LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Positief kopen via Internet
Re: Positief kopen via Internet
Er is een nieuwe manier van mobiel bellen veel goed koper en beter
éénmalige inleg en dan per maand een heel kleine bedrag€4.95 sim kaart vergoeding en daar voor bel je 90 min.gratis per maand elke maand weer onderling met de kaart van het bedrijf.De rest €24.95 éémalig inleg klaar is kees.En als je naar andere provider belt 14.5 eurocent en dat is stuk goed koper dan een bij andere.En het leuke van alles is je kan het na een maand alweer opzeggen.
[email protected]
éénmalige inleg en dan per maand een heel kleine bedrag€4.95 sim kaart vergoeding en daar voor bel je 90 min.gratis per maand elke maand weer onderling met de kaart van het bedrijf.De rest €24.95 éémalig inleg klaar is kees.En als je naar andere provider belt 14.5 eurocent en dat is stuk goed koper dan een bij andere.En het leuke van alles is je kan het na een maand alweer opzeggen.
[email protected]
Re: Positief kopen via Internet
Tros Radar
Geplaatst op 29 Apr 2004 11:29 door Tros Radar
--------------------------------------------------------------------------------
Welkom op het forum van TROS Radar! Dit forum is bedoeld voor consumenten die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van TROS Radar behandeld zijn, maar natuurlijk ook alle andere consumentenzaken.
Gebruiksvoorwaarden
Om dit forum prettig en informatief te houden, zijn er een aantal simpele gebruiksvoorwaarden opgesteld waar iedere bezoeker zich aan dient te houden. De TROS heeft de mogelijkheid en de bevoegdheid om bezoekers ten alle tijden van het forum te weren indien deze bezoekers zich niet aan de Algemene Gebruikersvoorwaarden houden.
Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.
- Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
- Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
- Reclame-uitingen bevatten.
- Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.
- Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.
Privacy
Het e-mail adres dat u tijdens registratie voor dit forum opgeeft, wordt enkel gebruikt voor communicatie met de TROS. De TROS zal uw e-mail adres op geen enkele manier aan derden verstrekken.
Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die in het forum worden geplaatst. De TROS behoudt zich het recht voor om berichten zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, topics te sluiten of op slot te doen. Over het modereerbeleid en de Algemene Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op ieder moment te wijzigen.
Geplaatst op 29 Apr 2004 11:29 door Tros Radar
--------------------------------------------------------------------------------
Welkom op het forum van TROS Radar! Dit forum is bedoeld voor consumenten die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van TROS Radar behandeld zijn, maar natuurlijk ook alle andere consumentenzaken.
Gebruiksvoorwaarden
Om dit forum prettig en informatief te houden, zijn er een aantal simpele gebruiksvoorwaarden opgesteld waar iedere bezoeker zich aan dient te houden. De TROS heeft de mogelijkheid en de bevoegdheid om bezoekers ten alle tijden van het forum te weren indien deze bezoekers zich niet aan de Algemene Gebruikersvoorwaarden houden.
Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.
- Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
- Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
- Reclame-uitingen bevatten.
- Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.
- Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.
Privacy
Het e-mail adres dat u tijdens registratie voor dit forum opgeeft, wordt enkel gebruikt voor communicatie met de TROS. De TROS zal uw e-mail adres op geen enkele manier aan derden verstrekken.
Algemeen
De TROS kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die in het forum worden geplaatst. De TROS behoudt zich het recht voor om berichten zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, topics te sluiten of op slot te doen. Over het modereerbeleid en de Algemene Gebruikersvoorwaarden kan niet met de TROS worden gecorrespondeerd. De TROS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op ieder moment te wijzigen.
-
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45
Re: Positief kopen via Internet
Als we vanaf nu allen en altijd Croosie negeren dan is het ook snel over.
Kan die z'n eigen forum beginnen en zichzelf overtuigen.
QM
Kan die z'n eigen forum beginnen en zichzelf overtuigen.
QM
Re: Positief kopen via Internet
Al jaren bestel ik mijn motorspullen (onderdelen, kleding, echt alles) bij MOTOZOOM (voorheen LOUIS.com) Nooit een probleem gehad. Prima goedkope club!!!
WWW.MOTOZOOM.NL
WWW.MOTOZOOM.NL
Re: Positief kopen via Internet
Een positieve ervaring met Motozoom.nl?
U bent waarschijnlijk (helaas) een van de eerste in Nederland.
Ben je benieuwd hoe die firma werkelijk met klanten omgaat,
lees dan maar eens bij het motorforum www.motor-forum.nl dan
wordt het iets duidelijker.
Een goed alterntief: www.louis.de Wel in Duitsland, maar prima leveringen.
U bent waarschijnlijk (helaas) een van de eerste in Nederland.
Ben je benieuwd hoe die firma werkelijk met klanten omgaat,
lees dan maar eens bij het motorforum www.motor-forum.nl dan
wordt het iets duidelijker.
Een goed alterntief: www.louis.de Wel in Duitsland, maar prima leveringen.
Re: Positief kopen via Internet
Leuk al deze reacties.
Ik koop zelf 80 procent van mijn goederen via het internet. Enige jaren geleden is het begonnen met de aanschaf van een boek maar nu wordt ook complete huisraad besteld. Het bevalt ons uitstekend en je betaald een stuk minder dan in een winkel.
Geen lange wachtrijen, geen zeurende mensen die in je nek lopen te hijgen, geen zeurende klanten die 1 minuut wachten te lang vinden, kortom... Internet is my shoppingworld
Fenk.
Ik koop zelf 80 procent van mijn goederen via het internet. Enige jaren geleden is het begonnen met de aanschaf van een boek maar nu wordt ook complete huisraad besteld. Het bevalt ons uitstekend en je betaald een stuk minder dan in een winkel.
Geen lange wachtrijen, geen zeurende mensen die in je nek lopen te hijgen, geen zeurende klanten die 1 minuut wachten te lang vinden, kortom... Internet is my shoppingworld
Fenk.
Re: Positief kopen via Internet
[/b]Niet alles gaat mis op internet.
Heb kleding gekocht op grote afstand bij www.siam-trading.com en de shirts waren binnen 5 dagen in Holland.
Waarbij opviel de goede communicatie, kwaliteit en de servise !
Een aanrader !
Heb kleding gekocht op grote afstand bij www.siam-trading.com en de shirts waren binnen 5 dagen in Holland.
Waarbij opviel de goede communicatie, kwaliteit en de servise !
Een aanrader !
Re: Positief kopen via Internet
GOEDE ERVARING:
Ik heb ontzettende GOEDE ervaringen met Informatique!
Snel, eerlijk en goed keuzes genoeg vooruitbetalen of gewoon onder rembours geen probleem! Perfecte service ook bij foute bestelling het word zo verwisseld. Het enige min untje is nog dat ze eigenlijk ook op moeten draaien voor het terug sturen van eventuele defecte onderdelen, dat is naar hun zeggen voor eigen rekening. Terwijl dat volgens mij gewoon vergoed moet worden!
http://www.informatique.nl
GOEDE ERVARING
Bol.com! Goede service altijd alles netjes en vlot inhuis en... pas betalen zodra je je producten hebt gekregen end at vind ik wel heel goed van Bol.com!
http://www.bol.com
GOEDE ERVARING:
CDRwinkel.nl Snel, een voudig en alles was er netjes en de slechte reacties op producten die niet werkte die mensen zijn slecht heb nu de slechtste producten geprobeerd en heb nog geen een keer iets weg moeten gooien. Alleen 1 dvdtje maar dat was mijn fout. Alle producten zijn tip to in orde alleen de mensen kunnen gewoon niet branden of wilen teveel te gelijk! Nogmaals GEEN problemen!
http://www.cdrwinkel.nl
SLECHTE ERVARING
Proxis wel okeej dat ze gratis leveren ze geven alelen op de website aan dat een boek 1-5 werkdagen levertijd heeft en dan na veel mailtjes waar je NATUURLIJK GEEN reactie op krijgt, toen 2maanden later een lullig mailtje. Excuus we kunnen het boek niet krijgen via onze leveranciers. Uw geld is meteen terug geboekd. Nou meteen??? Was inmiddels weer 1 maand daarna voor ik het terug had.
Vind de service niet zo goed van Proxis.
SLECHTE ERVARING
Nog een bedrijf met erg SLECHTE service: GSM Easy!
Reageren niet op mailtjes, of je krijgt een lullig standaard briefje in je mailbox. Wacht nu al 3 weken op mijn telefoon die binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Maar geen reactie, als je het nummer beld (0900) dan sta je lekker in de wacht en word je niet veel wijzer. Kortom Slechte service!
TIP: ALs je het niet vertrouwd doe het dan onder rembours!!!
Vaak heb je de producten sneller (zij willen immers snel geld zien) en je weet zeker dat je je producten hebt. Controleer dus voor je tekend bij de TGP (of wat ook) of je ook echt je roducten hebt en niet een doos stenen. Trek die doos open en teken daarna pas!
Veel Succes!!!!
Arend[/url][/b]
Ik heb ontzettende GOEDE ervaringen met Informatique!
Snel, eerlijk en goed keuzes genoeg vooruitbetalen of gewoon onder rembours geen probleem! Perfecte service ook bij foute bestelling het word zo verwisseld. Het enige min untje is nog dat ze eigenlijk ook op moeten draaien voor het terug sturen van eventuele defecte onderdelen, dat is naar hun zeggen voor eigen rekening. Terwijl dat volgens mij gewoon vergoed moet worden!
http://www.informatique.nl
GOEDE ERVARING
Bol.com! Goede service altijd alles netjes en vlot inhuis en... pas betalen zodra je je producten hebt gekregen end at vind ik wel heel goed van Bol.com!
http://www.bol.com
GOEDE ERVARING:
CDRwinkel.nl Snel, een voudig en alles was er netjes en de slechte reacties op producten die niet werkte die mensen zijn slecht heb nu de slechtste producten geprobeerd en heb nog geen een keer iets weg moeten gooien. Alleen 1 dvdtje maar dat was mijn fout. Alle producten zijn tip to in orde alleen de mensen kunnen gewoon niet branden of wilen teveel te gelijk! Nogmaals GEEN problemen!
http://www.cdrwinkel.nl
SLECHTE ERVARING
Proxis wel okeej dat ze gratis leveren ze geven alelen op de website aan dat een boek 1-5 werkdagen levertijd heeft en dan na veel mailtjes waar je NATUURLIJK GEEN reactie op krijgt, toen 2maanden later een lullig mailtje. Excuus we kunnen het boek niet krijgen via onze leveranciers. Uw geld is meteen terug geboekd. Nou meteen??? Was inmiddels weer 1 maand daarna voor ik het terug had.
Vind de service niet zo goed van Proxis.
SLECHTE ERVARING
Nog een bedrijf met erg SLECHTE service: GSM Easy!
Reageren niet op mailtjes, of je krijgt een lullig standaard briefje in je mailbox. Wacht nu al 3 weken op mijn telefoon die binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Maar geen reactie, als je het nummer beld (0900) dan sta je lekker in de wacht en word je niet veel wijzer. Kortom Slechte service!
TIP: ALs je het niet vertrouwd doe het dan onder rembours!!!
Vaak heb je de producten sneller (zij willen immers snel geld zien) en je weet zeker dat je je producten hebt. Controleer dus voor je tekend bij de TGP (of wat ook) of je ook echt je roducten hebt en niet een doos stenen. Trek die doos open en teken daarna pas!
Veel Succes!!!!
Arend[/url][/b]
Re: Positief kopen via Internet
Ook ik bestel vaak kleding via het internet voor mijn twee dochters en heb veel positieve ervaringen met bimkids. Heel veel keus van bekende merken ( Mexx, Ragazzi, enz). Ze zijn heel snel met het versturen van de kleding en ook als de kleding niet goed is heb je binnen een paar dagen je geld weer terug. Complimenten voor diegene die hier verantwoordelijk voor is.
Re: Positief kopen via Internet
Koop nooit kleding bij go-kidzz.nl, een heele slechte service m.b.t. retourneren van je geld. Emails worden niet beantwoord telefoon wordt niet opgenomen. Behalve als er besteld wordt dan wordt je email gelijk beantwoord . Waardeloos, een hele slechte service. Wel goede ervaringen heb ik met bimkids.nl en ook tinino is een hele goede.
Re: Positief kopen via Internet
Heb inmiddels ervaring met meerdere bedrijven.
De meer bekendere postorderbedrijven Wehkamp, Otto, Neckermann, eigenlijk nooit problemen mee. (Behalve een betaling via girotel bij Wehkamp, die is op de één of andere manier niet goed daar aangekomen. Aantal keer een aanmaning gehad, terwijl ik kopie afschrift verzonden had. Zal mekaar net gekruist hebben, want inmiddels probleem opgelost. Met advies om altijd goed een kenmerk te vermelden. Blijkbaar was dit verkeerd gegaan...)
Ook bij kruidvat, Ulla Popken, Yves Rocher en Bol.com wel eens besteld, zelfde conclusie: gaat prima.
Onbekendere bedrijven (voor mij althans): Tchibo en Bonprix kan alleen maar zelfde conclusie trekken: niks mis mee. Tchibo heeft allerlei dingen (kleding tot keukenspullen) en een regelmatig wisselend aanbod met eigen thema's. Leuke spullen, maar er moet wel net iets voor je bij zitten. Bonprix: ben ik tot nog toe zeer tevreden over! Eerste keer dat ik op de site keek, hadden ze een ruim aanbod (heb het idee dat het nu een paar weken later wat minder is). Na bestelling bleek dat het prima kleding is voor een bedrag van drie keer niks. Zou dit zeker willen aanraden!
Mijn conclusie is eigenlijk dat bij de bekendere bedrijven kopen op afstand en eventueel via internet ideaal is. Wij werken allebei fulltime en dan heb je niet altijd zin om te winkelen of wat dan ook. Nu kun je in je eigen tijd dingen uitzoeken.
De meer bekendere postorderbedrijven Wehkamp, Otto, Neckermann, eigenlijk nooit problemen mee. (Behalve een betaling via girotel bij Wehkamp, die is op de één of andere manier niet goed daar aangekomen. Aantal keer een aanmaning gehad, terwijl ik kopie afschrift verzonden had. Zal mekaar net gekruist hebben, want inmiddels probleem opgelost. Met advies om altijd goed een kenmerk te vermelden. Blijkbaar was dit verkeerd gegaan...)
Ook bij kruidvat, Ulla Popken, Yves Rocher en Bol.com wel eens besteld, zelfde conclusie: gaat prima.
Onbekendere bedrijven (voor mij althans): Tchibo en Bonprix kan alleen maar zelfde conclusie trekken: niks mis mee. Tchibo heeft allerlei dingen (kleding tot keukenspullen) en een regelmatig wisselend aanbod met eigen thema's. Leuke spullen, maar er moet wel net iets voor je bij zitten. Bonprix: ben ik tot nog toe zeer tevreden over! Eerste keer dat ik op de site keek, hadden ze een ruim aanbod (heb het idee dat het nu een paar weken later wat minder is). Na bestelling bleek dat het prima kleding is voor een bedrag van drie keer niks. Zou dit zeker willen aanraden!
Mijn conclusie is eigenlijk dat bij de bekendere bedrijven kopen op afstand en eventueel via internet ideaal is. Wij werken allebei fulltime en dan heb je niet altijd zin om te winkelen of wat dan ook. Nu kun je in je eigen tijd dingen uitzoeken.
Re: Positief kopen via Internet
Al een aantal keren heb ik via internet wat bestel bij Schlecker. Nog nooit problemen mee gehad, en ook nu niet. Een pakje kon niet bij mij bezorgd worden omdat ik tweemaal niet thuis was. Heb vanmiddag de vervoerder gebeld maar het was al teruggestuurd naar Schlecker. Meteen direkt Schlecker een mailtje gestuurd en binnen 2 uur heb ik een reactie gekregen. Helaas moest ik wel opnieuw bestellen, maar dat vind ik geen probleem. Dat ik zo snel een reactie krijg, dat vind ik heel erg positief.
Re: Positief kopen via Internet
Afgelopen maandag iets besteld bij www.bettyswinkel.nl (spullen voor en met katten) en vanmorgen op mijn werk bezorgd, in perfecte staat. Top!!
Re: Positief kopen via Internet
Vrijdagochtend een monitor besteld bij www.nowthatsit.nl , 's middags betaald en zaterdagmiddag is ie al bezorgd. Supersnel dus!
Re: Positief kopen via Internet
Ik koop op een internationale site.
www.onegrp.com/?europe
Via creditcard nooit problemen.
Zouden er problemen komen helpt het Creditcardbedrijf hier in Nederland je direct.
Maar ik merk wel dat Nederlanders in het algemeen kopen op een Ned.site, waarschijnlijk omdat ze geen creditcard hebben en daarom vaak toch te veel betalen.
Om een Creditcard te bezitten dien je wel voldoende creditwaardig te zijn.
www.onegrp.com/?europe
Via creditcard nooit problemen.
Zouden er problemen komen helpt het Creditcardbedrijf hier in Nederland je direct.
Maar ik merk wel dat Nederlanders in het algemeen kopen op een Ned.site, waarschijnlijk omdat ze geen creditcard hebben en daarom vaak toch te veel betalen.
Om een Creditcard te bezitten dien je wel voldoende creditwaardig te zijn.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 05 sep 2005 20:50
Re: Positief kopen via Internet
De digital revolutionvoor cartridges ed, goedkoop en perfecte levering!
ben er erg tevreden over, en de prijs kan aanzienlijk schelen met de winkels.
ben er erg tevreden over, en de prijs kan aanzienlijk schelen met de winkels.
Re: Positief kopen via Internet
De afgelopen 5 jaren al tientallen keren iets gekocht bij intetnetbedrijven zowel in Nederland, USA als Duitsland. Werkelijkwaar nog nooit een probleem gehad! Wel altijd even goed kijken waar je koopt en dan is vooruitbetalen ook geen probleem. Heb voor een setje luidsprekers eens 800 euro vooruitbetaald aan een Duitse Ebay-er. Spul kwam 1 week later netjes ingepakt binnen in nieuwstaat. Nog een voorbeeld. Vorige week een Dornbracht kraan voor 180 euro gekocht bij iemand, vooruitbetaald 3 dagen later kwam ie binnen. Kraan heeft een adviesprijs van rond de 370 euro.
Het grote voordeel van kopen via Internet is dat je op je gemak kunt rondkijken, rpijzen vergelijken specificaties nalezen zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. En last but not least: de goederen zijn dikwijls veel goedkoper!
Het grote voordeel van kopen via Internet is dat je op je gemak kunt rondkijken, rpijzen vergelijken specificaties nalezen zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. En last but not least: de goederen zijn dikwijls veel goedkoper!
Re: Positief kopen via Internet
Ik bestel regelmatig bij bol.com en ben zeer tevreden. Ook over Viking direct ben ik tevreden.
en als je in zuidholland woont dan bezorgd www.diertotaalservice gratis je spullen. Ik maak er regelmatig gebruik van voor m'n 2 katten. Eigenlijk krijg je het al de volgende dag.
Groeten,
Willeke
en als je in zuidholland woont dan bezorgd www.diertotaalservice gratis je spullen. Ik maak er regelmatig gebruik van voor m'n 2 katten. Eigenlijk krijg je het al de volgende dag.
Groeten,
Willeke
Re: Positief kopen via Internet
Zelf bestel ik ook alles via internet, vakanties, cd´s, zelfs mijn avondeten. Ik heb nooit problemen gehad altijd op tijd geleverd en financieel klopte ook altijd alles. Alle spullen bestel ik via http://www.vindsnel.nl, hier kun je ook makkelijk alle aanbieders vergelijken en er staan ook veel informatieve links op. Echt een aanrader!
Groet,
Fraude
Groet,
Fraude
Re: Positief kopen via Internet
Ik heb besteld bij de sensitiveshop, en daarbij heeft TPG een fout gemaakt bij het bezorgen. Toen ze het hoorden hebben ze gelijk een nieuw pakket gestuurd, allemaal prima in orde! Betalen met een acceptgiro..helemaal top.
Ook bij Schlecker, Wehkamp en Opus nooit problemen.
groetjes Lisette
Ook bij Schlecker, Wehkamp en Opus nooit problemen.
groetjes Lisette