| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe wordt je kapot gemaakt finianceel!!
-
Ad Verkaad
Re: Hoe wordt je kapot gemaakt finianceel!!
Onterecht toeslag ontvangen en niet direct terugbetaald maar in plaats daarvan uitgegeven, dus (hoe hard het ook klinkt) is het terecht dat de WSNP-aanvraag is afgewezen. Rechtbanken worden steeds strenger in het toetsen van de criteria om in aanmerking te komen voor de WSNP, want er schijnt ook wel misbruik van te worden gemaakt.Isabel1 schreef:wat ik even niet begrijp is waarom je de wsnp niet in mag. Want mij lijkt dit (maar het is niet zo dat ik hier echt verstand van heb) de enige goede oplossing om je te helpen je leven weer op orde te krijgen.
isabel
Het verzoek tot toelating tot de wsnp wordt alleen toegewezen als u in de vijf jaar voorafgaand aan het verzoek te goeder trouw bent geweest.Isabel1 schreef:wat ik even niet begrijp is waarom je de wsnp niet in mag. Want mij lijkt dit (maar het is niet zo dat ik hier echt verstand van heb) de enige goede oplossing om je te helpen je leven weer op orde te krijgen.
isabel
Als hun nog steeds denken dat er fraude gepleegd is met die huurtoeslagen dan kun je kennelijk die wsnp niet in.
dat begrijp ik ook nietIsabel1 schreef:wat ik even niet begrijp is waarom je de wsnp niet in mag. Want mij lijkt dit (maar het is niet zo dat ik hier echt verstand van heb) de enige goede oplossing om je te helpen je leven weer op orde te krijgen.
isabel
Het is niet terecht de belasting heeft de fout zelf erkend en wij waren het geld ook nodig en ik heb wel meerdere malen er wat aangedaan maar hun deden niets en daarbij die schuld is al meer dan 3 jaar weg dus daar gaat het nu niet om het gaat me nu om dat mijn ex mij zo achter laat en dan ook nog allemaal terug boekingen heeft gedaan waar ik voor op draai en die schuldhulp had eerder in moeten grijpen ....Ad Verkaad schreef:Onterecht toeslag ontvangen en niet direct terugbetaald maar in plaats daarvan uitgegeven, dus (hoe hard het ook klinkt) is het terecht dat de WSNP-aanvraag is afgewezen. Rechtbanken worden steeds strenger in het toetsen van de criteria om in aanmerking te komen voor de WSNP, want er schijnt ook wel misbruik van te worden gemaakt.Isabel1 schreef:wat ik even niet begrijp is waarom je de wsnp niet in mag. Want mij lijkt dit (maar het is niet zo dat ik hier echt verstand van heb) de enige goede oplossing om je te helpen je leven weer op orde te krijgen.
isabel
dit lijkt me een mooi moment voor een moderator om in te grijpen..anoniem35 schreef:Het is niet terecht de belasting heeft de fout zelf erkend en wij waren het geld ook nodig en ik heb wel meerdere malen er wat aangedaan maar hun deden niets en daarbij die schuld is al meer dan 3 jaar weg dus daar gaat het nu niet om het gaat me nu om dat mijn ex mij zo achter laat en dan ook nog allemaal terug boekingen heeft gedaan waar ik voor op draai en die schuldhulp had eerder in moeten grijpen .... en er is maar 1 oplossing voor dit alles om zelf uit het leven te stappen dan doe ik deze ellende mijn zoon niet aan want nederland is gek ze laten je vallen als een baksteenAd Verkaad schreef:Onterecht toeslag ontvangen en niet direct terugbetaald maar in plaats daarvan uitgegeven, dus (hoe hard het ook klinkt) is het terecht dat de WSNP-aanvraag is afgewezen. Rechtbanken worden steeds strenger in het toetsen van de criteria om in aanmerking te komen voor de WSNP, want er schijnt ook wel misbruik van te worden gemaakt.Isabel1 schreef:wat ik even niet begrijp is waarom je de wsnp niet in mag. Want mij lijkt dit (maar het is niet zo dat ik hier echt verstand van heb) de enige goede oplossing om je te helpen je leven weer op orde te krijgen.
isabel
dat wist ik niet (maar nu dus wel, en heb ik weer wat geleerd)Onterecht toeslag ontvangen en niet direct terugbetaald maar in plaats daarvan uitgegeven, dus (hoe hard het ook klinkt) is het terecht dat de WSNP-aanvraag is afgewezen. Rechtbanken worden steeds strenger in het toetsen van de criteria om in aanmerking te komen voor de WSNP, want er schijnt ook wel misbruik van te worden gemaakt.
@anoniem: ik begrijp dat je echt niet weet wat je moet doen, maar deze gedachte gaat je niet helpen om dat wel te weten. Als je je echt zo voelt op dit moment denk ik dat je er verstandig aan doet om meteen contact op te nemen met je huisarts. Deze kan je verder helpen, misschien met je probleem, maar al zeker met hoe je je op dit moment voelt.
Isabel
Ik ben al bij huisarts geweest en het gaat niet goed maar ik vecht door
-
Guardian72
Er zijn diverse hulpverleners en instanties die kunnen helpen - je moet er alleen zelf naar toe.anoniem35 schreef:Ik ben al bij huisarts geweest en het gaat niet goed maar ik vecht door
Vaak, in emotionele toestanden, lijkt dat een zware klus - maar ik wil je toch adviseren om zelf actief naar (extra) hulp te zoeken.
Via de huisarts is inderdaad stap 1 - die kan je eventueel alvast verwijzen naar instanties.
Veel tips heb ik niet- maar hou vol, en sterkte.