HerbenHulst

Ongelezen bericht door HerbenHulst »

Sarah40 schreef: Kortom, ik blijf erbij, volkomen onterecht dat u hiermee Louvre Hotels in een kwaad daglicht wil stellen.
Ik wil alleen maar iets duidelijk maken, moet ik dan nu medelijden gaan krijgen met Louvre hotels omdat ik iets duidelijk wil maken.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

HerbenHulst schreef:
Sarah40 schreef: Kortom, ik blijf erbij, volkomen onterecht dat u hiermee Louvre Hotels in een kwaad daglicht wil stellen.
Ik wil alleen maar iets duidelijk maken, moet ik dan nu medelijden gaan krijgen met Louvre hotels omdat ik iets duidelijk wil maken.
Dat mag en kan ook, maar de meeste begrijpen het heel goed dat u geen geld terug krijgt
omdat u daar zelf voor hebt gekozen bij het boeken.
Daar kan het hotel niets aan doen.

Gesloten