Pagina 2 van 2

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 19:59
door Fleurtjuh666
Har06 schreef:
ciske schreef:
Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
:lol: Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance?? :lol:
Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen. :oops:
Ergens heb je wel een punt, echter (even heel kinderachtig gezegd): als ik morgen naar de ferarri-dealer ga, en zeg dat ik m'n auto in de prak heb gereden, maar dat het al een mooi vierkant blokje ergens op een schroothoop is, krijg ik ook geen nieuwe....
Ik wil zeker niet zeggen dat ik uw verhaal in twijfel trek, ik ben er niet bij geweest, maar ik maak op mijn werk zeer vaak de andere kant van dit verhaal mee. Mensen zijn hun bril 'kwijt', en willen dan onder garantie een nieuwe....Of ze beweren dat de bril onherstelbaar beschadigd is, maar helaas, ze kunnen 'm nergens meer vinden, of we maar onder garantie een nieuwe willen maken? :lol: Ik zou willen dat ik het verzon, kan een boek schrijven over wat voor 'smoesjes' we soms horen :lol:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 20:08
door Prolix
Fleurtjuh666 schreef:.. Ik zou willen dat ik het verzon, kan een boek schrijven over wat voor 'smoesjes' we soms horen ..
Als ik hier moet gaan neerzetten wat ìk allemaal voor verhalen heb moeten aanhoren van klanten... poeh. Mensen zonder internet, omdat er was ingebroken, op klaarlichte dag terwijl ze in de achtertuin zaten. Laptops, spelcomputers TV.. alles lag er nog. De inbreker had alleen het WiFi Accesspoint meegenomen. Maar wel netjes afgekoppeld, dus de kabeltjes hadden ze nog...En ondertussen kon ik met een trace op MAC het accesspoint terugvinden op het WAN-IP van de beller...

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 20:34
door Har06
Prolix schreef:
Fleurtjuh666 schreef:.. Ik zou willen dat ik het verzon, kan een boek schrijven over wat voor 'smoesjes' we soms horen ..
Als ik hier moet gaan neerzetten wat ìk allemaal voor verhalen heb moeten aanhoren van klanten... poeh. Mensen zonder internet, omdat er was ingebroken, op klaarlichte dag terwijl ze in de achtertuin zaten. Laptops, spelcomputers TV.. alles lag er nog. De inbreker had alleen het WiFi Accesspoint meegenomen. Maar wel netjes afgekoppeld, dus de kabeltjes hadden ze nog...En ondertussen kon ik met een trace op MAC het accesspoint terugvinden op het WAN-IP van de beller...


zo een politieman/vrouw aan het werk, wordt tijd ook,

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 20:42
door Prolix
Politie?

Elke beetje-IT-er kan tracen, tegenwoordig kan ook onze schoonmaakster het. Je doet vreemde aannames Har06, pas er aub mee op.

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 12 okt 2013 12:53
door Har06
ciske schreef:
trail46 schreef: Je kan je (nick) naam wijzigen maar je blijft dezelfde zeur met het gelijke deuntje.

@Har06. Natuurlijk begrijp ik wel je frustratie hierover, echter na het weggooien heb je helemaal geen poot meer om op te staan en kan je coulance wel vergeten.Jammer, dat dan weer wel. :wink:

Juist die zelfde indruk had ik ook.

Die Har weet het heus wel, dat die niks meer kan vragen :lol: Maar proberen kan altijd

Inmiddels 5 st dezelfde mails naar Redhound gestuurd, uiteraard geen reactie , natuurlijk weet ik inmiddels dat ik geen poot heb om op te staan.

Redhound weet dat het betreffende product niet voldoet aan hun verkoop omschrijving, het kunstof houdertje met 4 draaipunten zakt door het gewicht van een speaker door z,n draaipunjes heen , jammer maar helaas, zij kunnen het proefondervindelijk vaststellen door een test uit te voeren :mrgreen: .

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 12 okt 2013 17:30
door Radar
Een aantal berichten verwijderd door de Moderator i.v.m. off topic gaan