Pagina 2 van 2
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 22 sep 2013 21:50
door witte angora
Ach plumber, laat die kakker lekker gaan. Een mail naar Metabo sturen en juichen dat die reageert, om vervolgens hier neer te kalken dat Metabo geen partij is in deze. Als Metabo geen partij is, waarom stuurt hij er dan een mail naar toe? Of ben ik nou gekke Henkie...
Buiten dat er nog iets als fabrieksgarantie bestaat, als je daar een beroep op doet is Metabo natuurlijk weer wel partij, maar dat schijnt 'opa' niet te snappen. Of hij doet of hij het niet snapt.
Ik heb zo het idee dat er toch wel eens een vies luchtje aan dit hele gebeuren zou kunnen zitten, temeer omdat mijn eerste vraag als suggestief wordt benoemd, terwijl het absoluut niet suggestief bedoeld was... Maar als ik inderdaad de vinger onbedoeld op de zere plek heb gelegd (twee koppen proberen te bietsen), dan is de reactie naar mij toe niet eens zo vreemd. Dan zijn ze gewoon een beetje nijdig.
En dús ben ik er klaar mee.
*Edit*: Even een kleine aanpassing omdat ik na herlezen een iets ander beeld heb over een bepaald account hier aanwezig...
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 22 sep 2013 22:09
door plumber
Toch wel goed lezen hoor witte angora.
Er staat duidelijk mijn zoon dus dat is duidelijk.

Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 22 sep 2013 22:22
door Esceha
"eigen schuld dikke bult".
Ik zal het mijn zoon melden. Niettemin blijft het mijn kind en genaraal is men daaraan de grootste zorg verschuldigd, toch.....
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 22 sep 2013 22:50
door Esceha
Terzijde maar niettemin interessant. Bij een aankoop is de prijs in niet onbelangrijke mate bepalend. Dat was ook hier het geval en kwam de vakhandel dus niet te berde.
Ander voorbeeld: Vrij recent heb ik mijn accuboor vervangen door een Bosch 14,4 met een lithium Ion accu. Die is nu in de aanbieding bij Praxis van €169,= voor €138,58 met twee accu's. Ik heb bij Karwei voor dezelfde boor met één accu €80,= betaald (€100,= minus 20% korting.) Inclusief een actiebon van Bosch terzake van het gratis leveren van een tweede accu. Kortom, voor dezelfde set heb ik bij Karwei 88,58 minder betaald, dan bij Praxis, waaraan u geen algemeen negatieve mening omtrent Praxis gelieve te ontlenen.
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 25 sep 2013 12:20
door Esceha
Te uwer informatie:
Ook op mijn - een aantal dagen geleden - aan Gamma gezonden herinnering is niet gereageerd.
Derhalve blijkt mijn contatering in aanhef "Gamma service bestaat niet...." gegrond.
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 25 sep 2013 12:26
door witte angora
Ik denk niet dat je constatering gegrond is om drie redenen: jij bent niet de klant, dus je bent geen partij in deze; retouren kunnen gewoon naar de winkel gebracht worden, dat kan nu eenmaal niet via email; verder heb je al een vervangend exemplaar, dus wat wil je nog meer?
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 25 sep 2013 12:46
door Esceha
witte angora schreef:..... dus wat wil je nog meer?
Dat u reflecties plaatst die zinvol zijn.
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 25 sep 2013 12:56
door bprosman
Diverse foto's van machine+boorkop, dus machine+boorkop is gewoon een boor.
@WA,
Bij boormachine's voornamelijk bedoeld voor beton heeft de "standaard" boorkop een SDS aansluiting. Voor gewone spiraalboren wordt er dan nog een losse boorkop (die in de SDS aansluiting past) meegeleverd.
Zo iets dus :

Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 25 sep 2013 16:06
door Esceha
Bij de Metabo boorhamer van mij wel.
De door mijn zoon aangeschafte Metabo UHE 2250 Multi heeft echter een wissel systeem:
http://bit.ly/1eGTZRR
P.S.
Gamma heeft vandaag gerageerd, met de melding dat de winkel het aangegeven adres is. Daar viel echter niets te kiezen, behoudens voor een nog meer beschadigde koffer.
Re: Gamma service bestaat niet....
Geplaatst: 28 dec 2013 06:09
door leidsesleutels
rozemarijntje schreef:olaf79 schreef:Tsja, probleem opgelost. Mooi toch. Misschien heeft gamma toch met metabo contact gehad.
Ja of gewoon gelijk na aankoop terug gaan naar de gamma??ipv mailen?
wat je ook kan doen is het artikel retour brengen kan altijd namelijk na 30 dagen, doekje er overheen en klaar. Anders contact opnemen met Intergamma dat is namelijk het hoofdkantoor daar worden klachten echt serieus genomen, niet in discussie gaan met een verkoper gelijk de bedrijfsleider vragen.