Pagina 2 van 2

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 20 sep 2013 09:58
door harley68
In mijn ogen is en blijft het gezeur. Helemaal hoe een Marc zijn gram probeert te halen door zich nu overal mee te bemoeien in elk Hi bericht.

KPN/Hi is een prima provider waar enorm veel klanten zonder problemen dagelijks gebruik van maken. Gaat alles goed? Nee. Doen ze alles wat ze beloven? Nee. is dat de schuld van de medewerkers? Nee. Ik geloof echt dat de medewerkers van al die grote bedrijven enorm hun best doen om de zaken op te lossen. Door grote beloften van de marketingafdeling en het bezuinigen op de werkvloer loopt het gewoon vast. Dat zie je bij al die bedrijven. Dan kun je beter samen gaan zoeken naar een oplossing dan proberen je gelijk te krijgen. Heb je niets aan.

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 20 sep 2013 10:12
door bloemmie
dus de marketingafdeling kan zijn gang maar gaan en daar moeten wij als klant maar genoegen mee nemen omdat we anders een zeur zijn??

natuurlijk zijn de medewerkers niet schuldig en worden niet persoonlijk aangevallen, zij zijn er uiteindelijk ook slachtoffer van.

maar waar en hoe moet je dan je recht halen zonder een zeur genoemd te worden?

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 20 sep 2013 10:45
door harley68
Je recht halen is onbegonnen werk............

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 20 sep 2013 11:20
door marc1766
harley68 schreef:Je recht halen is onbegonnen werk............
Ja en dat weten ze verdomd goed, want het gaat ons consumenten heel veel tijd en geld kosten, en dit weegt bijna nooit op tegen de kosten waar we tegen aan lopen doordat de providers hun afspraken niet nakomen, en zelfs al zou ik een zaak aanspannen, dan ligt Hi of kpn er echt niet wakker van.

@bloemmie, bedankt voor je reactie!
@ devious ook bedankt, dacht altijd dat jij diegene was die altijd lag te ze.ken op anderen zijn reacties, ook al vind ik mezelf nog steeds geen zeur.
Vervolgens maak jij een opmerking dat ik me in ander gestarte topics meng, volgens mij doe jij zelf niet anders gezien je geplaatste berichten, of heb ik het nu mis?

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 20 sep 2013 21:39
door devious
marc1766 schreef:
harley68 schreef:Je recht halen is onbegonnen werk............
Ja en dat weten ze verdomd goed, want het gaat ons consumenten heel veel tijd en geld kosten, en dit weegt bijna nooit op tegen de kosten waar we tegen aan lopen doordat de providers hun afspraken niet nakomen, en zelfs al zou ik een zaak aanspannen, dan ligt Hi of kpn er echt niet wakker van.

@bloemmie, bedankt voor je reactie!
@ devious ook bedankt, dacht altijd dat jij diegene was die altijd lag te ze.ken op anderen zijn reacties, ook al vind ik mezelf nog steeds geen zeur.
Vervolgens maak jij een opmerking dat ik me in ander gestarte topics meng, volgens mij doe jij zelf niet anders gezien je geplaatste berichten, of heb ik het nu mis?
Hou gewoon op. Je bent aan het overdrijven en begint al aardig op een forumgek te lijken.

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 20 sep 2013 21:52
door marc1766
Je bedoelt zoals jezelf met je bijna 1400 berichten

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 20 sep 2013 22:07
door devious
marc1766 schreef:Je bedoelt zoals jezelf met je bijna 1400 berichten
1399
and I fart in your general directory

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 21 sep 2013 18:39
door marc1766
Ik wil helemaal niet mijn gelijk halen zoals hier sommigen denken, het liefst zie ik een oplossing of een compromis, jij denkt zeker dat ik meteen hier ga zeuren, ik ben al weken, wat zeg ik maanden aan het stoeien met HI om een probleem voor te leggen en tot een oplossing te komen, maar zij houden hun poot stijf aan daardoor heb ik nou een dubbele verzekering lopen, een bij Hi die alleen het geld wil ontvangen, maar daar niets voor terug doet, en eentje bij Apple die gewoon doen wat ze beloven en wat er in de voorwaarden staat vermeld, zodat ik gewoon net als de meeste van ons denk ik effectief gebruik willen maken van hun telefoon, en als dat dan toch eens een keer niet kan ze een leentoestel, of zoals bij Apple een nieuwe of refurbished toestel krijgen thuis gestuurd, en gewoon door kunnen gaan met een ander toestel om te bellen of mail te ontvangen.

Ik heb geen te dure telefoon, ook al weer zo`n opmerking van wat moet ik daar mee !! Dat draagt toch niet bij aan suggesties, en/of tips, start dan zelf een topic met als titel, ik ben zielig want ik kan me geen dure telefoon veroorloven

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 21 sep 2013 18:59
door marc1766
devious schreef:
marc1766 schreef:Je bedoelt zoals jezelf met je bijna 1400 berichten
1399
and I fart in your general directory
Gezien je tekst schat ik je een jaar of 12, M.a.w. K I N D E R A C H T I G

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 21 sep 2013 20:25
door devious
marc1766 schreef:
Gezien je tekst schat ik je een jaar of 12, M.a.w. K I N D E R A C H T I G
Takes one to know one :mrgreen:

Re: Toekomstige klanten van HI LET OP!

Geplaatst: 22 sep 2013 15:17
door bloemmie
:shock: :?: :?: ...