Pagina 2 van 2

Re: Ticket geannuleerd door gate1

Geplaatst: 26 jun 2014 11:37
door k2p
@Fredbo : aan jou om te bepalen of je over je heen laat lopen. Ik zou het zeker niet pikken en dreigen ze voor de rechter te slepen als ze niet subiet met de tickets over de brug komen. Hoeveel tijd na je boeking hadden ze je die eerste mail gestuurd over een verhoging?

Re: Ticket geannuleerd door gate1

Geplaatst: 26 jun 2014 18:51
door geengast
Ik ga het melden bij Tros Radar en Kassa.................

Dat is de dreiging. Tros Radar en Kassa zijn amusementsprogramma´s die overleven bij gratie van kijkcijfers.

Neem aan dat u daarna naar Roy Donders gaat...die zal het wel regelen dan.

Re: Ticket geannuleerd door gate1

Geplaatst: 18 jul 2014 13:52
door semdev
Gate1 is een dochterbedrijf van Tix BV en beiden houden helaas dit soort praktijken op na. Slechte communicatie en service naar mijn mening voor zo een groot bedrijf. Ze willen wel tickets verkopen, maar leggen hun ondernemersrisico bij de consument neer. De consument vergelijkt internetprijzen en maakt obv daarvan de keuze om bij hun te kopen. Als de prijs dan onverhoopt is gewijzigd ben je als ondernemer verplicht voor die prijs te leveren mijns inziens.

Ik heb nu de afgelopen twee jaren twee maal een negatieve ervaring met dit bedrijf gehad. De eerste keer hebben ze een ticket verkocht, die vlucht was geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij, maar is nooit door gecommuniceerd door Tix. Hier kwamen we zelf uiteindelijk achter en via de luchtvaartmaatschappij geregeld. Tweede negatieve ervaring was bij een terugkomst die vervroegd en bijbetaald is bij gate1. Hierna sturen ze een mail dat de boeking is geannuleerd omdat ze geen betaling hebben ontvangen. Kortom rechterhand weet niet wat de linkerhand doet.

Als je een ticket koopt en er geen veranderingen zijn gaat het meestal wel goed...