LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank wist rekening nummers in mijn internetbankieren acc

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Jolijn

Re: Rabobank wist rekening nummers in mijn internetbankieren acc

Ongelezen bericht door Jolijn »

@asterix, Ik denk dat als je het andere topic van TS erbij leest, het helemaal duidelijk is.

asterix346

Ongelezen bericht door asterix346 »

Jolijn schreef:@asterix, Ik denk dat als je het andere topic van TS erbij leest, het helemaal duidelijk is.
Nou, toch niet. TS schrijft op 28 oktober dat ze bericht heeft van haar bank. En dat dat binnen 24 uur was. Dat suggereert dat ze pas op 27 oktober heeft geklaagd. De foute overboeking was echter al in augustus. Het wissen van het adresboek in september.

Misschien kan TS beter e.e.a. beperken tot 1 topic, en de tijdlijn van de gebeurtenissen eens op een rijtje zetten. Nu blijft het een vaag verhaal.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dat snelle antwoord is misschien dit?

De Rabobank kan zien dat er een virus op mijn computer zit, maar van welke computer ik de overboeking heb gemaakt kunnen of willen ze niet aangeven.

Het antwoord hoe het kon dat er naar een onbekende organisatie is overgeboekt ivp naar eigen spaarrekening, kwam binnen 24 uur.

Misschien kan TS beter e.e.a. beperken tot 1 topic, en de tijdlijn van de gebeurtenissen eens op een rijtje zetten.
1 topic is idd een goed idee.

Miranda32

Ongelezen bericht door Miranda32 »

asterix346 schreef:
Jolijn schreef:@asterix, Ik denk dat als je het andere topic van TS erbij leest, het helemaal duidelijk is.
Nou, toch niet. TS schrijft op 28 oktober dat ze bericht heeft van haar bank. En dat dat binnen 24 uur was. Dat suggereert dat ze pas op 27 oktober heeft geklaagd. De foute overboeking was echter al in augustus. Het wissen van het adresboek in september.

Misschien kan TS beter e.e.a. beperken tot 1 topic, en de tijdlijn van de gebeurtenissen eens op een rijtje zetten. Nu blijft het een vaag verhaal.

Astrix; waar staat dat de foute overboeking in augustus was ?

asterix346

Ongelezen bericht door asterix346 »

Miranda32 schreef: Astrix; waar staat dat de foute overboeking in augustus was ?
Je schreef zelf dat het adresboek geleegd is op 25 september. En ook schreef je:
Miranda32 schreef:De foutieve overboeking was eerst de overboeking is met nog een andere overboeking tegelijkertijd gemaakt en verzonden, deze is goed aangekomen.
ICCO had ik nog nooit van gehoord en hun bankrekening nummer was niet bij mij bekend.
Het wissen van het telefoonboek zit +/- een maand tussen.
Vandaar mijn conclusie dat de foutieve overboeking in augustus is gedaan.
Is die conclusie niet juist dan?

Miranda32

Ongelezen bericht door Miranda32 »

Excuzes, ik kon niet erugvinden dat ik de maand ergens had geschreven, het klopt, maar voordat ik echt met de bank in overleg ben gegaan had ik het geld terug .
Na zo'n 6 weken konden ze dus binnen 24 uur aangeven dat het een virus was.

Maar goed de Rabo medewerkers hebben inmiddels zelf genoeg aan hun hoofd.

Dank je wel voor het reageren.

Gesloten