Pagina 2 van 3
Re: TPG Post
Geplaatst: 08 mei 2004 20:14
door Gast
sjonge jonge wat een mopperaars hier om nix.... tegenwoordig stop je geen geld meer in een enveloppe, of het moet voor een verjaardag zijn oid, maar ja dan zal het niet om muntstukken gaan...
persoonlijk heb ik nog nooit meegemaakt dat er iets fout ging bij kpn, dus....................
Re: TPG Post
Geplaatst: 11 mei 2004 11:30
door TPG weg ermee!
Wat heeft KPN hiermee te maken?
Daarnaast: Je kunt niet ontkennen dat er regelmatig iets mis gaat bij TPG en dat men kennelijk niet in staat is om klachten op goede wijze af te handelen. Dat het bij jou toevallig wel goed is gegaan is waarschijnlijk een kwestie van geluk of je verstuurd mogelijk weinig post! Dat het goed gaat is eerder uitzondering dan regel....
Re: TPG Post
Geplaatst: 11 mei 2004 11:55
door Filiz Ozdemir- Kartal
Sinds twee jaar verblijf ik in Amsterdam Oost en ik heb continu problemen met de post. Het is al zo vaak voorgekomen dat mijn post niet bezorgd wordt of misschien wel verkeerd wordt bezorgd. Ik heb meerdere malen bij verschillende buren nagevraagd of er post bezorgd wordt met mijn naam en adres erop. Tot op heden heb ik hier geen positieve reacties op gehad.
Ik heb ook een keer een klacht ingediend bij TPG post en ik kreeg een brief terug met de mededeling dat er een sticker met de tekst "Let op" geplakt zou worden op mijn post. Ik krijg mijn post gewoon niet bezorgd dus ik kan ook niet concluderen dat dit ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Tot op heden is er niets veranderd aan de situatie en ik baal er ontzettend van, want ik loop veel belangrijk nieuws of giro's mis waardoor ik vervolgens hogere bedragen moet betalen.
Het blijkt dat TPG post op geen enkele wijze onderzoek kan doen naar het feit of alle post netjes en juist worden afgeleverd. Er wordt geen administratie bijgehouden. Dit zorgt ervoor dat sommige postbodes hun werk niet nauwkeurig uitvoeren. Er moeten strengere maatregelen genomen worden en zolang dit niet gebeurt zullen we dit soort problemen altijd blijven houden.
Ik hoop van harte dat er via het programma Radar stappen worden ondernomen tegen deze problemen en dat er landelijk iets aan wordt gedaan.
Filiz
Re: TPG Post
Geplaatst: 11 mei 2004 20:23
door Gast
Vreemd dat sommige mensen constant problemen hebben en sommige nooit of zelden.
Krijg zelf gem. 4 a 5 afschriften ABN-AMRO (per week), NOG NOOIT EENTJE GEMIST.
En dan willen sommige mensen beweren dat zij iedere keer verkeerde post krijgen of post niet krijgen.
Je hoort de mensen niet over de post, die wel bezorgd wordt waar helemaal geen nummer, postcode, POSTZEGEL ( ZAL DE POSTBODE WEL GEPIKT HEBBEN ) opstaat of verkeerd adres.
Toch wel leuk als je verjaardagkaart toch nog aankomt, met al die fouten.
Dit komt vaker voor dan men denkt, ik kan het weten.
Re: TPG Post
Geplaatst: 12 mei 2004 07:45
door Gast
heej!!
waarom krijg jij zo vaak bankafschriften?
ik krijg ze maar 1x per 14 dagen!!!
en vroeger hield ik de boel dan bij via de RABOFOON, maar ja, die was toen nog gratis
maar even over dit onderwerp
ik heb nog nooit problemen met de post gehad
1 x met selectvracht, dus ik bestel niets meer wat via selectvracht word gebracht, die trekken zich toch niets van je klacht aan.
maar er zijn zoveeeeeeel postbodes
en medewerkers
in elke baan heb je rotte appels, laten we niet alle mensen over 1 kam gaan scheren
Re: TPG Post
Geplaatst: 12 mei 2004 19:09
door Gast
misschien minder bankzaken???
nee grapje
ik heb nooit problemen met de postbezorgers
jullie moeten niet meteen gaan wijzen omdat er misschien enkele verkeerde medewerkers tussen zitten.
dat kom je overal tegen
in de supermarkt kom je de ene keer ook een cassiere tegen die goed terug geeft en je hebt er altijd wel 1 bij die te weinig terug geeft.
bij de tandarts is er altijd wel een tandarts die je zeer doet met die rotboor
heb ik zijn collega dan voel ik niks
en zo ook in de ziekenhuizen, de ene zuster loopt dr benen onder dr kont vandaan, de andere drinkt liever koffie in de koffiekamer
BAS
Re: TPG Post
Geplaatst: 13 mei 2004 14:56
door Gast
Zo mag ik het horen.
Mensen moeten eens naar zichzelf kijken, zij maken toch ook fouten op hun werk, of niet soms..................
Re: TPG Post
Geplaatst: 14 mei 2004 07:54
door redebo
Natuurlijk maakt iedereen wel eens een fout.
Maar als iemand bij ons een fout maakt, zal het BEDRIJF er alles aan doen om de fout te herstellen of de schade te vergoeden.
Wanneer iemand bij TPG een fout maakt trekt TPG zijn handen er van af. Zij zijn niet verantwoordelijk ook al betaal je ervoor dat iets OP jouw adres bezorgd wordt (porto).
Re: TPG Post
Geplaatst: 14 mei 2004 08:35
door Gast
dat is dan een domme fout van de TOP van TPG
die zouden dan hun personeel moeten aanspreken.
maar het is niet de fout van alle medewerkers.
als mijn collega niet te vertrouwen is of erg nonchalant omspringt met spullen van een ander dan kom ik daar nooit achter.
Re: TPG Post
Geplaatst: 15 mei 2004 02:34
door wh
Opvallend: ik ben nu 62 en woon sinds een jaar of 10 in Amsterdam; voordien nooit last gehad dat post niet bezorgd werd, maar hier is het schering en inslag. Aan wie ligt dat, ik heb er geen antwoord op.
Re: TPG Post
Geplaatst: 15 mei 2004 19:06
door Gast
redebo,
voor welk bedrijf werk jij, dan kunnen
wij wel oordelen of zij er alles aan doen om de fout te herstellen.
Dat zeggen de mensen van TPG ook over hun eigen bedrijf, dat zij er alles aan doen om de fout te herstellen.
De buitenwereld denkt daar kennelijk anders over.
Bedrijf ???????????????????????????
Re: TPG Post
Geplaatst: 10 jun 2004 20:56
door Gast
TPG maakt huis wel af en toe een fout maar niet zo veel als jullie beweren. Het is bewezen dat TPG de beste kwaliteit leverd qua bezorging, dat kan je van SELECTMAIL SANDD en de overigen niet zeggen.
Ik werk zelf bij TPG en kreeg eens een klacht van iemand terwijl ik zeker wist dat diegene die dag geen post had en ik daar niet geweest ben, collega van mij krijgt week later klacht van zelfde persoon, aangebeld en gevraagd of ze de verkeerde brief waar het om ging nog in huis hadden, ja dus,,.... welke stempel stond er op???? die van selectmail......
selectmail heeft ook belastingbrieven in kledingcontainers gedumpt en wie kon de schade herstellen?? TPG
Re: TPG Post
Geplaatst: 05 aug 2004 02:50
door amsterdam
Fijn dat er veel reacties zijn gekomen op het onderwerp.
Dat sommige pakketten niet door TPG worden bezorgd, maar door bv. selektvracht, is waar.
Maar toen ik mijn klachten indiende bij de TPG vroegen zij wie de afzender was (Bol.com/ECI) en zij hebben mij toen niet verteld dat dat door een ander bedrijf bezorgd wordt, dus blijkbaar is die bezorging wel in hun handen.
Vorige zomer was een kaart met geld ingesloten opengemaakt en het geld was weg, dit jaar is de hele kaart nooit aangekomen.
Momenteel wacht ik al dagen op een pakje van Amazon, en heb TPG gebeld, maar zij zeggen dat dat toch echt niet via hun loopt. Hopelijk kan Amazon opheldering geven door bekend te maken via welke weg hun zendingen verstuurd worden. Dat is nog even afwachten dus.
Het kan zijn dat de postbezorging hier plaatselijk (Amsterdam) een probleem is, ik krijg wekelijks post voor mensen die in andere straten wonen en een andere postcode hebben. Alleen hun huisnummer komt overeen met dat van mij.
Re: TPG Post
Geplaatst: 05 aug 2004 11:16
door Gast
Vandaag heb ik van TPG Post een totaal natgeregend pakket ontvangen, met een doorweekt boek!
Bedankt TPG!
Re: TPG Post
Geplaatst: 05 aug 2004 11:35
door Ralfjuh.com
ik woon op een adres wat enkele jaren geleden is ontruimd door de politie, nu is het pand van eigenaar verwisseld en woon ik er
, maar de TPG/PTT blijft er een blokkade op houden (dat schijnt normaal te zijn als een pand gedurende langere tijd leeg staat) maar nu met gevolg dat ik hele belangrijke post gemist heb en dus een probleem heb....waar blijft de TPG? nergens!
Re: TPG Post
Geplaatst: 05 aug 2004 20:29
door calastra
even over de problemen met selektvracht. Ik werk zelf bij een depot en het is helaas zo dat je werkt met verschillende mensen. De een die doet het heel erg goed en een ander maakt er een zooitje van. Het is wel zo dat als je een klacht deponeert via het bedrijf waar je iets besteld hebt dat er een "navraag" komt. Deze word naar het desbetreffende depot gestuurd en die moet daar antwoord op geven. Als een besteller tegenwoordig een gegronde klacht krijgt, krijgt hij eerst een gele kaart, na 2 gele kaarten dan word het een rode kaart en kan ontslag volgen.
Helaas is het ook zo dat elk depot een eigen depothouder heeft en soms nemen het die ook niet te nauw, maar selektvracht werkt er hard aan om de kwaliteit omhoog te krijgen.
Ik bestel zelf ook regelmatig en heb geen problemen met selektvracht, tpg of met dpd. Krijg steeds mijn bestelde pakketjes netjes op tijd, misschien dat het toch heel erg verschilt per regio ofzo, dat zou ik niet weten.
Maar gaat er iets mis, dien dan een klacht in via het bedrijf waar je iets besteld hebt, mijn ervaring is dat dat sneller en beter gaat dan zelf te reageren richting de vervoerder.
Re: TPG Post
Geplaatst: 09 aug 2004 11:58
door Gast
Jullie moeten allemaal je klacht goed indienen en dan wordt het heus wel opgelost .Maar er zijn natuurlijk altijd klachten waar TPG zelf niks aan kan doen .
De sancties op werknemers zijn tegenwoordig heel streng .
Voor jou een ander is het tegenwoordig .
Zo is het ook bij concurentie .
Dat TPG zegt dat hun kwaliteit beter is gewoon nonsens .
Het is alleen maar slechter geworden .Postbodes vervangen door postbezorgers is ook zoiets .
Verder komen voor paketten niet eens meer 4 avonden in de week meer .
Aangetekenden stukken kan je als niet thuis bent niet meer dezelfde dag ophalen .Dit is al weer een paar jaar maar bedoel maar wat is er dan zoveel beter geworden .
Voor drukwerk maakt het voor mij niet uit .Dat gooi ik toch direct de vuilnisbak .Dat komt wel op tijd maar dat is op de concurent ook dus .Het is gewoon één grote reclamecampagne die niet op waarheid is berust
Die concurenten zijn niet meer de stadspostbedrijven uit de jaren 80 die slecht werk leverde .
Re: TPG Post
Geplaatst: 09 aug 2004 15:08
door Gast
Ik heb gelukkig nooit problemen gehad met TPG, maar wat me tegenwoordig wel beangstigd is dat kleine pakketjes door de bode zelf wordt gebracht en niet door een bode in zo'n busje. Wat ik dan vaak zie is dat de bode eerst de brieven bezorgt, dan in het midden van de straat zijn fiets met daarin de pakketjes laat staan, waar je soms helemaal geen zicht meer op hebt. Wat als er dan een graai in de tas wordt gdaan en je pakketje zo kwijt bent, zijn ze zeker ook niet aansprakelijk.
Re: TPG Post
Geplaatst: 09 aug 2004 15:11
door Ralfjuh.com
is dat toch hun schuld lijkt het?
ik bedoel, verzekering ?
Re: TPG Post
Geplaatst: 10 aug 2004 00:35
door super-fun.nl
onlangs heb ik een laptop via internet gekocht (2e hands, a 700 euro) zonde aantekening verstuurd, en perfect aangekomen...
jaja, het kan wel, niet alleen negatief denken.. maarja ben nu wel 2 geheugenmodules kwijt, ook via tpg, of deze zijn opgestuurd, of zijn kwijtgeraakt soor tpg weet ik niet, ik geef dus ook tpg niet de schuld.
hier (in lelystad) komt het bij mij een heel enkel keertje voor dat het verkeerd gaat met de post, dat ik post heb van de buren en andersom, maarja.. ik heb ook liever niet dat mijn buren dure pakketjes die ik ontvang aannemen... zoals al eerder vermeld: wie zecht dat ik het goed kan vinden met mijn buren...