LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eegaleasers. Sluit je aan!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Jan »

Beste Willy,

Natuurlijk gaat het me er niet om om jou te treffen op dit forum.
Waar het wel om gaat is dat mensen zand in de ogen wordt gestrooid en nu denken dat de race gelopen is. Fout!

Zand in de ogen door de uitspraken van het DSI en door uitspraken op dit forum die mensen in het duister laten of compleet op het verkeerde been zetten. De onzin die verspreid wordt, is enorm. Met als verdrietig resultaat dat mensen "rustig gaan slapen" waar ze in beweging moeten komen. Voor hun eigen rechten.

Wat doe JIJ als straks de deurwaarder op je stoep staat? Zul je toch uit je stoel moeten komen om open te doen.

Groet,
Jan

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door croosjes »

piet,albert en PAYBACK je moet DEXIA als Eegalease pas dagvaarde als de uitslag van het proces bekend is;wat kan je gebeuren als het contract toch al vernietigd is door de partner en er zijn toch geen kosten meer.vrgr.andre de croos

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Pieter »

Andre,

Niet mee eens.

Als je wacht op de eegaleasezaak voordat je dexia dagvaard er zijn er tientallen jaren voorbij.

Tijd is rijp, ook juridisch, om dexia te dagvaarden en je geld terug te eisen.

Mvg Pieter

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Andre,

Dexia heeft mij gedagvaard voor 3 maart a.s. ze waren mij voor want ik wilde hun dagvaarden.

Groet,

Albert.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door croosjes »

pieter,als Eegalease nu DEXIA dagvaard moet hij eerst bewijzen of het contract ""HUURKOOP"" is,hier is namelijk nog steeds geen duidelijkheid over.
Albert,ik weet dat DEXIA jouw gedagvaard heeft met andere woorde dit hoef jij dus niet te bewijzen daar zit het verschil in.Na de uitspraak in 2004 staan de gedupeerde van Eegaleasers er veel beter voor en DEXIA gaat toch denk ik niet door na de uitspraak 2004 tot de hogeraad.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Pieter »

Andre,

Door de vele dagvaardingen gaan de rechters om de tafel zitten en wordt er dus een breed gediscuseerd over de vraag Huurkoop wel of niet. 8)

Dus hang het niet meer af van 1 rechter etc.

Mvg Pieter

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door croosjes »

pieter,vandaar dat ik ook zei na uitspraak Eegalease staan we sterker.Maar blijf op je hoede want het is nog niet zover.vrgr.andre de croos

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Jan »

U vergeet een aspect te melden, heer Croosjes.

Of u nu vernietigd heeft of niet. Als Dexia uw beslissing, om buiten rechte tot vernietiging over te gaan, voor de rechter aanvecht, bent u genoodzaakt een advocaat in de arm te nemen. En dan begint uw rekening op te lopen. Niet iedereen heeft een ARAG/D contract en zal zelf voor de kosten opdraaien. Kosten die nergens verhaalbaar zijn.

m.vr.gr.
Jan Verbeek

gast_58

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door gast_58 »

Jan, maak niemand blij met een dode mus. De meeste rechtsbijstandverzekeringen dekken dit onderwerp niet. Dus je onderwerp is ook voor verzekerden van belang!
Groet
Ilse

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Jan »

Gast,

Ik maak niemand blij met een dode mus. Inderdaad, de gemiddelde standaard rechtsbijstandsverzekering dekt dit niet.

Mensen met een ARAG verzekering POLIS D (ARAG/D) hebben echter wél dekking. Het hangt helemaal van de polisvoorwaarden af.

Informeer jezelf.

GRoet,
Jan

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door croosjes »

jan,wat ik bedoel is dat de slag vaardiger bent als de rechter heeft geoordeeld dat het huurkoop is 2004,dat daarna DEXIA hogerberoep aantekend moeten hun weten maar feit is dat er dan huurkoop is.Dit heeft niets met je verzekering te maken en ik zeg het ook niet zomaar.vrgr.andre de croos

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Jan »

Dit is mijn laatste antwoord en dan stop ik. Ik ben bezig met een groep mensen om in actie te komen en daar besteed ik liever mijn energie aan dan aan dit soort versluimerene discussies.
Overigens gaat het hier om Eegaleasers en ik heb goede hoop op kwijtschelding schuld en terugbetaling van de inleg.

Aan Croosjes:
1) U geeft mensen advies te WACHTEN.

2) In de tussentijd kan DEXIA tot DAGVAARDING overgaan

3) Dan draaien de mensen ZELF voor de KOSTEN op.

4) Advies. VERENIG je met lotgenoten. Hou de advocaatkosten laag. Start gezamenlijk een procedure op.

5) Een tijd geleden sloot u elk berichtje van u af (en het waren er heel wat van gedichten tot gerechten) met ARAG/D! Wat ik maar wil zeggen is dat niet iedereen het zich kan veroorloven af te wachten omdat ze geen verzekering hebben die eventuele advocaatkosten afdekt. Zoals uzelf dus blijkbaar wel heeft.

Over en uit.

Groet.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door croosjes »

jan en payback,hoe laag zijn die kosten dan voor de gedupeerde""dat hoor je nou nooit?"" en""wanneer moeten die kosten betaald worden voor het proces of erna?"" noem is een bedrag? en is het doen voor de gedupeerde?.vrgr.andre de croos

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door Jan »

Bij een groep van 5:
1.250 + 6 % kantoorkosten + 19% BTW. Griffiekosten over de groep verdeeld.

Bij een groep van 10:
1.000 + 6 % kantoorkosten + 19% BTW. Griffiekosten over de groep verdeeld.

Wij gaan in ieder geval vrijdag van start. Zoals het er nu naar uitziet hebben we zeker 10 mensen.

Groet,
Jan

gast_58

Re: Eegaleasers. Sluit je aan!

Ongelezen bericht door gast_58 »

De meeste rechtsbijstandverzekeringen dekken dit onderwerp niet. Dus je onderwerp is ook voor verzekerden van belang
!

Jan, goed lezen! Slechte inleiding geef ik toe, maar het was juist heel positief!

Groeten
Ilse

Gesloten