LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Saturn Amersfoort: Oude laptop in een nieuw doosje

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Matthijs-O

Re: Saturn Amersfoort: Oude laptop in een nieuw doosje

Ongelezen bericht door Matthijs-O »

Bedankt voor alle reacties.

Na een aangetekende brief (van 3 kantjes) waarbij ik mijn volledige klacht nogmaals beschrijf ben ik teruggebeld door het hoofdkantoor van Saturn, door een meneer die me beloofde er vaart achter te zetten, maar de klantenservice van de Saturn in Amersfoort nog niet te pakken had kunnen krijgen (grappig he?). Kort daarna kreeg ik een brief dat de afhandeling nu weer verliep via Saturn Amersfoort.

Saturn Amersfoort heeft mij verzekerd dat het echt niet om een tweedehandsje ging (geen concreet bewijs, los van dat deze laptop maar aan één persoon is verkocht, wat mij vrij logisch lijkt), en dat de reparatie van de software gratis gedaan zou worden, maar dat de rest of betaald, of van af gezien moet worden.

Concreet; Ze installeren even mijn windows opnieuw (van een nieuwe laptop?) en zeggen daarmee de juiste oplossing te leveren voor al mijn uitsluitend hardware problemen.

Ik probeer nu alweer een week het hoofdbureau te pakken te krijgen, maar probeer dat maar eens te doen buiten je werktijden!

alfatrion

Re: Saturn Amersfoort: Oude laptop in een nieuw doosje

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik adviseer altijd om zoveel mogelijk schriftelijk te communiceren bij klachten na de koop.

Zou het geen idee zijn om de koop te ontbinden, zodat u elders een computer kunt kopen?

Gesloten