Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ? heeft diegene in kijkje in de keuken genomen?, 98 % van de klanten vraagt eenvoudige zaakjes, voor technische zaakjes bel ik even een bevriende techneut of ga naar een elektronica winkel,olaf79 schreef:Zou allemaal niet nodig moeten zijn. Simpel: betere spullen maken die gewoon werken out of the box en zelf fouten oplossen als er iets mis is. Dan krijg je alleen nog maar de mensen aan de lijn waar echt een probleem is. Die kun je dan inderdaad helpen door goed geschoold personeel. Daar heb je dan nog een fractie van nodig, en dus kost het niet meer (eerder minder) dan wat het nu kost.bprosman schreef:Het prijsverschil van technische mensen op de helpdesk en studentjes-met-script merken de klanten niet.
Dat weet ik wel zeker dat je dat verschil wel merkt. Een "Scriptstudent" via een callcentre betalen wij 40 Euro/dag voor, als jij weet waar ik voor dat geld technisch geschoold personeel kan krijgen graag. Goed technisch geschoold personeel kost dat al meer per uur.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo klantenservice standaard lijstjes voor problemen
Re: Ziggo klantenservice standaard lijstjes voor problemen
98% van de klanten vraagt eenvoudige zaakjes? Heb jij een kijkje in de keuken genomen?Har06 schreef:Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ? heeft diegene in kijkje in de keuken genomen?, 98 % van de klanten vraagt eenvoudige zaakjes, voor technische zaakjes bel ik even een bevriende techneut of ga naar een elektronica winkel,olaf79 schreef:Zou allemaal niet nodig moeten zijn. Simpel: betere spullen maken die gewoon werken out of the box en zelf fouten oplossen als er iets mis is. Dan krijg je alleen nog maar de mensen aan de lijn waar echt een probleem is. Die kun je dan inderdaad helpen door goed geschoold personeel. Daar heb je dan nog een fractie van nodig, en dus kost het niet meer (eerder minder) dan wat het nu kost."bprosman"
Het prijsverschil van technische mensen op de helpdesk en studentjes-met-script merken de klanten niet.
Dat weet ik wel zeker dat je dat verschil wel merkt. Een "Scriptstudent" via een callcentre betalen wij 40 Euro/dag voor, als jij weet waar ik voor dat geld technisch geschoold personeel kan krijgen graag. Goed technisch geschoold personeel kost dat al meer per uur.
Waarom bel je voor technische zaakjes het bedrijf waar je de dienst ( telefoon/tv) afneemt niet? ?
Laatst gewijzigd door Jolijn op 29 okt 2013 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom wel?Waarom bel je voor technische zaakjes het bedrijf waar je de dienst ( telefoon/tv) afneemt niet? ?
Omdat een ISP geen ICT is bijvoorbeeld?ciske schreef:Waarom wel?Waarom bel je voor technische zaakjes het bedrijf waar je de dienst ( telefoon/tv) afneemt niet? ?
Nee, niet, Har06 belt niet, schrijft hij.ciske schreef:Waarom wel?Waarom bel je voor technische zaakjes het bedrijf waar je de dienst ( telefoon/tv) afneemt niet? ?
Ik, ze zijn niet technisch geschoold, alleen een "spoedopleiding" in de scriptsWie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ?
Jaheeft diegene in kijkje in de keuken genomen?,
Bij mijn dochter op de studievereniging zit een jongen die studeert theologie en op bepaalde uren werkt hij voor Ziggo EN Omo , afhankelijk van welke lijn er binnenkomt verandert hij van "baan" en script.
Nu gaat de studie theologie ook wel over "signalen uit de lucht" maar heeft weinig met netwerken en/of Wifi te maken.
Maar hij kan je wel veel verschoning bieden..op 40 gradenbprosman schreef:...
Nu gaat de studie theologie ook wel over "signalen uit de lucht" maar heeft weinig met netwerken en/of Wifi te maken.
De vraag van Har was :
"Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ?"
Het antwoord op die vraag is :
Ik. (Ik beweer dat namelijk).
Met na de komma een iets uitgebreidere uitleg en de komma in deze zin staat voor een pauze in de uitspraak.
Het enige NIET Nederlands in het antwoord is dat ik vergeten ben de zin met een punt af te sluiten, Mea Culpa (dat is dan weer Latijn).
Verder onderbouw ik die uitspraak in een eerder bericht :
"Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ?"
Het antwoord op die vraag is :
Ik. (Ik beweer dat namelijk).
Met na de komma een iets uitgebreidere uitleg en de komma in deze zin staat voor een pauze in de uitspraak.
Het enige NIET Nederlands in het antwoord is dat ik vergeten ben de zin met een punt af te sluiten, Mea Culpa (dat is dan weer Latijn).
Verder onderbouw ik die uitspraak in een eerder bericht :
Bij mijn dochter op de studievereniging zit een jongen die studeert theologie en op bepaalde uren werkt hij voor Ziggo EN Omo , afhankelijk van welke lijn er binnenkomt verandert hij van "baan" en script.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 okt 2013 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
bprosman schreef:Ik, ze zijn niet technisch geschoold, alleen een "spoedopleiding" in de scriptsWie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ?Jaheeft diegene in kijkje in de keuken genomen?,
Bij mijn dochter op de studievereniging zit een jongen die studeert theologie en op bepaalde uren werkt hij voor Ziggo EN Omo , afhankelijk van welke lijn er binnenkomt verandert hij van "baan" en script.Nu gaat de studie theologie ook wel over "signalen uit de lucht" maar heeft weinig met netwerken en/of Wifi te maken.
Die BProsman toch, hij sleept de een na de andere familielid buur vriend latpersoon etc ten tonele ter staving van zijn beweringen.
Wat is er mis mee dat een ontwikkelde student theologie aan klanten de standaardvragen beantwoorden en voor de rest naar techneuten doorschakelen??????? bij de studie theologie heb je voldoende tijd over ook na het afstuderen:)
Heeft hij zelf in de keuken gekeken
Daarop had ik al als antwoord "Ja" gegeven.Heeft hij zelf in de keuken gekeken
Ja , ik onderbouw mijn beweringen, ik weet dat dat concept je een beetje vreemd is.Die BProsman toch, hij sleept de een na de andere familielid buur vriend latpersoon etc ten tonele ter staving van zijn beweringen.
Wat is er mis mee dat een ontwikkelde student theologie aan klanten de standaardvragen beantwoorden en voor de rest naar techneuten doorschakelen?
Helemaal niks, en dat beweert ook niemand.
Daar is niks mis mee, dan kun jij ze ook 's bellen.
Helemaal niks, en dat beweert ook niemand.
Daar is niks mis mee, dan kun jij ze ook 's bellen.
In mijn onschuld dacht ik dat je met "Geschoold" , "Technisch geschoold" bedoelde , maar dat bedoelde je dus niet aan je antwoord te zien.Wat is er mis mee dat een ontwikkelde student theologie aan klanten de standaardvragen beantwoorden en voor de rest naar techneuten doorschakelen?
bprosman niet naief doen, jij bent degene die in de keuken van de providers kan kijken en verder info heeft via je dochter en die via een ::::studerend::::: theologie vriendje, simpele zaakjes kunnen door een logisch denkend persoon uitgevoerd worden via de standaard oplossingen vertaald in een software programma, ingewikkelde technische vragen wordt door geschakeld naar een techneutbprosman schreef:In mijn onschuld dacht ik dat je met "Geschoold" , "Technisch geschoold" bedoelde , maar dat bedoelde je dus niet aan je antwoord te zien.Wat is er mis mee dat een ontwikkelde student theologie aan klanten de standaardvragen beantwoorden en voor de rest naar techneuten doorschakelen?
Oké, ik snap het het.Har06 schreef:Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ? heeft diegene in kijkje in de keuken genomen?, 98 % van de klanten vraagt eenvoudige zaakjes, voor technische zaakjes bel ik even een bevriende techneut of ga naar een elektronica winkel,olaf79 schreef: Die kun je dan inderdaad helpen door goed geschoold personeel. Daar heb je dan nog een fractie van nodig, en dus kost het niet meer (eerder minder) dan wat het nu kost.
Olaf heeft het over
Dan krijg je alleen nog maar de mensen aan de lijn waar echt een probleem is. Die kun je dan inderdaad helpen door goed geschoold personeel
Har06 quote dat; hij maakt goed geschoold personeel vet en gaat er op in. Het is natuurlijk logisch dat er gedacht wordt dat Har06 voort borduurt over goed geschoold (technisch) personeel, want daar heeft @Olaf het over.
Als Har06 dan toch iets anders bedoelt, kan hij zoiets beter niet quoten, dat voorkomt dat Har06 later de boel weer moet recht praten.
Nu hoeft het geen geschoold personeel (meer) te zijn, maar logisch denkend persoon .
Har06, jij hoeft niet te solliciteren.
Jij snapt het blijkbaar, nu de bprosman en aanhang nogJolijn schreef:Oké, ik snap het het.Har06 schreef:Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ? heeft diegene in kijkje in de keuken genomen?, 98 % van de klanten vraagt eenvoudige zaakjes, voor technische zaakjes bel ik even een bevriende techneut of ga naar een elektronica winkel,olaf79 schreef: Die kun je dan inderdaad helpen door goed geschoold personeel. Daar heb je dan nog een fractie van nodig, en dus kost het niet meer (eerder minder) dan wat het nu kost.![]()
Olaf heeft het over
Dan krijg je alleen nog maar de mensen aan de lijn waar echt een probleem is. Die kun je dan inderdaad helpen door goed geschoold personeel
Har06 quote dat; hij maakt goed geschoold personeel vet en gaat er op in. Het is natuurlijk logisch dat er gedacht wordt dat Har06 voort borduurt over goed geschoold (technisch) personeel, want daar heeft @Olaf het over.
Als Har06 dan toch iets anders bedoelt, kan hij zoiets beter niet quoten, dat voorkomt dat Har06 later de boel weer moet recht praten.
Nu hoeft het geen geschoold personeel (meer) te zijn, maar logisch denkend persoon .
Har06, jij hoeft niet te soliciteren.
Vraag aan bprosman in welke keuken kan hij/zij kijken en in welke functie ?
Har06, jij hoeft niet te soliciteren.
Zoals mijn dochter altijd zegt : "Het vergt intelligentie om sarcasme te herkennen"Jij snapt het blijkbaar,
Jij snapt het blijkbaar, nu de bprosman en aanhang nog 
@bprosman snapt het wel hoor, jij ook?
Als Har06 dan toch iets anders bedoelt, kan hij zoiets beter niet quoten, dat voorkomt dat Har06 later de boel weer moet recht praten
Niet meer doen hè, anders krijg je klapjes.
In welke keuken en in welke functie @bprosman kan kijken heeft hij al lang geschreven.
@Har, solliciteren is met twee ll-en, zo heb ik het ook geschreven.
Verder goed gequote!
@bprosman snapt het wel hoor, jij ook?
Als Har06 dan toch iets anders bedoelt, kan hij zoiets beter niet quoten, dat voorkomt dat Har06 later de boel weer moet recht praten
Niet meer doen hè, anders krijg je klapjes.
In welke keuken en in welke functie @bprosman kan kijken heeft hij al lang geschreven.
@Har, solliciteren is met twee ll-en, zo heb ik het ook geschreven.
Verder goed gequote!
Ben blij dat er iemand oplet en begrijpend leestIn welke keuken en in welke functie @bprosman kan kijken heeft hij al lang geschreven.
Dat is begrijpelijk.bprosman schreef:Ben blij dat er iemand oplet en begrijpend leestIn welke keuken en in welke functie @bprosman kan kijken heeft hij al lang geschreven.Overigens is dat bericht gesneuveld door de moderatie
.
Ik ben geen volger van bp, dus over welke keuken heeft hij het nu, het citaat van z,n dochter is verhelderend
Je bent geen volger maar citeert 'm wel?Har06 schreef:Dat is begrijpelijk.bprosman schreef:Ben blij dat er iemand oplet en begrijpend leestIn welke keuken en in welke functie @bprosman kan kijken heeft hij al lang geschreven.Overigens is dat bericht gesneuveld door de moderatie
.
Ik ben geen volger van bp, dus over welke keuken heeft hij het nu, het citaat van z,n dochter is verhelderendik zal m,n buurman eens om advies vragen
Als het citaat van z'n dochter voor jou verhelderend is, dan zou je hebben kunnen lezen over welke keuken het gaat.Har06 » 30 okt 2013 12:12
bprosman schreef:
Wie beweert dat de klantenservice medewerkers niet geschoold zijn ?
Ik, ze zijn niet technisch geschoold, alleen een "spoedopleiding" in de scripts
heeft diegene in kijkje in de keuken genomen?,
Ja
Bij mijn dochter op de studievereniging zit een jongen die studeert theologie en op bepaalde uren werkt hij voor Ziggo EN Omo , afhankelijk van welke lijn er binnenkomt verandert hij van "baan" en script.Nu gaat de studie theologie ook wel over "signalen uit de lucht" maar heeft weinig met netwerken en/of Wifi te maken.
Die BProsman toch, hij sleept de een na de andere familielid buur vriend latpersoon etc ten tonele ter staving van zijn beweringen.